Haha heb er geen meer liggen alleen clearblue met indicator. Ik had 2 dagen geleden niet 1 maar 2 testen nog gedaan maar helaas op beide was nada noppes te zien. Vindt het zo zonde om clearblue te doen als ik negatief getest heb. Ik was vandaag nog in de winkel maar had niet het gevoel dat ik wat moest kopen.. omdat ik gewoon echt denk dat er niks meer is! Morgen dag 29 dus van de cyclus. Help help wat denken jullie dat ik moet doen? Kan het niet zo zijn dat mijn cyclus ineens verandert en die test op een eisprong heeft gereageerd? Pff ik ben ook maar wat aan het praktiseren maar ongesteld ben ik nog steeds niet!
Dit was het rijtje. Van die derde had ik dus nog een zelfde. Heb ze allemaal weggegooid haha was pissig
Ja twee foutieve testen zie je dan ook niet gauw volgens mij dus dan zullen ze wel echt negatief zijn geweest. Erg jammer meid! Hopelijk de volgende rond meer succes
Nog niet ongesteld dus denk toch dat de eisprong wellicht later is geweest ofzo.. weet het niet meer in elk geval!
Hallo dames!!! Ik heb zojuist met een action test een test gedaan en ik ben zwanger!! Weet het gewoon zeker. de test van de 11de had gewoon gereageerd op mijn eisprong! vorige week had ik 1 beetje bloed in de tampon dus ik dacht dat ik ongesteld ging worden maar niet dus! Vorige week ook nog een keer getest met action en omowit en vandaag toch echt een streepje!!!
Zie hier de test. Als de 11 de de test heeft gereageerd op de eisprong heb ik ongeveer tussen 12 en 13 de eisprong gehad ook buikpijn toen.. dus vandaag 1 dag voor nod of misschien 2 dagen voor nod.. Wat denken jullie? Kan ik clearblue doen?
Ik ben helemaal hyper de pieper!!! Kan het bijna niet geloven zo gek!!!!! Maar heb dus echt wel een innesteling bloeding gehad!!! Bij de andere twee niet!!!! Waaaaaah ga zo naar de kruidvat rennen!!
hihi van harte met je mooie test! ik ben benieuwd naar je clear-blue die kun je echt al wel doen met zo'n streep!!!