hoi meiden.. zal effe mijn verhaal vertellen heb 29 juli een mk gehad 31 augustus ongesteld... daarna 23 september.. nu rond 7 okt begonnen met pijn in mijn lies die trok tot aan de bovenbeen. 1 week aangehouden en zo van het ene op andere dag verdwenen. daarna paar dagen er na 1 avond op de bank gelegen met pijn in schaamstreek... als ik uit ga van cyclus van 28 dagen zou ik 21ste ongi moeten worden maar is nog helemaal niks te bekennen.... wel heb ik allerlei gekke dingetjes in eens zo als misselijk en veel trek in snoep... en sinds 21ste ook steeds rare afscheiding die lijkt op vruchtbaar slijm en mijn borsten zijn gevoelig ong 1 weeek voor nod er mee begonnen heeft iemand een idee wat het is miss ben ik er te druk mee bezig dat het wegblijft of is mijn cyclus nog in de war van de mk? alvast bedankt voor het lezen groetjes viktoriya
Je bent al een keer ongi geweest na je mk, dus je cyclus is dan volgens mij weer gewoon op gang. Ik zou zeggen: gooi er over een dag of twee een testje tegenaan (als je durft ). Succes! Hoop dat je snel weer zwanger bent.
hoi jantien dank je voor je reactie jah zal ik zeker doen wanneer kun je het beste testen dan? vind het gewoon zo spannend
hoi ik denk dat je er nu al een testje tegen aan kunt gooien hoor als je rond 7 okt je ei hebt gehad ben je nu al twee weken verder en de meeste hebben toch een lf van een dag of 14 dus dan ben je al overtijd of zit je op je nod
nou hier maandag toch doorgebroken zit dus op een cyclus van 31 dagen hihi hoop dat deze maand mijn eiersprong ook kan voelen zou wel handig zijn