Heb mij nu zo doosje bij de apotheek haalt. Maar wanneer neem je deze het best. Er staat voor de zwangerschap en tijdens de zwangerschap, maar kan het dan geen kwaad als je niet dirert zwanger geraakt. Ja is mss domme vraag maar het is allemaal nieuw voor mij, dus kan mij iemand helpen.
Hoi hoi, Wij zijn al 2,5 jaar bezig met zwanger worden en ik slik dus al 2,5 jaar foliumzuur.... gr cindy
Ik slik nu ook al een paar weken multivitaminen met foliumzuur. Het is het beste om ruim op tijd te beginnen en je kunt het gewoon blijven slikken.
Foliumzuur is een van de vitamines uit het B-complex. Je hebt het sowieso nodig en mocht je teveel binnenkrijgen, dan plas je het uit. Het kan dus absoluut geen kwaad om gedurende lange tijd foliumzuur te slikken.
Ik zit ook al sinds november 2011 aan foliumzuur kan volgens de huisarts geen kwaad en je moet ermee beginnen zodra je "ervoor gaat" dus zodra je stopt met anticonceptie dan de eerste 3mnd van de zwangerschap daarna overstappen op mamavitaminen (dit heb ik van me huisarts te horen gekregen ) succes!