dag 26 en nog geen eisprong?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door anoniempje24, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniempje24

anoniempje24 Actief lid

9 mei 2008
    201
    0
    0
    hallo Dames,

ik snap er niks van...
    ik zit nu op dag 26 en er is in me temp nog geen verhoging plaats gevonden..
    zou me eisprong nou erg laat zijn of heb ik geen eisprong meer...
    of kan het ook zo zijn dat je temp niet verhoogd hoeft te zijn..
    ik hoop dat iemand dit ook weleens heeft gehad..

groetjes

2. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Ja ik dus. Klik maar op de url van me temp kaartje(s).

Vorige ronde helemaal geen eisprong gekregen en daarna echt rot ongesteld zoals je kunt zien.

Kun je jou kaartje ook plaatsen? En wanneer ben je gestopt met de pil?

3. anoniempje24

anoniempje24 Actief lid

9 mei 2008
    201
    0
    0
    zo dan...maar bij jou zou het nog met ontpillen te maken hebben toch?
    ik ben gestopt in april met me nuvaring...maar onregelmatig cyclus 28-36-43-30-
    hoe zet ik me kaartje van ff hierop mischien een domme vraag ik heb me er nog niet helemaal in verdiept..

groetjes

4. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Anoniempje,

Zit hier in dezelfde situatie, normaal redelijk stabiele ei en nu ineens nog geen ei zit inmiddels op dag 27...

5. anoniempje24

anoniempje24 Actief lid

9 mei 2008
    201
    0
    0
    is echt wel een beetje irritant maar we veranderen er toch niks aan maar toch het is zo onvoorspelbaar...
    je bent ook zo bang dat je je ei mist en dan je dan net niet geklust hebt...we willen eigenlijk alleen als we zin hebben maar ja zo wordt het je wel een beetje moeilijk gemaakt...ik wil niet omdat het moet...hoop echt dat het beter wordt bij ons sammie...

6. MyPrecious

Je slaat je kaartje op, bijvoorbeeld op je bureaublad. Dan ga je naar www.imageshack.us en upload je je plaatje. Dan kopieer je de link en plak je hem hier :).

Ik weet niet of het ontpillen is. Ik heb wel een normale menstruatie gehad van me eigen zeg maar. Ook gelijk met helderrood bloed....

7. anoniempje24

anoniempje24 Actief lid

9 mei 2008
    201
    0
    0
    ja dat is wel raar dan...het is effe afwachten misschien komt alles wel goed..

hierbij me kaartje...als het gelukt is...

[URL=http://img382.imageshack.us/my.php?image=naamloostm9.png

ik hoor graag wat jullie er van vinden...

8. MyPrecious

Geen eisprong nog idd aan je temp te zien.. Misschien heb je deze ronde geen eisprong, dan wordt je rond dag 60 ongesteld. Of misschien straks een mini ongie..

Ik heb gehoord over de etos zwanger worden pillen en die moeten goed helpen om een eisprong te krijgen, dus misschien kun je die proberen? Ik ga ze zeker binnenkort aanschaffen zodra ik langs een Etos kom.

9. lily26

lily26 Fanatiek lid

29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    Hey zit nu op dag 31 en nog steeds geen ei...vorige ronde ei pas gehad op dag 46...dus kan best hoor!
    Maar ja verevelnd is nog maar zacht uitgedrukt!
    Binnenkort voor het eerst naar de gyn dus...ben benieuwd!
    Sucses..

10. anoniempje24

anoniempje24 Actief lid

9 mei 2008
    201
    0
    0
    misschien een late eisprong maar we wachten even af...maar is wel een beetje frusterend ik hou me er toch meer mee bezig dan ik dacht...en ik vind het al zo raar de laatste twee keer ben ik ook maar 2 dagen ongesteld gewwest normaal was ik altijd 7 dagen ongesteld...

ik heb trouwens de etos pillen gebruikt maar die pillen vonden mij darmen niet zo leuk om het netjes te houden...

lily er is dus nog hoop... dag 46 een ei...ben je aan de hand daarvan doorgestuurd naar de gyn?..of ergens anders voor....

echt heel veel succes bij gyn en hou me op de hoogte he..

groetjes

11. anoniempje24

anoniempje24 Actief lid

9 mei 2008
    201
    0
    0

Deel Deze Pagina