Omdat ik al een week last heb van misselijkheid, de hond vind stinken en gevoelige tepels heb (wat ik allemaal goed herken van vorige zwangerschap) heb ik 3 dagen voor NOD getest. Niet met ochtendurine. Met een kv 2 v 5 testje. Nu staan er TWEE streepjes. Het tweede streepje zag ik binnen de 5 minuten heeeeeel vaag. Maar dacht steeds dat ik het me verbeelde, omdat ie niet verscheen op de plek waar ik zelf altijd streepjes zit te fantaseren Ik heb al heel wat kv 2 5 v testjes versleten en ben gewend dat er altijd een bepaalde afstand tussen de twee strepen zit. De test is nu opgedroogd en met het blote oog zie ik het tweede streepje vrij goed, ook al moet ik wel goed kijken hoor. Op de foto komt hij niet, dat geeft wel aan dat ie echt licht is. Hij is paarsgrijzig van kleur, wat ook wel klopt met deze testen. Zo zijn die van vorige zwangerschap ook ongeveer opgedroogd. MAAR wat me dus dwars zit is dat er meer ruimte tussen die twee streepjes zit dan ik gewend ben Iemand ervaring hiermee?
Wauw anne je maakt het spannend. Ik zou ook een nieuw testje doen meid. Soms staat het streepje net wat te ver naar links. Hoe ziet het er uit als je de huls er af haalt. En toch wil ik wel een foto zien ik ga duimen voor je meid.
De streepjes zitten tegenwoordig niet meer altijd op dezelfde plaats, de afstand er tussen is bij mij wel nagenoeg gelijk. Op mijn foto is wel goed te zien dat de strepen niet gelijk zitten. Succes hopelijk is je test over een paar dagen mooi duidelijk!
De afstand tussen jouw streepjes is wel gelijk bij beide testen. Het lijkt alleen wel alsof bij de onderste test de teststrip wat meer naar links zit in de houder. TS: heb je ook een foto van je test? Ik zou ook even een nieuwe test doen.
Ik ben dat kaartje kwijt waarmee ik her mini SD kaartje uit mijn telefoon in de laptop kan doen, dus foto gaat nu ff niet lukken Vanilla: de afstand tussen jouw streepjes is idd wel gewoon gelijk Bedankt voor jullie antwoorden meiden. Wordt vervolgd
Vanochtend weer getest en maar 1 streepje, dus die test van gister was een beetje raar Ga maar mijn NOD afwachten, maar denk helaas dat ik niet zwanger ben Ook al weet ik dat dit nog weinig zegt, want toen k de eerste keer zwanger was, testte ik 2 dagen voor NOD ook negatief en op NOD licht positief. Dt werd een vmk. Afgelopen zwangerschap testte ik wel 2 dagen voor NOD al licht positief... Vandaar dat k daar een beetje vanuit ga, ook al weet ik dat het iedere zwangerschap weer anders kan zijn
Ik heb vanochtend toch weer getest Ik zag binnen 5 minuten heel vaag iets, maar ik vertrouw mezelf niet Manlief zag na precies 5 minuten ook vaag iets, maar alleen onder bepaalde hoek met goed daglicht. Heb na 5 precies 5 minuten deze foto gemaakt. Sorry voor de stipjes/streepjes die ik op de huls heb gezet. Dat heb ik gedaan om duidelijk te krijgen dat mijn man en ik hetzelfde streepje zagen Ben benieuwd of jullie iets zien? MIjn NOD is morgen of overmorgen.
Ik lijk iets te zien, maar of het door de stipjes komt of er echt een lijntje staat kan ik niet zien. Is het een rose streep of is het grijs van kleur?
Ik denk ook iets te zien, maar dit lijkt te komen door die stipjes.. Dan wil je ook graag iets zien haha.. liefs
Denk dat ik morgen een dagje oversla. Zaterdag is uiterlijk mijn nod, dus test dan nog eens indien nodig.
Ik zie zeker wel een streepje en niet door de stipjes........ Hij is nog wel heeeeeel licht, hopelijk gauw een duidelijke test.