Chrizzzy, jij zit ook al lang te wachten. Nou dan vind ik ook dat ze nu wel eens mogen luisteren! Jij gaat dus starten met clomid, ben helemaal niet thuis in die medicijnen. Maar ik hoop voor je dat het er voor zorgt dat de boel snel regelmatig wordt en dat en dan snel een klein wondertje op weg is! Wendy, ik denk ook telkens aan een eisprong maar volgens mij zit mijn ei vast....????!!!! Daar ga ik voor naar de gyn over 2 weken. Door die pijn in mijn buik heb ik ook echt geen zin om te klussen. Maar misschien moet ik me daar even over heen zetten. Pijn is er trouwens nog steeds, ga ma of di weer naar de ha. Ik hoop echt dat dat "foppen" van je lichaam gaat helpen zeg. Als ik het zo lees dan klinkt het wel logisch, toch. Hoop dat het werkt!! Ben eigenlijk wel benieuwd. Hoe lang duurt zo'n kuurtje? Jody, heb je nog een test gedaan? mj24, Daar zou ik ook ongeduldig van worden hoor, dat je weet weg wordt gestuurd met de boodschap dat het wel nog eens 6 maanden kan duren. Daar wordt je toch gek van!! Die natuurlijke weg wil op dit moment toch niet, dat is duidelijk. Dat ze daar nou geen zetje voor in de rug voor hebben snap ik niet. Misschien wil je zelf ook nog even afwachten, dat kan natuurlijk ook nog. Ik heb vanmorgen op verzoek van manlief een test gedaan en ik wist de uitslag al, negatief. Ja stond er niet echt van te kijken.. heb nu dus echt de bevestiging dat er iets niet goed is. Maar wat, daar maak ik me best veel zorgen om. Stel nou dat ze dit vinden of dat... Ja daar wordt ik helemaal gek van. Nog 2 weken wachten en dan hoop ik het te weten. Even zwanger worden is er voor mij niet bij. Best "piep" want iedereen in mijn omgeving lijkt het wel van de wind te worden en zitten bij ons flink te vissen naar waneer wij zwanger zouden worden. Misschien wel nooit....slik.... Wat zeg je dan.... Getver.... moet er niet teveel aan denken! Ik wacht nog 2 weken af tot ik bij de gyn ben geweest en dan hebben ze vast een geweldig plan voor me bedacht en dan hoop ik ooit dat het dromen biij mij ook over gaat tot de waarheid, een klein wonder in mijn buik. Tot die tijd meiden wacht ik rustig (niet echt rustig) met jullie af. Gr Droom
@ droom Ik ga vandaag beginnen met primolut.. dat is 3 keer daags 1 tabletje en dat 10 dagen lang.. dan als het goed is word ik 3 dagen daarna ongesteld Jippie!! Aan de andere kant is het best lekker hoor... geen bloed
@ droom: dank je.... nog een weekje en dan weer naar de gyn... krijgen we ook de uitslag van semenonderzoek van mijn man.... best nog even spannend hoor... Hoop dat bij jouw de volgende ronde snel mag beginnen (met een succesvol einde dan natuurlijk) Chrizzzy
Chrizzy spannend hoor, hoop dat alles goed zit Droom. Ik wil echt graag dat duuwtje hebben, maar ik laat me te snel afschepen bij de dokter. Ik ben ook heel wisselvallig qua humeur. Het ene moment ben ik het met de dokter eens en wil ik de natuurlijke weg, maar de andere kant (zoals vandaag) wil ik alleen maar janken.. Word zo gespannen van dat wachten.. en ik kan het niet uit mijn hoofd zetten. ik probeer het echt. maar ik sta er mee op en ga ermee slapen... ga wel morgen monnikspeper halen als ik het kan vinden. misschien werkt dat.
