Wie heeft er nog meer vocht in de baarmoeder gehad en is wel zwanger geworden? ik heb een heel klein beetje vocht zitten maar het stemt me niet erg hoopvol. Kan iemand mij hier hoop geven. Of juist niet maar misschien wel een oplossing of dat juist weer niet. Ik vraag me gewoon af wat de kansen zijn. en 0% is ook een antwoord natuurlijk. ik heb voorzover ik weet geen niche
een vriendin van me heeft een niche , dit heeft ze gekregen na een keizersnede waarvan alles slecht gehecht is. voor elke terug plaatsing maakte ze de baarmoeder schoon met een soort van stofzuigertje ofzo (ik weet er het fijne niet van ...) ze is na tp nummer 5 zwanger geworden...... misschien kunnen ze voor de tp ook je baarmoeder tijdelijk droog maken ??
Meelanor, ik had dat helaas ook en ik bleek een hydrosalpinx te hebben (eileider gevuld met vocht. Dit lekte mijn baarmoeder in) Deze is 2 weken terug operatief verwijderd. Weten ze bij je waar het vandaan komt? Anders zouden ze zeker even moeten checken of het niet uit je eileiders komt. Innesteling is anders nl bijna onmogelijk (alsof je een embryo in een zwembad gooit)
bedankt voor jullie reacties! heel gek ik krijg al meer dan 1 jaar fms en tot en met 2 maanden terug nooit vocht gehad... ik krijg donderdag een hsg we gaan het zien... ik vind t wel spannend want lees slechte verhalen over vocht in de baarmoeder