Vinden jullie hiervan???

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by kweb, Mar 11, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kweb

kweb Fanatiek lid

Oct 14, 2008
    2,010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Hey meiden,

Ik heb denk ik een beetje behoefte aan een hart onder de riem.

Na 2,5 jaar zonder resultaat, ben ik erg hoopvol over mijn tempkaartje. Met een gemiddelde LF van 12 dagen, heb ik (vind ik zelf) een mooie temp en zeker op 11dpo.

Wat vinden jullie ervan. Ik weet natuurlijk dat er niets op te peilen is, maar zoals al gezegd ik heb een beetje behoefte aan positiviteit :)

239aa8 Ovulation charts on FertilityFriend.com

Liefs Kweb

P.s. Ik heb een kleine dip van 0.2 graden gehad op 5dpo. Is deze daling "goed" genoeg voor een evt innesteldip of moet ie daarvoor bijvoorbeeld minimaal 0.5 graden gedaald zijn. Ik weet daar de richtlijnen niet voor.

P.s. Verdere symptonen:
    -Geen afscheiding, kurk droog
    -rammelende darmen
    -Af en toe een opvlieger en af en toe een vlaag misselijkheid (blijft
    niet aanhouden)
    -steek en krampachtig gevoel onder in de buik en zowel in het
    midden als aan de zijkanten

2. kweb

kweb Fanatiek lid

Oct 14, 2008
    2,010
    0
    0
    Nieuwegein
    Nou dat voorspelt niet veel goeds....14 keer bekeken en niemand een reactie :(

3. Tetje0885

Tetje0885 Actief lid

Apr 17, 2009
    490
    0
    16
    Volgens mij ziet het er positief uit. Maar toch maar even afwachten op de test.... het is altijd zo moeilijk om er wat over te zeggen.
    En zo'n dipje heb ik ook gehad rond die tijd. En ik was wel zwanger. Dus wie weet?

4. kweb

kweb Fanatiek lid

Oct 14, 2008
    2,010
    0
    0
    Nieuwegein
    Hoi Tetje,

Dank je wel voor je reactie.
    Ik weet ook hoor dat ik gewoon even de 14 dagen moet afwachten en dat dat de enige manier is voor zekerheid, maar soms zit je gewoon verlegen om wat positiviteit :)

Jij bent mooi op de helft zie ik. Heb je lang moeten wachten of ging het redelijk snel??

5. Tetje0885

Tetje0885 Actief lid

Apr 17, 2009
    490
    0
    16
    Voor deze zwangerschap was het in 1 keer raak. Mijn eerste zwangerschap was ook in 1 keer raak. Mijn tweede ook, maar dat werd een miskraam. Daarna was ik in 2 keer zwanger. Dit is dus mijn derde kindje. Bij mij gaat het heel gemakkelijk zoals je ziet, maar ik weet dat er heel veel vrouwen zijn bij wie dat niet zo is, en dat elke dag afwachten echt heel moeilijk kan zijn. Ik heb dat bij een vriendin gezien. Ik hoop echt voor je dat het raak is. Bij mij was het kaartje ook zo... dus ... dat lijkt positief

6. kweb

kweb Fanatiek lid

Oct 14, 2008
    2,010
    0
    0
    Nieuwegein
    Lijkt me heerlijk als je zo snel zwanger kan zijn. Nouja, das mss niet de goede woordkeuze, maar je snapt me vast wel. Het kan natuurlijk ook z`n nadelen hebben.

Nouja, ik moet het gewoon afwachten. Mijn LF is gemiddels 12 dagen, maar maandag is mijn NOD (gewoon 14 dagen aangehouden) Kijken wat de temp morgen weer doet. Ik heb me voorgenomen om nu eens niet vroegtijdig te testen. Wel moeilijk hoor...net twijfelmoment. Toen ben ik maar snel gaan plassen zodat het niet meer kon LOL

Nou hopelijk heb je een voorbeeldige zwangerschap/bevalling :)

7. Liesbethje

Jan 2, 2011
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij ziet jouw temperatuurkaartje er goed uit. Zeker als je normaal een lf hebt van 12 dagen. Wanneer ging normaal je temperatuur naar beneden?

8. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

Feb 8, 2010
    13,842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Als ik eerlijk ben, want dat lijkt me het belangrijkste;)
    zegt het nog niks... :)

ik duim voor je;)

9. MM1981

MM1981 Bekend lid

Dec 30, 2010
    668
    0
    0
    Wat je ook nog kan doen is met een ander emailaccount een nieuw profiel aanmaken. Dan heb je weer 30 dagen een VIP-account. Dan vervolgens je laatste 3 cyclussen opnieuw inkloppen en kijken wat FF er statistisch over zegt.

Ook kan je dan nog in het VIP-gedeelte vergelijken met andere charts in de grote database van FF en zien hoeveel anderen er toen wel of niet zwanger werden.

Share This Page