En of ik begrijp wat je bedoelt!!! Zit inmiddels op een cyclus van 104 dagen.. grrrrr en heb het nu ook moeten 'oproepen' dus 1 deze dagen word ik wel ongesteld.. en dan maar afwachten hoe en wat...zou toch wat zijn als ik echt maar 3 keer in het jaar de kans heb om zwanger te raken... In ieder geval supersucces!!
Dat gebruiken ze alleen om het te laten komen toch ? Dat betekend dat je wel goede eitjes hebt ? Ik dacht dat Clomid werd gebruikt om ze te laten groeien. Of zit ik nu helemaal verkeerd. Ken je deze site: http://www.vruchtbaarheid.org Dat vond ik toen erg informatief om mijn cyclus beter te gaan begrijpen.
Jah zoiets dacht ik ook.. primolut gebruiken ze eigenlijk alleen om een menstruatie op te wekken.. heeft niets te maken met eitjes, geloof ik (voor zover ik me had laten voorlichten ) Het is een middeltje om mijn lichaam voor te doen hoe het moet. te laten foppen ofzoiets, had de h.a. het over.zodat mijn lichaam het straks overneemt om zelf eitjes te laten springen. Dus ik krijg vandaag/morgen een menstruatie alleen dan zonder ei... zoiets als de pil zelf zeg maar.. En volgende maand maar hopen dat er vanzelf een ei 'loskomt' er is pas wel een echo gemaakt. en daar waren in ieder geval wel 4 eitjes te zien aan de ene kant, en aan de andere kant niets. Hoop niet dat ze allemaal in 1 keer springen haha dan heb ik hier echt een huis vol ellende (mijn vriend had ik het dan over)
Fijn dat er wel eitjes te zien zijn. Dat is al een hele geruststelling toch? Ik hoop dat je lijf zich inderdaad laat foppen en dat het na de medicijnen begrijpt wat de bedoeling is.
Zo er zijn weer veel nieuwe meiden bij gekomen zeg.... Heb alles gelezen maar ben een beetje de kluts kwijt. Dat krijg je er van als je een paar dagen niet mee leest, maar goed.. Ik ben super benieuwd hoe het met wendy is. Is er al nieuws?? Zelf heb ik dus vorige week die echo gehad en vervolgens zou ik deze week naar de ha gaan voor een vervolg onderzoek. Ik heb besloten om dit niet te doen. Ik ben zo super druk in mijn hoofd dat ik het even laat zo. Ik wacht dus nog even af. Ga nu eerst genieten van de laatste maand voor mijn huwelijk en daarna natuurlijk van mijn huwelijk en vakantie. Daarna, half okt, ga ik weer eens naar de ha om een nieuw plan uit te stippelen. Tot die tijd blijven we gewoon klussen en wie weet..... Heb zo bedacht dat ik op mijn trouwdag samen met manlief een test ga doen, en niet eerder. Weet ik in ieder geval zeker of ik wel een wijntje kan drinken, hahaha. Geen makkelijke beslissing maar het moet even zo... Maar ik hou jullie natuurlijk wel op de hoogte!! Gr Droom
succes in ieder geval droompie!! Wel lekker dat je je daar nu ff op kan richten... wil ook trouwen!!! hihi nou met mij is er nix hoor.. voel nog geen ongi aankomen.. heb helemaal nergens last van.. nog eens ruzie met mijn ouders ook.. grrrrrrrrrrrrrrrr
@ droom: lijkt me best even een lastige beslissing, maar ik kna me god voorstellen dat je even een maandje je op wat anders wilt focussen en dan nog wel een trouwdag: leuk hoor... wendyp: vervelend he ruzie. wat vervelend dat die primolut nog tot niets heeft geleid. hoe lang ga je wachten tot je de Ha belt... ik moet nog 2 dagen duphaston (ook om menstruatie op te wekken) en hoop dan ik de loop van volgende week ongi te worden. van de gyn moet ik bellen als ik na een dag of 8 nog geen menstruatie heb... Chrizzzy
JJJJJJJJJJJJJIIIIIIIIIIIIIPPPPPPPPPPPPPPPPPPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE nou duidelijker kan gewoon geloof ik niet.. ben blij ben blij wendy blij wendy blij...vanochtend zijn ze gearriveerd... ik heb het licht gezien... uhh bloed gezien... haha!!!!! nu op naar volgende maand!!!
goed zo wendy, eindelijk. Bij mij zijn de duivels weer aan het inpakken voor hun vertrek. Ben bijna niet meer ongesteld naar een dikke week. Heb morgen avond mijn cosmische ei, maar dat lijkt me erg vroeg. Nu maar afwachten hoe deze maand gaat. ben benieuwd. Ga rustig aan doen met de testen heb ik besloten.
uhu! echt wel!! Echt raar.. ben bijna nu niet meer ongesteld... 2 dagen maar... ik vind het allang best hoor
Mischien moet het nog op gang komen.. Ik was een avond ongesteld, toen een dag niet en toen kwam het langzaam op gang bij mij.. maar eindelijk door naar de volgende ronde..
hm jah misschien wel.. maarre dit is niet echt een menstruatie van mijzelf he.. van de pillutjus.. Zou het komen, dat ik daardoor, nu hondsziek op bed lig.. okeej half bed/half bank...
Getsie vervelend dat je je niet lekker voelt. Wel fijn dat de pillen geholpen hebben. Trouwens niet lang nadat ik hier mijn laatste berichtje had geplaatst liep ik naar de wc en tatatadaaaa bloed ! Ik stond al in de hoera stand maar helaas...3 druppies en het was over en het is ook niet terug gekomen. Zucht...raar lijf. Daar wordt je moe van zeg als je niet weet waar je aan toe bent, vinden jullie ook niet !
Heeej babe... misschien wel een voorbode dat ze komen? Offe misschien nog beter.. innesteling Wil je niet gek maken... Ben vandaag maar thuis gebleven van werk.. zie het niet zitten om vandaag op de auto te zitten... Volgens mij heb ik een reactievermogen van een banaan! Liever een dagje xtra thuis, dan in de kreukels...
@ Wendyp: Moet jij nu ook gelijk beginnen met clomid? Ik kom net terug van het ziekenhuis. Ik heb een zwangerschapstest moeten doen (negatief) en bloed moeten prikken. Vanaf morgen begin ik met primolut en op dag 5 van mijn menstruatie begin ik met clomid. Dan krijg ik over 2 weken de uitslagen van het bloed prikken en mijn uitstrijkje. En moet ik half Okt. bloed prikken voor mijn progesteron en eind Okt. weer naar het ziekenhuis. Wanneer zal ik dan mijn eisprong hebben?