Teunisbloemolie? wat is dat voor iets? Ik slik (te) al 4 maanden foliumzuur.. maar nu ik van de gyno afgelopen vrijdag te horen heb gekregen dat ik nog geen eisprong gehad heb, heb ik dat voorlopig (figuurlijk) in de koelkast gezet. Probeer eigenlijk zo min mogelijk met het zwanger worden, bezig te zijn (not ) KuZz
Ik kom even de meiden een dikke knuffel geven die al zo lang op hun ongi zitten te wachten en toch steeds negatief testen... Heel veel succes en ik duim heel hard mee voor jullie!! Liefs Manuela
ik ben tussendoor ook steeds een tijdje met foliumzuur gestopt... nu net weer nieuw potje gehaald omdat ik weer ga beginnen voor het geval dat ik straks met clomid kan ga beginnen... Chrizzzy
Lief van je Manuela... Ik slik al vanaf oktober foliumzuur.. dat kan toch verder geen kwaad? Verder slik ik niks, bij mijn vorige zwangerschap was ik alleen aan de Gravitamon...
@Wendyp Dit heb ik erover gevonden op het net: Teunisbloemolie capsules bevatten hoogwaardig koudgeperste olie uit de zaden van de teunisbloem. Teunisbloemolie helpt bij wisselende stemmingen tijdens de cyclus en heeft tevens een regulerende werking op de bloeddruk en de huid. De natuurlijke vitamine E in de capsules (van Kruitvat) ondersteunt de werking van de teunisbloemolie. Eenvoudige middelen om de eierstokken te stimuleren, zijn alle voedingsmiddelen die vitamine E bevatten.Vitamine E reguleert namelijk de functie van de eierstokken. Menige vrouw zou met die wetenschap heel wat leed bespaard zijn gebleven.Met deze viatmine kan niet alleen een miskraam worden voorkomen; het innemen ervan is ook van invloed op de normale ontwikkeling van vrucht en waarborgt een goed verlopende zwangerschap. Vitamine E is overigens niet alleen voor vrouwen van belang.Ook bij mannen is een normale functie van de geslachtsklieren van deze vitamine afhankelijk. Waarin komt vitamine E voor ? Vitamine E komt voor in vis, eierdooier en in bescheiden mate in melk en boter. Veelvuldiger komt viamine E in plantaardige produkten voor, en wel in de eerste plaats in tarwekiemen, olieachtige vruchten en katoenzaden. Ook mais, aardnoten en in het bijzonder de kessoorten (waterkers, tuinkers, oostindische kers en amerikaanse kers)bevatten vitamine E Spinazie en de meeste soorten bladsla, en vooral in tarwekiemolie en wortelsap Groetjes, Kel
Teunisbloemolie, nou ik ga het weekend er eens voor op pad! Bedankt Kel! Ik zat gisteren flink depri op de bank met manlief. Toen hij ineens zei, volgens mij ben je gewoon zwanger hoor! Je bent toch nog steeds niet ongesteld? Het kan toch nog steeds zo zijn?? Ik heb het na mijn laatste bezoekje aan de ha naast me neer gelegd. Wilde het even met rust laten en al helemaal niet weer gaan testen als ik ineens een bevlieging kreeg. Begint hij er weer over, wel super lief maar........nu kriebelt het weer. Ik wil niet gaan testen, heb ook niets in huis en dan hou ik zo. Eerst maar die echo over 2 weken en dan zien we weer verder. Ik hoop natuurlijk wel dat ik stiekum gewoon zwanger ben maar wil eigenlijk niet testen. Moeilijk he.. Wil er niet teveel mee bezig zijn.. Gr Droom
Jezus christus... sorry... maar wat is het vrouwenlijk lichaam uitermate irritant... grrrrr Morgen naar de h.a. kijken wat ze te zeggen heeft.. Heb wel sinds gister een beetje (ranzig, sorry) doorzichtig-witte afscheiding.. iemand een idee? Irritant he droom, niet weten waar je aan toe bent.. net zoals andere en ik.. grrr hoop dat iedereen een beetje duidelijkheid krijgt!! Enne thnx manuela! Voor de hart onder ons riem! KuZzz
Hoe was het bij de ha wendy? Dat doorzichtige witte afschijding heb ik ook, soms heel veel. Geen idee wat het is. Ben vandaag thuis gebleven van mijn werk, het ging echt niet.. Kreeg gisteren weer van die steken in mijn onderbuik en dat is nu nog niet weg. Net de ha gebeld maar daar kunnen ze niets voor me betekenen, ja wat moet je dan?? Ze hadden een soa test gedaan, maar daar kwam niets uit, er zit zelfs geen ontsteking. Alles lijkt dus heel normaal behalve de pijn, het vele ongemakkelijk plassen en het niet ongesteld worden. Bah!! Heb er een beetje genoeg van! Wat zou het toch zijn?? Ga straks toch maar testen bestellen.. weet het anders ook niet meer.. Ik mag maandag de ha terug bellen als er niets veranderd is, en dan... ik heb geen idee! Gr Droom
