Ziet dit er ok uit? Dit is een embryo op dag 3 en hij is 10 cellig, zojuist een verse terugplaatsing gehad! Ik vind het er een beetje rommelig uit zien als ik het vergelijk.. ze zei dat het een hele mooie was, van 2 kwaliteit (dat kon ik vergelijken met B kwaliteit zei ze) maar ik lees juist online dat 0 - 1 - 2 van goed naar slecht is Wie heeft hier een beetje verstand van?
Geen idee. Ik heb dat ook wel eens gezien bij mijn embryo's maar er is nooit iets over gezegd door de arts. Dit zijn 2 van de embryo's die bij mij zijn teruggeplaatst (dag 5)
Dit ziet er wel vergelijkbaar uit zoals bij mij destijds. Daar zaten ook wat korreltjes omheen. (En is nu een dreumes).
Echt interessant om verschillende embryo's te zien! Was dit ook op dag 3? Lijkt zelfs al wat later te zijn?
Ziet er goed uit hoor. Wat betreft vermelden kwaliteit: dat is precies de reden dat mijn ziekenhuis nooit scores heeft gegeven/gedeeld. Staat ook als het goed is nergens in mijn systeem. Zij zeggen: als we een terugplaatsing kunnen doen, is er altijd kwaliteit.
Ja dat is ook een goede om in gedachten te houden. Vind het gewoon zo spannend, van de 31 follikels uiteindelijk maar 2 embryo's. Hoop echt dat het lukt.