zou het??? Vind het zo gek!!! Vind de streepjes ook niet zo dik! Ach ik weet het niet meer.. het is zo onwerkelijk! Hoop het zo!!!
Ja die bedoel ik. Sitalita je nod is zondag zeg je. hoeveel dpo zit je dan vandaag want deze test is betrouwbaar vanaf 9 dpo (= 6 dagen voor nod). Hij telt namelijk met een gemiddelde lf van 14 dagen. als ik jou was zou ik hier pas donderdag mee testen. Ben benieuwd naar de uitslag vd predictor bij jou MICH
Nod is zondag. Op 2 augustus een positieve ovulatietest gehad, maar 3 augustus de bijbehorende krampen. Dus zit nu waarschijnlijk op 8 dpo. Normaal heb ik een cyclus van 28 dagen en mn ei op dag 14 a 15. Bij de vorige zwangerschap heb ik op 9 dpo heel licht positief getest.
Ben ook heeel nieuwsgierig naar je test!! Maar volgens mij ben je gewoon hartstikke zwanger streepjes zijn duidelijk te zien !
Zo ik dacht eer gisteren echt ongesteld te worden echt krampjes maar gisteren en vandaag niks nada noppes. Vind het maar vreemd.
Kan die laatste test niet gewoon een foutje zijn? De streepjes waren zo mooi, en kan toch haast niet dat boem alle hcg uit je lichaam is?? Niet om je valse hoop te geven hoor meid! Maar ik vraag het me af....
Ik zou morgen nog een testje doen! Vind hët idd vreemd. Misschien was bij de eerste testen je urine iets geconcetreerder?