Dag 40

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jody, 2 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendyp

wendyp Niet meer actief

Mijn vriend had net ook weer wat. Gaan we na het boodschappen doen, ff een pakje shag halen voor meneer. Ik zit in die auto, hij snel naar binnen. Komt ie terug, met uiteraard dat pakkie shag en een kindersurprise ei. zegt ie. nou heb je in ieder geval vandaag je ei nog gehad...

En hij wilde hem niet eens bevruchtte voor me :(

kon de humor er gelukkig wel van inzien

2. Dip

Dip Bekend lid

28 mrt 2006
    859
    0
    0
    kwaliteitsmedewerker
    Gelukkig kunnen we daar nog om lachen... 't is allemaal al zo'n obsessie he?!

goeie grap! :)

3. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    Wel lief van je vriend. En idd, blijven lachen anders gaat het helemaal niks worden

4. droom

droom Actief lid

25 jul 2006
    353
    0
    0
    O Wendy wat lief! Grappig hoor!

Ik baal meiden, dag 55 vandaag, dat is dus de langste tot nu toe. Waar gaat dit heen....
    Ik heb wel 4 dagen achter elkaar wat bruine troep verloren, dat kan toch geen menstruatie geweest zijn? Ik wacht maar rustig af, kan net als jullie niets anders.

Gr Droom

5. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

31 okt 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    He Droom,

dat is idd nog niet je menstruatie... ik heb dat sinds ik met de pil gestopt ben ook steeds gehad en veel andere vrouwen hebben het ook. bij mij een goede week een paar dagen, dan niets en dan duivels, maar bij anderen kan dat bruine twee weken aanhouden en daarna pas duivels...

*duimduimduim*

Chrizzzy

6. jody

jody Bekend lid

13 mei 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    @droom, ik heb dat nou ook. Van dat oude bloed, heel weinig maar en allen 's morgens.

@Chrizzy: ik hoop eigenlijk dat je geen gelijk gaat krijgen! Ik hoop dat het gewoon een adertje of een innestelingsbloeding is. Ik heb het zo nog nooit gehad nl.

Ach ja we zullen wel zien, gisteren weer neg. gestest.pppffffff

7. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

31 okt 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    ik kan me ook voorstellen dat je daarop hoopt Jody, maar als het dat niet is, maar zo snel mogelijk naar een nieuwe ronde toch??? (dan haal je gewoon je pendel van september ;) )

Chrizzzy

8. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    ik ga vrijdag naar de dokter. Ben bang dat ze me niet wilt doorverwijzen

9. wendyp

wendyp Niet meer actief

Gewoon zeggen dat je al een maand pijn in je buik hebt.. onderrin en soms ook in je rug.. nou dan zit je de week erna bij de gyno hoor ;)

10. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    ja goed idee, het is ook wel een beetje zo

11. wendyp

wendyp Niet meer actief

Gewoon lekker aandikken... Dan moet ze je wel naar de gyno sturen ;) heb je in ieder geval wel je zin.. leugentje om bestwil toch? ;)

12. Dip

Dip Bekend lid

28 mrt 2006
    859
    0
    0
    kwaliteitsmedewerker
    ...of je gelijk hebt!!

13. wendyp

wendyp Niet meer actief

ben vandaag langs de huisarts geweest en heb vrijdag een afspraak... Zal mij benieuwen...

Ben nu al zenuwachtig.... ahhhh

14. Kel

Kel Lid

4 aug 2006
    50
    0
    0
    Hey dames ... zit ondertussen ook al dik boven mijn record (vandaag dag 53)
    Vorige week donderdag nog een negatieve test gehad... dus wordt er bijna gek van!
    Ik denk dat ik morgenvroeg maar eens naar de huisarts ga gaan voor een bloedtest. Zal denk ik eens een volledige analyse laten doen zodat hij kan zien welke vitamines ik tekort heb (misschien ook een oorzaak voor die vervelende cyclussen van mij :( )
    Verder heb ik niet echt symptomen alleen veel witte afscheiding en af en toe zeurende buikpijn.

Hopelijk is het goed nieuws, maar om eerlijk te zijn zie ik het de laatste week wat somber in.

Groetjes,
    Kel

15. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    spannend wendyp.. ben benieuwd

16. Dip

Dip Bekend lid

28 mrt 2006
    859
    0
    0
    kwaliteitsmedewerker
    @wendyp: ben benieuwd welke stappen je HA gaat nemen...ik hoop dat ie je een beetje licht in de duisternis kan bieden :)

@kel: hopelijk biedt de test inderdaaduitsluitsel...laat je 't ons even weten?

voor mij.........dag 58!

17. AnthoniaH

AnthoniaH Actief lid

29 jul 2006
    361
    0
    0
    Meid, 58 al!! Je krijgt van mij een dikke knuffel! Het valt niet mee zo!!

Liefs, Anita xxx

18. Dip

Dip Bekend lid

28 mrt 2006
    859
    0
    0
    kwaliteitsmedewerker
    Tja, je hebt je ups en downs he, maar ... we hebben al een superkereltje, dus "gezegend" zijn we al...

knuffie terug!

19. droom

droom Actief lid

25 jul 2006
    353
    0
    0
    Bij niemand nog echt nieuws he! Schiet bij niemand echt op. Ik dacht dat ik laatst hier had gelezen dat er iemamd viatamines voor geschreven had gekregen, ben eigenlijk wel benieuwd welke.

Wat doen jullie nog meer om zwanger te worden?
    Ik slik alleen foliumzuur voor als ik dan zwanger mocht raken het gelijk goed is voor het kindje. Het kan toch niet zo zijn dat dit een menstruatie in de weg zit?
    Verder doe ik eigenlijk niets....

De bruine toep is na 4 dagen opgehouden, wacht nu weer in spanning af. Probeer en nu wel veel minder mee bezig te zijn. Ik wordt hier wel rustiger van. Ik zag gisteren het aantal dagen voor mijn bruiloft, dat zijn er nu minder dan mijn cyclus nu. Moest toen wel even slikken.... Had op die dag me wel heel graag compleet willen voelen. Maarja, nu misschien een leuk testmoment op de honymoon... Ik hoop het zo!

Nou meiden, ik duim voor jullie allemaal!!

Gr Droom

20. Kel

Kel Lid

4 aug 2006
    50
    0
    0
    Wel droom ik neem ook al sinds ik gestopt ben met de pil foliumzuur. En sinds eind vorige week ook gestart met teunisbloemolie. Dit is goed voor de huid en voor een regelmatigere cyclus. Kan het maar eens proberen hé het zijn natuurlijke producten dus het kan toch geen kwaad.
    Hopelijk helpt het en krijg ik hierdoor iets meer mijn menstruatie.

Groetjes,
    Kel

Deel Deze Pagina