Geen ongi geen pos test drie dagen over tijd

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Chocomam, 27 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chocomam

Chocomam Lid

6 feb 2010
    60
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

ik had een vraag. Zyn er hier mensen die pas veel later een positeve est hadden? K ben nu drie dagen over tijd en heb geen positieve test.. K ben behoorlyk misselijk sochtends.. Zere borsten begin ik ook al te krijgen en nog n paar kwaaltjes.. Zoals dorst en een rare smaak in myn mond..

Heeft iemand ervaring ermee? In welke week heb j en positieve test? Kan bloed eerder een uislag geven dan urine? Ik zit nu in week 4 woensdag mag k naar week 5...

2. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Hoi

Ik lees van mensen die soms pas positief testen na een week of 2/3.
    Ik had zelf positief getest op dag 8, maar meteen die dag ging het ook fout. Dat was eergisteren.
    Ik heb gisteren bloed laten prikken op zangerschapshormoon omdat de test een licht streepje gaf en ik wil zeker weten of ik nu echt zwanger was. Een volgende keer zou ik zelf pas testen na een week of 2.
    Dit wil ik niet meer.

Hoop voor je dat je snel een positest in handen mag hebben. Ik duim voor je. Maar sommige mensen testen dus laat positief en sommige mensen al een aantal dagen voor hun nod.

Ik ben benieuwd

3. hailey1826

hailey1826 Actief lid

27 jan 2010
    388
    0
    0
    horeca vakantiecentum
    belgium aan zee
    ik zit hier in het zelde schuitje.... om gek te worden toch :) ik ben normaal nooit overtijd..

4. Chocomam

Chocomam Lid

6 feb 2010
    60
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi mus, wat erg zeg.. Hoe ging het fout? Werd j ongi? Of was t geen goed vruchtje? Ben soms zo bang daarvoor.. K las inderdaad dat sommige vrouwen pas twee weken na hun nod pos testen.. Best wel zenuwen kan k ervan krygen..

Hail: k snap j helemaal meid.. Ik word ook zo gek ervan.. Ik ga straks al naar week 5 en sommige meiden praten al over een vroege echo.. Wil ik ook denk j dan.. :(

toi toi toi voor jullie ook..

5. Jarina

Jarina Actief lid

19 apr 2010
    320
    0
    0
    Limburg
    Ook ik had dit allemaal, dacht echt dat ik zwanger zou zijn, 3x negatief getest, zere borsten etc.. maar uiteindelijk toch ongesteld geworden.. Maar alles kan misschien is het bij jou anders. Hoop het in ieder geval voor je. Heel veel succes!

6. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

6 feb 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    ik zou eigenlijk 3 maart ongesteld moeten worden..... nu nog steeds helemaal niks.

wel de volgende klachten sinds een kleine week:
    - misselijk
    - na het eten van wat dan ook laat ik veel boertjes (eerst dus niet)
    - mijn onderbuik voelt alsof ik continu buikspieroefeningen doe
    - vieze smaak in mijn mond, lijkt alsof alles naar ijzer smaakt
    - zuur
    - het gevoel alsof ik een week niet geslapen heb
    - ik ruik alles en soms ga ik echt kokhalzen

daarvoor ook allemaal rare klachten gehad maar die zijn weer weg.
    De laatste test was twee weken geleden. Ik verwacht dus niet dat ik nu opeens zwanger ben, geloof ook echt niet dat het kan om na bijna drie maanden toch zwanger te worden.
    maar ja, het hoort waarschijnlijk allemaal bij het ontpillen.
    De dokter vindt het ook normaal dat mijn ongi zo lang op zich laat wachten, hij zegt dat dit heel vaak voor komt. ik vind dat overigens niet hoor, ik wil weten waar ik aan toe ben. dat geleur met tampons in mijn tas omdat ik opeens ongi kan worden word ik gek van en dan die angst dat het slecht is als ik vis eet of koffie drink.

ik wil je niet ontmoedigen hoor, ik hoop namelijk van harte dat je zwanger bent want ik gun het iedereen super. Ik hoop dat je een kei mooie knaltest gaat krijgen. Maar wees ook niet teleurgesteld als je nog niet ongesteld bent, het kan allemaal ontpillen zijn en dan is het zoooooo naar als je telkens die negatieve test ziet (zoals ik)

7. hailey1826

hailey1826 Actief lid

27 jan 2010
    388
    0
    0
    horeca vakantiecentum
    belgium aan zee
    vandaag 4 dagen overtijd.....

8. Roos2424

Roos2424 Actief lid

11 okt 2008
    150
    0
    0
    hier 5 dagen, afwachten maar...

9. eternity

eternity Niet meer actief

hier ook 3 dagen over tijd, en net getest en ook negatief.
    raar allemaal hè...

ik weet niet of het van het ontpillen zou komen. Ik heb namelijk nadat ik gestopt ben met de pil de maand daarna wel daarna een natuurlijke menstruatie gehad, gewoon na 28 dagen.

ik snap er niks meer van...
    dus, snappen we er samen niks meer van.

10. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

6 feb 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    @chocomam en @hailey1826: en weten jullie al meer??
    Heb je nog een testje gedaan?? Ben benieuwd of het bij jullie raak is.

11. hailey1826

hailey1826 Actief lid

27 jan 2010
    388
    0
    0
    horeca vakantiecentum
    belgium aan zee
    nee... 5 dagen overtijd en nega test...help

12. Chocomam

Chocomam Lid

6 feb 2010
    60
    0
    0
    NULL
    NULL
    Schatjes, sorry k was zo derpi ben ongi geworden na drie dagen over tijd.. K heb gister zoooo gehuild! Maar goed k heb besloten om er niet meer bezig mee t zyn..

En wat hoor ik nu? N collega van 20 is onverwacht zwanger.. Hoe moet k er dan niet mee bezig zijn als blijkt dat iedereen om me heen zwanger wordt.. Mijn buurvrouw links en rechts zwanger.. Een vriendin.. En nog iemand die ik ken staat op t punt te bevallen!

Hoe moet k dan wachten en geduld hebben? Is tch om gek te worden.. Maar goed voel me kalm.. K ga niet meer tempen en mn cervix ook nit checken.. Geen etos pillen meer en in de tuinen zet ik ook geen stap meer..

De meiden die in onzekerheid zijn k wens j een positieve test echt waar.. K gun het iedereen die er zo lang mee bezig is.. Word wel eens een leer tijd nu he?!
    Maar goed, toch nog n vraag.. Wel ongi maar misselijk in de ochtend. Lag half over de pot te kokhalzen.. Is dit ontpillen? Of tch nog zwanger? K bloed nu twee dagen.. Maar is egt veel bloed.. Vooral gister...

Enuh kent iemand dat bitterzout ding? K hoorde dat j daar goed van spoelt en dat t ontpillen dus goed weg gaat uit j lichaam..

Deel Deze Pagina