Dag 40

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jody, 2 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jody

jody Bekend lid

13 mei 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    Nou taniaken, veel sterkte met w88 hoor. Laat je het weten als er meer bekend is??

@mistimon: Je bent inderdaad niet alleen hoor. Het is wel fijn om te lezen dat er meer mensen met de zelfde gevoelens rond lopen, en het is prettig om je verhaal kwijt te kunnen. Veel sterte met w88.

wendyp, chrizzy en droom jullie ook nog veel geduld toegewenst!!! [-o< mijn duimen blijven draaien hoor!!

2. wendyp

wendyp Niet meer actief

@taniaken & mistimon.... Helaas welkom bij ons 'clubje' Helaas vanwege het niet zien van bloed ;)

@jody thnx meid!! Heb alle geluk van de wereld nodig!!! ;) Alle andere meiden ook geluk gewenst!!

Heb vandaag de laatste pillen van primolut genomen... Nu zou ik, volgens de bijsluiter over 3 dagen ongesteld worden JIPPIE JEEEEEE!!! haha
    *keep my fingers crossed*
    Vriendje-lief van de week.. wat nou als je nu niet over een paar dagen ongesteld wordt, door dat kuurtje... nou EN bedankt he!! haha

Misschien is het trouwens handig om een berichtje neer te zetten met iedereens update.... is het wat overzichtelijker... ben (sorry dit is echt geen desinteresse, is dat nl?) echt bij iedereen een beetje de draad kwijt...

wendyp : Net kuurtje primolut gehad, wacht op dr ongesteldheid
    Crizzzy:
    jody:
    enz enz

Misschien een idee?

3. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    spannend wendyp. Kan je eindelijk echt aan de slag

4. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

31 okt 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam

Goed idee wendy, heb vast ingevuld

5. Taniaken

Taniaken Lid

19 jun 2006
    92
    0
    0
    kinderverzorgster
    Dag meiden,

Heb al een rare week gehad. Maandag had ik mijn dagje niet. Liep heel gevoelig, zou constant kunnen huilen hebben. Gisteren liep ik een ganse dag draaiierig. Voel mij zo opgeblazen, zelfs mijn vingers zijn gezwollen. Kan niet eens mijn ringen dragen.
    Je zou er vanalles over beginnen denken. Om gek te worden...
    Die hormonen hé...
    Zijn er nog die dat hebben?

Veel groetjes, T

6. Sterrekind

Sterrekind Bekend lid

15 aug 2006
    738
    0
    0
    Ik zit al een tijdje te lezen op deze site maar dit topic had ik nooit gelezen want ik dacht een cyclus van 40 dagen dat is toch niet lang maar jullie hebben dus ook een langere cyclus.
    Nou ik ook, ik zit nu op dag 147 en het einde is nog niet inzicht denk ik.
    Ik ben bij dag 100 begonnen met temperaturen (werd aangeraden door de HA) en die gaat maar niet omhoog.
    Hebben jullie dat ook dat je gewoon ongesteld wilt worden want dan weet je tenminste dat je een eisprong heb gehad. :(
    Aankomende maandag moet ik naar de gyn voor uitstrijkje-controle want er is een half jaar geleden want van mijn baarmoedermond weggesneden, ik had pap3.
    Deze ingreep heeft geen effect op het zwanger worden zei de gyn.
    Nu neem ik gelijk mijn temp.lijst mee en wil ik de mogelijkheden bespreken om mijn cyclus regelmatig te krijgen. Ik ga daar niet eerder weg dan dat ik een oplossing krijg want ik ben dit zat. :evil:

wendyp : Net kuurtje primolut gehad, wacht op dr ongesteldheid
    Chrizzzy: begonnen met duphaston om duivels op te wekken en dan meteen door met 1e ronde Clomid
    Sterrekind: 3de ronde dag 147

7. Noah

Noah Lid

2 sep 2006
    12
    0
    0
    Jemig zeg, wist echt niet dat dit zovaak voorkwam! voor ik aan de pil begon was het bij mij ook heeel onregelmatig,als het 3 x in het jaar was was het veel, oktober vorig jaar met de pil begonnen, en toen was het gewoon regelmatig, nu dan gestopt voor een beebjewens :) en maar afwachten hoe het nu dan gaat..........

8. jody

jody Bekend lid

13 mei 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht

9. Sterrekind

Sterrekind Bekend lid

15 aug 2006
    738
    0
    0
    @Jody: Ik was altijd al erg onregelmatig daarom toen ook aan de pil gegaan. :)
    Toen we voor de eerste gingen gingen we er ook vanuit dat het en paar jaar zou duren maar na een half jaar was ik zwanger en maar 1x ongesteld geworden.
    Nu beseffen we pas dat we toen heel veel geluk hadden.

