Nee zover zijn we nog niet.. heb gewoon lang moeten wachten op mijn 1e menstruatie na het stoppen van de pil.. eerst maar kijken hoe het nu verder gaat... Ben 'pas' 4 maanden bezig... over je eisprong.. pfff geen idee. Meestal duurt een cyclus een dag of 28, en dan ongeveer 14 dagen voor je menstr. heb je je eisprong. zo zat het geloof ik..
Oke, ik ga er dan maar vanuit met deze medicijnen dat ik een gewone cyclus krijg. Ongelofelijk dat ik over 2weken een menstruatie krijg.
Zo gisteren de laatste duphaston, dus hopenlijk gaan de duivels nu in de loop van de week eindelijk komen..... Chrizzzy
ja inderdaad.... op dag 3 van de cyclus mag ik dan met clomid beginnen... heb de tabletten al in huis, dus laat maar komen die Chrizzzy
Weet je dat ik een aantal vriendinnen heb die met behulp van clomid zwanger geraakt zijn ? Het ging nog best snel nadat ze de juiste dosering hadden gevonden. Spannend dus ! Wat betreft innestelen....het zou kunnen natuurlijk, bij mijn 1e heb ik ook een innestelings bloedinkje gehad bleek achteraf. Maar ik geloof er niet zo in hoor. Volgens mij is mijn lijf gewoon van slag. Misschien is het inderdaad een voorbode maar ja....ik ben nu al weer 4 dagen verder. Mijn borsten zijn op dit moment wel zwaarder dus je kunt gelijk hebben dat het eraan zit te komen. Ik zit nu geloof ik op dag 35 dus het valt nog mee.
Wel raar ik moet op dag 5 van mijn cyclus beginnen met clomid. Nu had ik een vraagje: Er staat in de bijsluiter van primolut dat je beschermd gemeenschap moet hebben maar de gyn heeft er niks over gezegd. Hoe zat dat bij jullie?
is bij ons ook niets over gezegd... en moet eerlijk zeggen dat ik de bijsluiter niet heb gelezen... zie liever van te voren niet wat voor bijwerkingen er mogelijk zijn en vraag aan de voorschrijvend arts en mijn broer (die is apotheker) wel of er nog dingen zijn waar ik rekening mee moet houden... wat die clomid begindag betreft hoor je dat de een idd op dag 3 en de ander op 5 beginnen moet. (kijk ook maar onder vruchtbaarheidsbehandelingen in topic vragen over clomid). kennelijk van arts/instelling afhankelijk waar ze voor kiezen maar kan beide... chrizzzy
@sterrekind.. jah heb ik ook gelezen... mijn ha heeft dr ook niets over gezegd.. ik heb gewoon 1 keer met condoom gedaan.. moest zeggen, dat ik voor de rest geen zin had in sex.. zullen de hormonen wel geweest zijn... hmmm nu snap ik waarom mijn vriendje zo chago is
Chrizzy, en??? Wendy, wat fijn zeg!!!! O heerlijk een nieuwe maand, een nieuwe kans!! IK wens je echt super veel succes en hoop dat dit de laatste keer is dat ze geariveerd zijn!! Sterrekind, bij jou duurt het ook al lang zeg. En na de tweede keer zl zo'n actie. Wel fijn dat er wat gebeurd zeg! Hou je ons op de hoogte? Babe, spannend hoor! Nou hier is nog niets in aantocht! Ben echt helemaal tevreden met mijn pauze. Wel een beetje gek om die teller hieronder op te zien lopen. 78 dagen, is toch niet normaal meer!! Maar goed, we houden even rust en wie weet, werpt het zijn vruchten af... of een ei.... haha!! We zijn wel gewoon aan de klus dus wie weet.. Gr Droom
ha droom: balen hoor dat er nog geen duivels in aantocht zijn... bij mij ook nog niets te merken, maar aangezien het normaal is als het zo'n 3 tot 7 dagen na de laatste pil is, maak ik me nog geen zorgen... hoop wel natuurlijk dat het dichter bij die 3 dan die 7 zal zijn, want geduld raakt langzaamaan op.... Chrizzzy
@crizzzy, heej meid... je bedoelt met die laatste pil toch dat hormonen kuurtje? zijn de nu eindelijk al ns gearriveerd? Wel lang 3 tot 7 dagen. bij dat kuurtje dat ik had, was het.... als je na 4 dagen nog niets hebt, moet je de h.a. bellen.. wel een troep hoor hee... heb nog nooit zo'n rare menstruatie gehad.. eerst rood 2 dagen, toen gewoon zwart ( sorry dames... ) @babe, 40 dagen.. op zich nog niet zo lang.. maar nog steeds wel vervelend...!! en zeker als je dan in onzekerheid zit! Hoe is het met de rest van de meiden? Al wat meer nieuws?? Ik hoop dat bij mij, mijn ei zich nu snel laat zien... Vraag me af of je dat echt kan voelen, zoals ik hier wel eens heb gelezen.... Succes, ladiezzz
@ Wendyp en Chrizzzy: Wanneer hadden jullie jullie laatste pil? Het word echt spannend, kom op meiden laat het bloed vloeien. @ Babe: Misschieneen idee om monnikspeper te proberen het werkt niet bij iedereen maar baat het niet schaad het niet. Ik zit op dag 3 met primolut, ik me voor genomen dat ik pas weer ga temp. als ik ongi ben geworden en dan hopen dat de clomid goed zijn werk doet. Weten jullie dat, moet ik nu iedere clomidronde bloed prikken? Ik hou niet van naalden. En ik lees soms dat ze de eitjes meten wanneer doen ze dat dan, soms snap ik er niks van.
@sterrekind... hmm ff denken hoor.. ik had 28 mei, mijn laatste ongesteldheid... dus dan zal ik daar 3 dagen van te voren mee gestopt zijn.. dus ik denk 24 mei ofzo... Maarre dat is ook wel vlot, dat je begint met chlomid... aan je onderschrift te zien, ben je 3 rondes bezig?