He gats Droom, dat schiet niet op zo he... hopelijk krijg je snel meer duidelijkheid... bij mij lijken de duivels wel in aantocht, tenminste gisteren wat bruin slijm en dat betekende de laatste keren dat binnen een week de duivels kwamen... hopelijk niet eerder, want heb maandag de 4e een afspraak bij de gyn om met clomid te beginnen en dat moet in principe op dag 3-5 van de cyclus beginnen (zou precies lukken als het inderdaad een week duurt tot duivels en dan is het meteen niet nodig om eerst een kuurtje primolud o.id te krijgen om de mensturatie op te wekken)... *duim duim duim* dus dat die duivels nu eindelijk een keertje komen, wanneer het goed uitkomt (ze mogen me na een jaar gedoe best een keer tot dienst zijn toch???) Chrizzzy
@droom... Ben geen huisarts hoor.. maar zou het kunnen zijn, dat je nu net je eisprong gehad hebt? Zoals ik al zei, heb er geen verstand van, want een zelf een eisprong is bij mij uitgebleven. Maar ik heb hier op het forum wel eens vrouwen gehoord, waarvan dat heel erg pijn deed. Dusssssee voor de zekerheid maar ff aan de klus @chrizzzy, hooop voor je dat ze nog ff op zich laten wachten...!! KuZzz
he he, ben ik weer, mijn compu deed het ff niet meer. Ik heb van de ha vitamines gekregen. B12 geloof ik als ik het goed heb. Dit zou moeten zorgen dat de hormoontjes d'r eigen gedeist houden, zodat ik niet zo snel emo ben en zodat mijn cyclus regelmatig zou worden. Ik moest deze week maar weer eens een testje wagen zei hij. Dus morgen maar ff testen. Ik weet niet goed of ik het wel durf. Ben zo bang voor een neg. uitslag. @Wendyp, ben je al bij de ha geweest? En wat zei ie? @droom veel sterkte dan nog dit weekend met afwachten zeg. Het is te hopen dat ze eens goed gaan zoeken waar het nu aan ligt.
@ wendyp: veel succes vanmiddag. Laat je niet afschepen he?! @Droom: balen meid! Als 't dit weekend aanhoudt inderdaad maandag weer aan de bel trekken bij je huisarts...continue pijn is niet normaal! @ Jody: hopleijk slaan je vitamines snel aan en komt alles snel regelmatig op gang.... @Chrizzzy: ook bij mij is de bruineafscheiding begonnen... kunnen we dan eindelijk door naar de volgende ronde?! Ik zal voor je duimen dat je met de Clomid aan de gang kunt! Succes allemaal!
Dag meiden... Net naar de h.a. geweest.. Die heeft ff het uitslagformuliertje doorgenomen. Ze kon niets zinnigs zeggen over de afmetingen. Had gelukkig een vriendin mee genomen, mn vriend is aan het vrachtwagenrijlessen Heb het uiteindelijk voor elkaar gekregen dat ik een hormoonkuurtje heb gekregen. Primolut, en das eigenlijk om je menstruatie uit te stellen en daarna wordt je meteen ongesteld, als je het kuurtje heb afgemaakt. Snappen jullie het allemaal nog.. Dus eigenlijk is dit een beetje een zetje om mn lichaam te foppen ofzoiets, dat ie vanzelf de menstruatie overneemt... een soort voorbeeldje... Goh lekkere uitleg.. sorry ben niet echt een ster in uitleg van dit soort dingen.. KuZz
Nou wwendyp hoopt dat het helpt. Ik was vanochtend ook naar de huisarts geweest. erg prettig om 9 uur een inwendig onderzoek , maar geen vergrotingen van de eierstokken en ben toch geen stap verder. Ze overtuigde mij er toch weer van dat het 6 maanden of langer kan duren.. en raden mij aan zoveel mogelijk uit het ziekenhuis weg te blijven en de natuurlijke weg te volgen.. Ben het wel met haar eens, maar ja, ben zoooo ongeduldig. Wil eigenlijk van het weekend weer testen, maar ja, wat heeft het voor zin..
Ik snap helemaal wat je bedoeld!! Vind het gewoonweg k*t, zit er echt helemaal doorheen, ben kwaad.. boos.. grrrrr kan wel janken.. kl*te t*r*ngzooi... aaaaahhhhh mn bloed kookt gewoon!! sorry... net ook een beetje ruzie gehad met mijn vriend... wilde mn hard een beetje luchten.. ik word er gek van dat iedereen het gewoonweg op stress gooit.. jah misschien wel.. jah en je moet ns van dat forum afblijven.. jah tuurlijk. das ook de reden dat ik niet ongesteld word. VAST!! aaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh heb zin om met dingen te gooien sorry...
ach meis, frustrerend he. maar ik blijf maar tegen mijzelf zeggen dat het misschien wel in 1 keer raak is bij ons.. dus al ben ik nog niet ongi, misschien wordt ik het nooit.. het is ook frustrerend om een jaar lang elke maand ongi te worden en niet zwanger. En idd stress.. wat een geklets. iedereen die zwanger wilt worden is ermee bezig en heeft stress.. en die pijn in mijn buik voel ik gewoon echt.. ik ben toch niet gek. ja ik let er misschien meer op.. maar ze zijn er wel werkelijk.. Maar niet verdrietig worden. komt allemaal goed en dan kunnen we heerlijk genieten...