Logisch hoor MJ24, dat je er zo mee bezig bent. Ik ben dat met vlagen. Kan dan echt alleen aan 1 ding denken en bij het zien van een baby of een zwangere vrouw kan ik al helemaal gefrustreerd raken. Dan lijkt het net of iedereen zomaar zwanger raakt en ik niet. Om gek van te worden. Maar ik wil wel heel graag dat er wat gebeurd en snel ook. Ik moet nu nog 2 weken wachten tot ik naar de gyn mag. Als de gyn niets vind dan moet er iets anders aan de hand zijn. Bij de ha ben nu al 2 keer op rij geweest maar ik vind die pijn in mijn buik niet normaal. Ik ben gewoon super bang dat er iets anders met me aan de hand is. Dan sla ik mezelf echt voor mijn kop als ik niet eerder om hulp zou hebben gevraagd. Probeer een middenweg te vinden in wat je wil mj24. Als je de natuur de kans wil geven, spreek dan met jezelf af tot hoe lang je het de kans geeft. Misschien komt het uiteindelijk vanzelf wel goed. Succes meid!! Ik ben super benieuwd Wendy. Als de gyn niets kan vinden over 2 weken en ik ben nog steeds niet ongi dan ga ik daar denk ik ook voor naar de ha. Spannend zo's semenonderzoek, Chrizzzy. Hoop een goede uikomst! Zelf heb ik de hele dag al een beetje een ongi pijn en van onderen voelt het ook niet echt prettig. Dacht net dat ik ongi was geworden maar het was een lading slijm, helaas! Ben vanmorgen met schoonzus naar babymassage geweest. Was echt super leuk. Het is echt heerlijk om zo'n klein lijfje te masseren, echt genieten. Geeft me gek genoeg wel super veel kracht en motivatie om door te zetten. We mogen het weekend een dag oppassen dus dat wordt voor manlief ook genieten! Heb net bij de etos zwanger worden pillen gehaald. Daar zit buiten foliumzuur ook die B12 in. Ik ga het gebruiken ipv de foliumzuur die ik appart slikte. Ik ben benieuwd, het zijn wel enorme dingen zeg!! Gr Droom
Hoi Droom Ik hoop dat die vitamine b12 ook bij jou werken. Ik werd na een week slikken ongi. Ik moet zeggen dat ik nu wel meer energie heb gekregen. Heel vreemd, ik ben eigenlijk maar 1 dag echt ongi geweest. Zo weinig heb ik het nog nooit gehad. Alle verdere klachten zijn verdwenen. Nou ja volgende keer beter. Ik weet in ieder geval waar ik aan toe ben. Veel sterkte met het wachten. Er is niets vervelenders!!!
O Jody wat fijn dat je aan een nieuwe ronde kan beginnen zeg!! Nu kun je er echt helemaal voor gaan. Ik ben begonnen met de etos zwanger worden tabletten, daar zit 12 mcg B12 in. Dat zou 1200% van de dagelijkse hoeveelheid moeten zijn. Zou jij willen kijken hoeveel mcg jij per dag slikt. Ben namelijk wel benieuwd of dit gaat werken. Gr Droom
@jody Echt super dat je ongi bent geworden (en dit zeg ik op een zw.schaps.pagina???) Nooit geweten dat je van vitamine B12 ook ongesteld kon worden? @chrizzzy En? zijn de duivels al doorgebroken? Update: ben nu al voor de 3e dag aan primolut.. merk er niets van.. behalve van een ijzersmaak in mn mond?? echt vaag?? enne ik ben echt superrelaxed!! Misschien een leuke bijwerking Loop al de afgelopen 3 dagen met maandverband in mn tas... schijnt dat je nog wel eens een doorbraakbloeding kan krijgen... *zucht* hoop dat ik over 10 dagen meer weet!! Ben in ieder geval een stuk minder gefrustreerd.. Behalve dan dat ik 10 dagen geen sex mag hebben met dat spul, jah of beveiligd.. Maar daar is vriendje-lief geen fan van
@droom: Ik heb ff voor je gekeken. Het heet met een deftig woord pyridoxine, en het zijn tabletten van 100 mg. Dus dat is wel een beetje meer dan in de combinatie tabletten. @ Wendyp: Het klinkt inderdaad wel raar, blij zijn om ongi te worden op een zwangerschapspagina. Maar nu weet ik zeker dat ik door kan naar de volgende ronde. En al die onzekerheid vind ik maar niks hoor. Nou meiden ik hoop dat er voor jullie ook snel een antwoord komt. Groetjes kit
