Dag dames, Ik heb sinds 2 dagen vreselijk steken links onder in m'n buik ten hoogte van m'n heupen(maar dan meer naar binnen toe). Ik vraag me af wat dit kan zijn heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand wat dit kan zijn? Zolang ik stil zit gaat het goed maar met lopen, bukken, autorijden oid ga ik soms echt door de grond. Het is een zeurderige pijn met flinke pijnlijke steken en het wordt steeds erger. Ik heb 9-10 m'n eisprong gehad dus dat kan het niet zijn. Ik zie jullie reacties graag tegemoet! Gr. Ice
ja weet namelijk niet of je het vaker hebt voor nod? zou goed kunnen dat je zwanger bent.. maar wil je geen valse hoop geven. alleen een test kan het uitwijzen weet je ook wanneer je je eisprong hebt gehad?
Ik heb dit nog nooit gehad! Het is echt heel erg irritant! Eisprong is 09-10 geweest. Dus dat kan het niet zijn. Morgenvroeg dan toch maar een testje er tegenaan gooien(dinsdag vroege test gedaan maar die was negatief) en anders dan voor de zekerheid toch maar even langs de dokter als het zo blijft. Want het sinds soms niet te houden.
oke morgen ochtend ff testen ja ! kan makkelijk met kruidvat 2 voor 5 euro!! dan moet je meestal wel wat kunnen zien ik hoop het meid!
Hallo, Sinds vorige week woensdag heb ik ontzettende steken en krampen. Vooral links in de onderbuik. Misschien hebben we beide wel hetzelfde. Ik heb morgen een afspraak bij de ha, omdat de pijn niet weggaat. Laat jij morgen even weten hoe je test ging? Dan laat ik je even weten wat de ha zei.. Heb dit ook nooit eerder gehad en ik vind het een beetje eng worden..
Hoi nw83. Ik heb t sinds deze woensdag. Klinkt idd hetzelfde. Het is een super vervelend gevoel. Hoever ben jij in je cyclus? Er staan ook zulke rare dingen op internet. Dus als de test dalijk negatief is ga ik ook de ha bellen. Ben heel benieuwd wat hij zegt bij jou! Net getemperatuurd en nog steeds netjes 37,0 net als de rest van de afgelopen week. Nu hopen dat de test zo positief is. Je hoort van me!
Dames.. Ik had een licht maar dan ook een echt licht streepje. Oh dat gevoel net toen ik t zag! Kon het echt niet geloven. Ben heel voorzichtig optimistisch maar nog niet te blij! Zal eens kijken of ik er zo een foto op kan zetten en dan ben ik erg benieuwd naar jullie reactie. Ik wacht denk ik nog even tot na het weekend met het ha bezoek. En dan zondag nog maar eens testen. Hoop zo dat t gelukt is deze keer! Nw83 ben benieuwd naar jou ha bezoek
Als ie negatief is, zou ik een paar dagen wachten tot je ongi word en als je niet ongi wordt, kan je alsnog posi testen.
Is een test van sensitest. (www.sensitest.nl) Het valt onder e "vroege"testen. Daarom durf ik nog niet al te blij te zijn. De clearblue ligt klaar. Ik denk dat we die zondag maar eens gaan proberen. Jij hebt die van het kruivat zo te zien of niet?
Hoi meid, Ik had ook zo'n licht streepje met dezelfde test op de dag na m'n nod. De dag daarop een positieve clearblue met indicator (1-2 weken zwanger). En het bewijs is ondertussen 4 maanden oud Je bent hardstikke zwanger! Proficiat
Wat geweldig zeg! Alvast voorzichtig gefeliciteerd! Echt super! Ik moet vanmiddag om half 2 naar de ha. Heb net al de urine heengebracht... Ben benieuwd wat het is.. Laat je even weten als je de andere test ook gedaan hebt? Ben echt reuze benieuwd!