Hoi, Geeft deze test wel ns vals positief aan? Had de test gedaan, weggelegd en zag dit. Heb hem uit elkaar gehaald ( gelukkig ben ik niet de enige die dat doet haha) en zag n streepje. Ziet er wel roze uit maar hoelang na de afleestijd het was weet ik niet. Wat denken jullie?
Na afleestijd moet je hem niet meer aflezen. Ik zou morgen of overmorgen opnieuw testen. Als het positief is, zou de test dan moeten oplopen en dus een streepje sneller zichtbaar moeten zijn. Hoeveel DPO ben je?
Nee klopt, ik weet mijn cyclus totaal niet. Heb 10 weken geleden een miskraam gehad. Nog altijd geen menstruatie gehad vandaar dat ik iedere week test. Frustrerend is het..
Ahhh! Dat maakt het inderdaad wel heel ingewikkeld en frustrerend. Hopelijk is er snel wat duidelijkheid!
Ik heb nog nooit een vals positief hiermee gehad, ookal keek ik 3 dagen na de test.. bleef spierwit.. deze loopt ook vrij snel duidelijk op dus zou gewoon morgen/overmorgen nog even een test doen
Hij ziet er nogal uitgedroogd uit en daarbij geeft de predictor een valse lijn als je de test open maakt. Ik zou er daarom nog niet vanuit gaan dat het raak is.
Dit hoor ik wel eens vaker maar hoe kan dat dan? Ik haal ze ook altijd uit elkaar maar als ik niet zwanger bleek kwam er ook echt geen streepje ook niet na het uit elkaar halen