hoi wendy, Hou nog ff moed hoor!!! Ook bij jou komt alles op z'n pootjes terecht 8) (makkelijker geschreven dan gevoelt, ik weet het) dikke *knuf* van mij
Nee nog niet wel wat buikpijn, dus zal best een dezer dagen kunnen.... als ze maar wachten tot donderdag, dan vind ik het prima (zou nog goed uitkomen ook want dan kan ik begin volgende week meteen met clomid beginnen en niet eerst kuurtje om die menstruatie op te wekken)... blijf nog even met fingers crossed dus... voor jou ook nog ff doorzetten.... Chrizzzy
Jody, Dat is zeker wel wat meer. Maar ik zal het aan mijn ha vragen. Misschienw erkt het ook bij mij... Zeker fijn dat je uit de onzekerheid bent! Wendyp, Nog 4 dagen, als ik goed tel. Ben wel heel erg benieuwd hoe het verder gaat verlopen hoor. Chrizzzy, Hoe was het bij de gyn?? Nou bij mij ging het helemaal niet goed, weer flink wat pijn dus ben gisteren weer naar de ha geweest. Die geeft de gyb echo naar voren gehaald en daar ben ik net van terug. Het viel erg mee dat onderzoek, gelukkig want ik zag er erg tegen op. De uitslag was simpel, ik ben niet zwanger, maar dat wist ik al. Wat belangrijker was is dat mijn eierstokken en mijn baarmoeder er normaal uit zien. Er waren eiblaasjes aanwezig, die maak ik gelukkig dus aan. Er was er geen één in rijping. Dat is erg jammer want dat betekent dat ik vorlopig nog geen eisprong krijg en ook niet ongi wordt. Waar dat aan ligt is dus nu de vraag. zucht!! Ga volgende week weer naar de ha en dan hoop ik op meer duidelijkheid over mijn hormoonhuishouding. Want daar ligt het nu aan. Gelukkig is er verder lichamelijk niets aanwezig, heb al heel wat nare dromen gehad over enge dingen die er in konden zitten. Nog even gedult dus... Gr Droom
Balen meid!! Maarre ff vraagje.. hoe kun je nou zien dat er een eitje in rijping is?? En ff denken hoor.. ik zit nu op de 6e dag.. dus nu nog idd 4 dagen.. pffff laten we hopen!! @chrizzzy.. ben nu ook wel nieuwsgierig geworden...vertel vertel...
Wat heerlijk toch zulke betrokkenheid! Ik hoef maandag pas... dus nog even volhouden... gelukkig een vol weekend zodat ik genoeg afleiding heb.. maandag middag breng ik jullie natuurlijk meteen op de hoogte... Chrizzzy
Ow had begrepen vandaag.. grrr Maarre hoe is het voor de rest met je? Duivels nog niet doorgezet? We leven allemaal lekker met elkaar mee... geeft tenminste hoop dat er ook nog andere meiden in hetzelfde schuitje zitten...
@Chrizzzy, Ik hoop voor je dat het weekend snel voorbij is. Ga je wel leuke dingen doen in het volle weeken? @wendyp:Verder nog geen nieuws? En wat nou als dit ook niet helpt? Of moet dat? Sorry maar heb er verder geen verstand van..... @droom:Wat raar.. wel eitjes maar niet een die wil rijpen..... Kon de ha niet gelijk vertellen wat ze er aan kunnen doen? Krijg je nu verder nog medicijnen of zo mee? En heb je het al gevraagd van de B12? Nou meiden veel succes.
@jody.. Mwah niet echt veel meer nieuws.. had een paar dagen geleden gezegd dat ik er niets van merkte.. heb nu al 2 dagen last van heel veel afscheiding en pijn in mn onderbuik. Nog 4 dagen slikken en als het goed is word ik 3 dagen daarna ongesteld. Zo niet, moet ik de h.a. bellen.... En dan zien we waarschijnlijk verder.... Weet iemand trouwens wat PCO is?
Ik vind het echt super fijn dat ik hier mijn verhaal krijt kan en hou die van jullie goed in de gaten. We zitten allemaal in hetzelfde schuitje, kunnen we elkaar beter maar steunen, toch. Als een eitje in rijping is dan is hij groter, zo'n 2 a 3 cm begreep ik. Dat was bij mij niet te zien. Ze waren allemaal klein, vandaar. Sorry chrizzzy, ik dacht dat je gisteren moest. Nog even wachten dus. Gr Droom