Dag 40

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jody, 2 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendyp

wendyp Niet meer actief

Hm dan was die van mij ook niet in rijping.. hij was maar 1.1 cm groot... En het verschilt zeker van vrouw tot vrouw hoe lang het duurt.... neem ik aan?? Dan zul je net zien, dat ik mijn eisprong heb tijdens het slikken van deze med. grrr

2. jody

jody Bekend lid

13 mei 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    ik heb geen idee wat PCO is, maar er is geloof ik al wel een toppic over. als ik hem kan vinden laat ik het weten.

3. droom

droom Actief lid

25 jul 2006
    353
    0
    0
    Zo zit te tikken en gelijk weer 2 berichten erbij!

Ik ben in het ziekenhuis geweest en kan volgende week pas naar de ha. Die zal eerst bloed af laten nemen om mijn hormonen na te kijken. De volgende stap weet ik niet.
    Heb het wel met hem over dat middel van wendy gehad, maar daar wilde hij voorlopig nog niet aan. Wil eerst uitzoeken wat er aan de hand is. Hoop dat dit niet heel lang duurt.

Gr Droom

4. jody

jody Bekend lid

13 mei 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    goed gezocht wendy! haha ik kon hem zo snel niet vinden.

En droom zo schiet het ook niet op zeg! Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt.

5. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

31 okt 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    Gelukkig allemaal leuke dingen. Vandaag een bruiloft van vrienden (net terug van het officiele gedeelte en stakkies feesten), morgen een verjaardag en dan zondag sporten en uitrusten....

@wendty ook op www.nvog.nl onder het kopje voorlichting kun je het een en ander vinden over PCO (of PCOS +Poly Cysteus Ovarium Syndroom)...

@ droom en jody: natuurlijk geen probleem, lief dat jullie aan me dachten en ik laat maandag in elk geval weten hoe of wat...

Groet Chrizzzy

6. wendyp

wendyp Niet meer actief

@chrizzzy.. ze heetten niet toevallig esther en marcel he.. ;) haha..
    Thnx had het al gelezen.... Heb al gezien, dat ik dat in ieder geval niet heb... Ze zag wel 4 eitjes zitten... ahhh straks barsten ze allemaal in 1 keer los... Er is voor me gependeld dat ik 3 kinderen zou krijgen en mn vriend wilt onder geen voorwaarde meer dan 1... dus wie weet..

@ droom, ben je vandaag in het zh geweest? voor een echo? Hebben ze nog iets gezien?

7. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

31 okt 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    wendyp... nee niet esther en marcel, maar het feest was wel top..

duim voor je eitjes...

Chrizzzy

8. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    Nou Wendyp, ik zal duimen voor een meerling voor je

9. wendyp

wendyp Niet meer actief

uhhhm... bedankt...(ook aan chrizzzy) maar weet niet of ik daar zo blij mee zal zijn....2 is dan nog een beetje tot daar aan toe... maar 3 of 4 pfffff

past niet eens in mn huisje... heb maar 2 slaapkamers...(jaren 20-woning)

Als ik je niet meer spreek chrizzzy, alvast heel veel succes bij de gyno!!!
    Keep my fingers crossed!! Hopen dat je snel zwanger bent!!!

KuZzzz enne iedereen nog een prettig weekend ;)

10. droom

droom Actief lid

25 jul 2006
    353
    0
    0
    Het lijkt mij wel wat hoor een meerling! Hebben het weekend een dag op de tweeling van mijn schoonzus gepast en het was super! Hebben echt even kunnen voelen hoe het is om een baby in huis te hebben. En meiden ik vond het super!! Manlief trouwens ook!!

Ik ga vrijdag weer naar de ha, hoop dan een bloedtest te krijgen om mijn hormonen na te kijken en dan zien we wel weer verder.

Ik bedacht me vanmorgen dat ik deze cyclus dus nog geen eisprong gehad heb. Die kan dan toch nog komen?? Dan zou dat beteken dat ik bij de komende eisprong nog gewoon zwanger zou kunnen worden. Dan schept natuurlijk wel mogelijkheden...

Gr Droom

11. wendyp

wendyp Niet meer actief

Dag meiden.. allemaal een lekker weekend gehad?
    heb gister lekker mogen 'rommelen' met het 4 weken oude zoontje van mn beste vrienden... Tygo.. echt een moppie.. zijn daar van 12 tot 12 geweest.. hij heeft geloof ik de hele dag bij me gelegen *zucht*

Maar tuurlijk droom kun je nog een eisprong krijgen.. enne als je een eisprong hebt... kun je dus zwanger raken... lijkt mij...
    Dusse hup... aan de klus :p

12. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

31 okt 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    Nou terug van de gyn. Met mijn lief is gelukkig alles in orde en mijn bloedonderzoek heeft geen rare dingen laten zien... nu dus duphaston om menstruatie te gaan opwekken en dan meteen met clomid beginnen...

