Hangende borsten

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door xDelicious, 29 okt 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xDelicious

xDelicious Actief lid

5 jan 2017
    492
    241
    43
    Vrouw
    Goedenavond allemaal!

Ik wist niet waar ik mijn vraag kon stellen, dus doe ik het in deze categorie.
    Momenteel heb ik 2 kinderen. Na deze 2 zwangerschappen zijn mijn borsten uiteraard gaan hangen.
    Nou heb ik zelf geen vriendinnen waar ik dit aan kan vragen, dus ik zocht naar ervaringen van anderen haha.

Ik heb never nooit meer gevoelige tepels of borsten. Zelfs als erin geknepen wordt, voel ik niks.
    Eigenlijk net als het stukje vel bij je elleboog. Je kan erin knijpen wat je wil, maar je voelt niks.
    Ik las dat sommige vrouwen gevoelige borsten of tepels krijgen na hun ovulatie bijvoorbeeld, maar dit heb ik nooit gehad sinds ik kinderen heb. Zijn er meer vrouwen die zulke gevoelloze borstjes hebben?

En om dat uit te leggen aan iemand, hoe wordt dat omschreven? Je hebt teveel weefsel?

:oops:

2. xDelicious

xDelicious Actief lid

5 jan 2017
    492
    241
    43
    Vrouw
  3. meis1987

meis1987 Fanatiek lid

13 dec 2011
    2.442
    372
    83
    in een huis
    Mijn borsten zullen vast qua vorm verandert zijn na mijn zwangerschap. Maar heb er geen hinder van. Heb grote borsten van mijzelf dus hangen ze wel een beetje. Qua gevoel, ik moet zeggen heb ik ook niet echt. Als mijn man aan mn borsten zit word ik ook niet persee opgewonden. In het spel horen ze erbij maar ik geef er ook niet veel om.

4. xDelicious

xDelicious Actief lid

5 jan 2017
    492
    241
    43
    Vrouw
    Ja heel begrijpelijk!
    Bij mij is het inderdaad overduidelijk dat het hangt. Maar er opgewonden van raken heb ik nooit zelf meegemaakt, ook niet voordat ik kinderen had.
    Vind het verder niet storend, maar eerlijk gezegd wel een beetje lelijk zo :oops:

5. Spa1987

Spa1987 Actief lid

13 apr 2012
    200
    46
    28
    NULL
    NULL
    Na drie kinderen en 3x 6 maanden borstvoeding zijn mijn borsten ook niet meer wat het geweest is helaas. Ze zijn qua cupmaat van een D naar GG gegaan, en op mn magerst terug naar C, inmiddels weer een DD. Eerlijk gezegd, de rek is er uit. Liefst zou ik ze laten liften maar ik heb nog een kinderwens en ik weet niet wat het dan weer met mn borsten doet.
    Qua gevoel er in, niet echt veel nee. Ik schaam me er best wel voor, maar partner geeft altijd aan dat het mooi is wat de natuur doet en dat het "strijdtekens" zijn. Uiteindelijk is het natuurlijk ook prachtig als je je eigen baby hebt mogen/kunnen voeden ❤️ Dus ja, ik snap je heel goed. Denk dat veel vrouwen dit wel hebben!

Deel Deze Pagina