Dag 38; negatieve test, niet ongesteld

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door butterfly89, 28 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly89

butterfly89 Bekend lid

24 nov 2012
    630
    1
    0
    Leidster in kinderopvang
    Meestal heb ik een cyclus van 30 - 32 dagen (1x 34), maar nu zit ik op dag 38 en nog niet ongesteld geworden en vanmorgen weer een negatieve K2V5 test. :( Ik snap er echt niks van..
    Ik heb de laatste tijd veel last van hartkloppingen, ruik heel veel (& word er soms misselijk van) en heb de laatste dagen veel soort van menstruatiekrampen (trekkerig gevoel in m'n onderbuik).
    Laatste keer inseminatie was op dag 18, dus als m'n eisprong later is geweest dan is er geen bevruchting geweest. Als ik zwanger zou zijn, zou ik toch nu niet meer negatief kunnen testen?
    Wie nog meer aan 't wachten..? Of weet iemand wat ik nu kan verwachten?

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik zou nog even een paar dagen ongeduldig afwachten en nogmaals testen. Is het nog negatief, dan de huisarts om advies vragen.

Ik zie trouwens dat er bij jou de diagnose PCOS is gesteld. Dan heb je in de meeste gevallen geen eisprong of geen goede eisprong van jezelf. Maar bij jou is dat dus wel het geval? Jij hebt ondanks de PCOS wel keurig een eisprong?

3. butterfly89

butterfly89 Bekend lid

24 nov 2012
    630
    1
    0
    Leidster in kinderopvang
    Er is toen ik 18 was PCOS vastgesteld, maar binnenkort word dit opnieuw onderzocht. Ik heb wel een redelijk regelmatige cyclus (30 tot 32 dagen), dus daarom gelooft mijn huisarts niet dat ik nog PCOS zou hebben. Volgens hem zou ik dan ook een eisprong hebben, al zie ik op internet dat dat niet perse zo hoeft te zijn.
    Maar in ieder geval heb ik al zo'n 1,5 a 2 jaar een cyclus van rond de 30-32 dagen en nog nooit 38..

4. mama86

mama86 Actief lid

16 apr 2009
    182
    1
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Zuid Holland
    Heel herkenbaar, maar ik was helaas niet zwanger!

Deel Deze Pagina