Ik snap er niks meer van. Dit is mijn eerste ronde na de pilstop. Mijn laatste onttrekkingsbloeding begon op 26 april. Ik denk wel dat ik mijn eisprong heb gevoeld 12 dagen geleden. Gisteren was ik er vrij zeker van dat m'n ongi was doorgebroken. Het begon met wat bruinverlies en dat werd steeds meer. Ik had nog 21 testjes liggen dus heb er eentje gedaan. Deze was omo wit. Eind van de middag zelfs met wat helderrood, dus ik ging echt uit van een ongi. Wel een korte cyclus (24 dagen), maar goed, was allang blij dat alles nog "werkt". Vanochtend was het bruinverlies weer minimaal tot weg. Na een hele tijd twijfelen heb ik rond de middag pas een test gedaan. Tot mijn grote verbazing zag ik al vrij snel het streepje verschijnen. En ik hoef echt niet te turen! Daarna gelijk de stad in gegaan om kv 2v5 te halen. Die was negatief. Ik had nog een CB plus liggen, en die was wel positief. Eigenlijk vergelijkbaar met de eerste test. Die was van kv. In de loop van de dag kwam het bruinverlies weer terug en ook weer helderrood. Wat vinden jullie hiervan? Gisteren omowit, nu een redelijk duidelijke streep. Ik zit 4 of 5 dagen voor NOD nu. De onderste is die van eind van de ochtend, de bovenste van laat in de middag.
Het kan indd beide kanten op. Of wellicht een innestelings bloeding en dus zwanger of dat het vroeg is mis gegaan, aangezien je een paar dagen voor nod zit. Hoop het eerste voor je. Afwachten dus en zien wat je lichaam doet, succes.
Helder rood is normaal geen goed teken...afwachten is helaas het enige wat je kunt doen. Sterkte met afwachten
Ja kan weinig anders dan afwachten. Maar wel vreemd dat de test gisteren omo wit was en nu niet meer. Pfffff die onzekerheid is killing!
De meeste miskramen komen voor voordat de vrouw weet dat ze zwanger is (voor nod). Mocht je zwanger zijn (geweest) maakt je lichaam hcg aan, en verdubbeld dat alsnog. Totdat je baarmoeder helemaal "schoon" is. Dus dan word je test alsnog positief. Ik hoop van harte voor je dat het bloed was van de innesteling, en je gewoon zwanger bent!!!.
Je test is inderdaad positief dus er is sowieso een innesteling geweest, maar bloed is weer niet zo goed dus het kan best dat er toch iets niet goed is gegaan en het nu afkomt en je alsnog ongesteld wordt. Probeer over 2 dagen nog een testje.
hier hetzelfde verhaal meid, 1e ronde, positieve test en licht bloedverlies... maarre ik ben wel inmiddels dus 21 weken zwanger bijna
Nog steeds best wat bloedverlies. Ga er vanuit dat het niet goed zit eigenlijk. Anders was het bloeden wel minder geweest of gestopt. Denk morgen of vrijdag weer testen!
De testen lopen wel op, maar nog steeds bruinverlies. Geen helderrood bloed meer, allemaal bruin. Ga morgen weer testen en als die nog steeds duidelijk is of oploopt ga ik toch maar ff de vk bellen voor info.
Je testen lopen inderdaad op en je cb is overduidelijk, gefeliciteerd!! Ik blijf ook duimen dat het wondertje bij je blijft, sterkte met wachten tot aan de eerste echo.
Pfffff het bloedverlies is nog steeds heel heftig. Soms heb ik het idee dat het minder wordt, maar kort daarna is het weer in alle hevigheid terug. Vk zei maandag dat ze nog weinig kon doen en dat ik alleen maar af kan wachten. Dat snap ik wel, maar ik maak me echt zorgen! Heb nog niet weer getest, misschien zaterdag maar weer. Als het bloedverlies maandag nog steeds niet weg is ga ik denk ik de ha bellen. Ik heb het gevoel alsof ik al 2 weken ongesteld ben. Lijkt me niet normaal toch????
Dat klinkt niet best meid. De huisarts kan je bloed af laten nemen als je dit wilt. Is het nog steeds bruin verlies?