Chrizzzy

13. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    Fijn nieuws zeg..............suc7

14. droom

droom Actief lid

25 jul 2006
    353
    0
    0
    Gelukkig Chrizzzy, dat alles goed was. Hopen dat die medicijnen de boel nu op gang gan brengen. Hou ons op de hoogte!

Lekker het Wendyp, dat gekroel met die kleintjes. Heerlijk!!!
    Manlief durft ook weer aan de klus dus dan moeten we er maar gewoon weer voor gaan. Vonden het tot het onderzoek allebij wel een beetje eng. Maar er zit niets dus het kan gewoon. Hoop maar dat ik nu een super lange cyclus heb. (waar snel een einde aan gaat komen, hihi!)

Gr Droom, pfffff 70 dagen alweer..........

15. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    gelukkig. dat is goed nieuws

16. Taniaken

Taniaken Lid

19 jun 2006
    92
    0
    0
    kinderverzorgster
    Dag meiden,
    Ik heb hetzelfde probleem dan jullie. Toen ik met de pil gestopt ben had ik een cyclus van 52 dagen. Waar ik heel tevreden mee was aangezien ik voor mijn pil altijd onregelmatig was. Dus op naar de volgende ronde. Deze zal toch wel iets minder zijn dacht ik.
    Niet dus...

Deze ronde is er al eentje van 116 dagen #-o
    Heb al 2 zwangerschapstesten gedaan en ben al 2x bij de HA geweest om mijn bloed te laten trekken. Negatief :cry:

De HA ging mijn bloed laten onderzoeken om te kijken hoever ik in mijn cyclus ben. Vorige week maandag kreeg ik te horen dat ik nog geen eisprong heb.

Als ik binnen 3 weken nog geen :evil: :evil: heb gaat HA mij doorsturen naar gyn.

Op mijn werk is er een collega die ook maar niet zwanger wordt. Bij haar wordt het IVF.
    Zij was ook heel onregelmatig. Maar 3 à 4 keer ongesteld op een jaar.
    Nu wordt ik ook al bang. Wat als ik ... Zo mag je niet altijd denken maar gemakkelijk is het niet.

Wordt zot!!

Doet deugd om het eens neer te schrijven.

Aan iedereen veel succes!!

17. jody

jody Bekend lid

13 mei 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    oei da's inderdaad ook al een hele tijd zeg #-o
    Ik hoop voor je dat hij je wel door stuurt hoor. Anders kun je misschien wel blijven w88 op de :evil: . Ik denk dat je dan beter kunt weten hoe het allemaal werkt, en dat er iets aan gedaan wordt. Dan wanneer je maanden in spanning moet zitten, toch? En je moet niet bang worden van de gyn hoor. Deze doet niets zonder jullie toestemming. Ik bedoel als jullie nog niet toe zijn aan evt. behandelingen dan zal hij/zij dat echt niet doordrammen. Of zou je juist al wel snel alle testen willen ondergaan?

@ chrizzzy: Nou gelukkig is alles in orde, en het is te hopen dat de :evil: :evil: snel komen, zodat je door kunt naar de volgende ronde.

@droom: Zolang de :evil: :evil: er niet zijn is er nog steeds hoop.....

18. mistimon

mistimon Actief lid

18 jul 2006
    214
    0
    0
    Ik meld me ook maar eens in dit topic, ik heb het hele topic gelezen en ben blij te lezen dat ik niet de enige ben. 5 maanden en 8 dagen niet na stoppen met pil... ZUCHT.
    Morgen ga ik met de huisarts bellen om een afspraak te maken, ik word er nl. behoorlijk moedeloos van zo langzamerhand. Niet persé dat ik nu direct zwanger moet zijn ( wat natuurlijk erg leuk zou zijn) maar om echt te kunnen beginnen zou wel fijn zijn. Ik koop me rot aan testen, wil nl. niet dat ik toch blijk zwanger te zijn en het niet te weten... pff

19. Taniaken

Taniaken Lid

19 jun 2006
    92
    0
    0
    kinderverzorgster
    @jody:
    Als HA binnen enkele weken een afspraak maakt zal ik eerst horen wat gyn zegt en hopelijk een beetje wijzer worden.
    Weet niet of ik al een behandeling zou starten.
    Weet nu totaal niet wat er aan de hand is. En ergens nog altijd denken dat ik zwanger ben. Dwaas hé.
    Gewoon nog wat afwachten zeker.
    Toch bedankt

Deel Deze Pagina