Je hebt pap0 t/m pap5, 0 is niks en 5 is baarmoederhalskanker.
    pap3 is wel verontrustende cellen maar niet erg, ze halen ze voor de zekerheid weg.
    En nu moet ik vaker voor een uitstrijkje om te kijken of ze niet terugkomen.

10. wendyp

wendyp Niet meer actief

Heej sterrekind en noah.. nog meer zielen in ons 'clubje' haha ;)

@jody, gister gestopt met primolut.. nu maar afwachten... nog steeds niets tot nu toe...

11. Noah

Noah Lid

2 sep 2006
    12
    0
    0
    best een druk clubje zo hoor :)

12. wendyp

wendyp Niet meer actief

helaas wel.....

*zucht*

13. Noah

Noah Lid

2 sep 2006
    12
    0
    0
    Nog een paar dagen, en dan zal blijken of ik echt tot dit clubje hoor, of dat het zomaar ineens bij mij is opgelost en het regelmatig is :S vrees het eerste :(

14. wendyp

wendyp Niet meer actief

Heej noah.. ik duim met je mee....

Je zit denk ik nu in hetzelfde schuitje waar ik volgende maand in ga zitten :S

15. jody

jody Bekend lid

13 mei 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    @sterrekind: Bedankt voor de uitleg..

Ik hoop dat na kontrole blijkt dat alles gewoon gezond is, en dat ook jullie wens hierdoor gewoon in vervulling kan gaan.....

Dikke knuf van mij!

16. mistimon

mistimon Actief lid

18 jul 2006
    214
    0
    0
    hallo allemaal,

Kom net bij de huisarts vandaan, met natuurlijk het bericht dat ik tegen het einde van het jaar maar weer terug moet komen. Ruim 5 maand niet ongesteld is zeer normaal. ( dat weet ik wel maar het is zoooo irritant) en ik ben nog zo jong..
    ZUCHT

17. wendyp

wendyp Niet meer actief

Heej mistimon... hmmm word je dus lekker afgescheept... Ik vind het helemaal niet normaal, als je 5 maanden niet ongesteld bent!! Misschien nog een keer gaan en een beetje zielig doen :rambo: Dat je je in je vrouwelijkheid voelt aangedaan blablabla ;)

het is voor mij nu 3 dagen geleden dat ik voor het laatst primolut heb genomen.... nou voel nog helemaal niet.. niets...nopes...nada...
    Normaal paar dagen daarvoor al buikpijn en een onverzadigbare zin in chocola... nu gewoon helemaal niets :pale:

ook voor mij een *zucht*

18. Babe

Babe Actief lid

20 aug 2006
    191
    0
    0
    Hey,

Ik heb net heel jullie topic doorgenomen en ik zou het fijn vinden als ik me bij jullie aan mag sluiten. (nou ja, fijn..ik had liever een regelmatige cyclus gehad ;) ) Ik ben nog maar kort geleden gestopt met de pil en wacht nu op de 1e menstruatie. Ik zit nu geloof ik op dag 32 en daar kan nog wel wat bij komen weet ik uit ervaring.

Dit is voor mij overigens de 2e keer dat ik stop, wij willen graag een 2e kindje. Daarom weet ik niet zeker of ik hier goed op mijn plaats ben. Ik las trouwens een stukje over afscheiding/cervixslijm. Daar heb ik de vorige keer dat ik zwanger probeerde te raken heel veel aan gehad. Ik kon daardoor ondanks dat mijn cyclus veel te lang was duidelijk merken wanneer het zover was. Ik hoop dat jullie snel ongesteld mogen raken of nog liever zwanger mogen raken natuurlijk.

19. wendyp

wendyp Niet meer actief

Heej babe, helaas welkom bij ons clubje ;) zit hier liever zelf ook niet...
    Liever onder de topic ik ben zwanger.

Maar jij hebt dus ook last van een onregelmatige cyclus? Hoe lang heeft het dan geduurd voordat je 1e kindje geboren werd? En heb je toen ook in de medische molen gezeten om je menstruatie op te wekken?

Sorry ben gewoon nieuwsgierig :)

20. Babe

Babe Actief lid

20 aug 2006
    191
    0
    0
    Geeft niets, je mag vragen ;) Ik heb gelukkig geen mmm nodig gehad om zwanger te raken. Overwachts gebeurde het toch nog heel snel. In de 2e cyclus ! In tijd heeft het wel 5 maanden geduurd. Misschien is het een toevalstreffer geweest en loopt het dit keer wel anders. Dat vind ik wel een beetje eng moet ik eerlijk zeggen. Het liefts wil ik net als jullie gisteren zwanger zijn. Maar dat zit er helaas niet in. Stiekem ben ik best jaloers op mensen die wel een keurige 28 dagen cyclus hebben. Die hebben zoveel meer kans. Natuurlijk gun ik het ze van harte hoor, ach jullie begrijpen vast wel wat ik bedoel.

Deel Deze Pagina