Hoi, Sinds 3 maanden is mijn spiraal eruit. Toen ben ik de Nuvaring aan gebruiken. Daar kwam ik wat van aan, vnl mijn borsten. Na 2 maanden ben ik daarmee gestopt vanwege acne ed en overgegaan op Diane 35. Dat is op 2 okt gebeurd. Ik heb toen mijn stopweek overgeslagen en meteen doorgeslikt. Nu zijn mijn borsten een dikke cupmaat gegroeid de laatste weken. Ik heb al eerder zwanger vermoedens gehad maar testte negatief. Ik moet vanavond de laatste pil slikken en dan ongesteld worden. Sinds vandaag ben ik ook erg misselijk. Op mijn borsten zie je de aders duidelijk lopen. Ik heb hoofdpijn, ben heel erg moet ed. Vandaag een test gedaan, maar alleen als ik heel erg goed kijk zou het een streepje kunnen zijn. Zou het kunnen dat ik toch zwanger ben? Of heeft iemand dezelfde ervaring met de diane 35 pil dat je je zo voelt? In mijn omgeving heb ik al vraagtekens gezien bij mensen over mijn borsten en opmerkingen over zwanger? Weet het even niet meer, ook omdat ik dus over gestapt ben met anticonceptie paar x en de boel misschien gewoon overhoop ligt? bedankt voor een eventuele reactie groet kezzie
Volgens mij duurt het altijd even voor de pil zijn werking goed doet. Ik weet niet hoe dat gaat als je van anticonceptie op anticonceptie overgaat. Tijdens het gebruik van de pil is de kans op zwangerschap normaal heel klein. Ik zou voor de zekerheid je ha bellen en vragen of het idd mogelijk is. Anders gewoon nog even afwachten en een testje doen. Dan weet je het ook. Succes ermee! Elmo