Dag 38 en nog niet ongesteld

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door engeltje84, 19 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. engeltje84

5 apr 2011
    6
    0
    0
    Assistent inkoop
    Flevoland
    Sinds begin maart ben ik gestopt met de pil. De eerste keer dat ik ongesteld werd was op de 36e dag. In de periode die volgde is dit vrij onregelmatig geweest maar wel ergens tussen de 28 en 36 dagen.
    het is 1 keer voorgekomen dat ik zelfs al op dag 24 ongesteld werd. eigenlijk te vroeg dus.
    Het is nu dag 38 en ik ben nog niet ongesteld geworden....
    Als je al ruim een half jaar geleden bent gestopt met de pil kan het dan nog steeds dat je ongesteldheid langer weg blijft? Ook als alle keren dat je ongesteld bent geworden voor de rest in een vrij normaal tijdbestek is geweest? Hoelang kan ik het beste nog wachten voordat ik besluit een test te doen?

2. Owww wat vervelend zeg. Aangezien je al op dag 38 zit kun je al testen. Als deze negatief is zal de menstruatie binnenkort wel komen.
    En als je toch onzeker bent zou ik de huisarts om advies vragen. Maar ik zou morgen lekker een test halen en m dan met ochtend urine doen dan is t t meest betrouwbaar!!!!! Ik duim voor je

3. tulip

tulip Niet meer actief

ik zou ook even testen, maar het kan. Bij onze dochter heeft het 14 maanden geduurd voor ik zwanger was en de voorlaatste ronde was 56 dagen.

4. Vlootje25

Vlootje25 Actief lid

30 sep 2011
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    ben het met de andere dames eens! Ik denk dat je morgenochtend gewoon kan testen, heb je meteen duidelijkheid :)

5. beertjuh87

beertjuh87 Actief lid

9 aug 2011
    173
    0
    0
    Administratief medewerkster en hobby's
    Noord-brabant
    hoi Engeltje,

hier zit ik ook in het zelfde schuitje.
    ben in april gestopt en mijn cyclus zie hieronder, zit nu op dag 40 maar wel bruinverlies gehad en was na een paar dagen over, maar nog steeds negatief testen.

heb je al getest ?

6. missguit

missguit Bekend lid

17 mei 2011
    886
    1
    16
    Hoi Engeltje,

Hier precies hetzelfde probleem,

Vandaag dag 39 terwijl mijn langste cyclus 47 dagen was.
    Begin april gestopt met de pil en cylcus is 37 34 41 47 -?
    Pff...ik ga binnnenkort ook maar eens testen...\Misschien dat testen een optie is?

Liefs, Missguit

7. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Je kan inderdaad een testje doen, wie weet.
    Maar vergeet niet dat je lijf een tijd nodig kan hebben om te 'ontpillen'.
    Zo kan je een paar nette cyslussen hebben, en dan ineens langere of juist kortere..Bovendien is je cyclus erg beinvloedbaar door bijv stress

8. engeltje84

5 apr 2011
    6
    0
    0
    Assistent inkoop
    Flevoland
    Hallo dames,

allemaal bedankt voor de reacties.
    Mijn man wilde graag wachten tot het weekend, hij wil er graag bij zijn als ik een test zou doen. en aangezien hij in de nachtdienst werkt, zien we elkaar 's morgens maar even, en zou hij het niet leuk vinden als ik daarna meteen door zou moeten naar mijn werk...we hebben dus nog niet getest...
    Wel kwam ik vandaag tot de conclusie dat ik waarschijnlijk toch ongesteld ben geworden :(
    Ik baal er echt zo van...t is ook zo frustrerend als er mensen om je heen bij wijze van spreken maar n scheet hoeven te laten, en hup ze zijn zwanger...
    Ik zal dus waarschijnlijk nog even moeten wachten, helaas.... :S

9. moeder254

moeder254 Niet meer actief

Waarom denk je dat je ongi gaat worden??
    Verlies je bloed of heb je buikkrampen??

10. engeltje84

5 apr 2011
    6
    0
    0
    Assistent inkoop
    Flevoland
    ik heb vandaag een heel klein beetje bloed geconstateerd.
    Het begin van een menstruatie lijkt me... :S

Heeft iemand ook wel eens een lange menstruatie periode gehad?
    Ik ben 2 of 3 keer in de periode dat ik dus gestopt ben met de pil zo'n 1,5 week ongesteld geweest? is dat normaal?

11. moeder254

moeder254 Niet meer actief

Bij de zwangerschap van mn zoontje had ik rond mn nod ook een dag of 3 wat bruinig bloed..dus wie weet..

Die langs menstruatie weet ik niet meid..die van mij duurt altijd een dag of 6..

Deel Deze Pagina