Dag 40

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jody, 2 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babe

Babe Actief lid

20 aug 2006
    191
    0
    0
    Het lijkt me inderdaad als je aan het temperaturen bent dat je er nog meer mee bezig bent dan je al bent. Het is ieder dag een bevestiging dat er nog niets gaat gebeuren. Ik houd liever voorlopig mezelf nog even voor de gek en hoop dat het vandaag of morgen komt. OF niet natuurlijk :)

Ik zit inmiddels op dag 42. Nog 3 dagen en dan streef ik mijn "cylcus record" voorbij. Ik heb nog steeds steken in mijn buik, vooral als ik 's avonds op bed ga liggen. Ik probeer mezelf in te prenten dat het is omdat ik bijna ongesteld moet worden maar het voelt verdacht veel aan als de steekjes die ik kreeg toen mijn baarmoeder aan het oprekken was.

Erg is dat hé ! Je probeert jezelf een soort te beschermen omdat het anders zo tegenvalt maar in je achterhoofd.......

Hoe is het met jullie verder ??

2. wendyp

wendyp Niet meer actief

Heej babe...
    Met mij is alles goed.. geen idee op welke dag van de cyclus ik nu zit.. maar volgens mij heb ik binnenkort ook mijn ei... heb ook buikpijn en ben sochtends vet duizelig...dus duimen dat ie eraan komt...

3. wendyp

wendyp Niet meer actief

zou ik dan nu eindelijk aan het ontpillen zijn ;)

jipppiiiieeee ;);)

4. Babe

Babe Actief lid

20 aug 2006
    191
    0
    0
    Hahahaaha volgens mij ben jij de enige die blij is dat ze aan het ontpillen is ! ;) Ik baal er nu al van, mijn 2e naam is ook miss ongeduld. Maar met die buik van nu...jemig ik pas niet eens in mijn eigen kleding ! Zelfs toen ik net bevallen was paste het gewoon :(

Nou op naar je eitje zullen we maar zeggen, succes !

5. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    ik had dat ook wendyp.. op dag 14 precies.. ik vind het zooo spannend.. nog een kleine twee weken en dan weet ik of ik gewoon ong wordt..

6. Sterrekind

Sterrekind Bekend lid

15 aug 2006
    738
    0
    0
    @ Wendyp en mj24:Het worden spannende weken,
    ook voor mij!

@ Babe: Wanneer ga je testen? Je kan ook een paar ochtenden temp. om te kijken of je temp. hoog is.

Nou ik zit nu op dag 7 met primolut dus word waarschijnlijk rond zondag ongi en dan door aan de clomid.
    Oh ja, ik zie net in mijn agenda dat ik maandag de uitslagen krijg van mijn uitstrijkje en bloedonderzoek.
    Spannend!!!!

7. Babe

Babe Actief lid

20 aug 2006
    191
    0
    0
    Ik heb vanmorgen getest, (zie topic help roze) Ik kreeg een test met een stukje wit en de rest was allemaal roze. Omdat ik daar nog niets aan af kon lezen heb ik daarna een 2e gedaan. Daar kwam 1 streepje op, niet zwanger dus. Of te vroeg getest of te weinig HCG in mijn urine omdat ik direct na de ochtend urine testte met de 2e test. Ik geloof er zelf niet meer zo in hoor. Ik ga nu maar rustig afwachten tot die duivels komen en als er volgende week nog niets is dan gooi ik er weer een testje tegenaan.

Ik merk wel dat ik er weer veel te veel mee bezig ben en mezelf er gek mee maak....

8. wendyp

wendyp Niet meer actief

huh...vaag.. wat moet ik me daarbij voorstellen dan?

wit stukje.rest roze... ik ga dat topic maar ns ff bekijken...nadat ik ruzie heb gemaakt met mijn toetsenbord..

heb wel ontdekt dat cola en typen niet samen gaat

9. Babe

Babe Actief lid

20 aug 2006
    191
    0
    0
    Ik dacht al wat hoor ik nu...plak, plak, plak...maar dat was jij die aan het typen was hahahahaaha. Wit roze.. tja om het makkelijk uit te leggen. Je hebt een stripje waar de 2 streepjes op komen. Ik had een stukje wit, toen een dikke roze streep dat de test gelukt was en vervolgens was de rest totaan het einde van de teststrip roze. Lichter dan de teststreep maar flink roze. Het trok ook niet weg. Vaag....

10. wendyp

wendyp Niet meer actief

ok.das wel apart...heb je alweer een test gedaan?

11. Babe

Babe Actief lid

20 aug 2006
    191
    0
    0
    Ja,....1 roze streepje...niets dus. Maar goed ik ben dus nog steeds niet ongi. Het is mijn langste cyclus ever. :(

12. wendyp

wendyp Niet meer actief

hmmm k*t joh!!

Hoe lang is je cyclus tot nu toe?

Hoe staat het voor de rest met de dames?

13. droom

droom Actief lid

25 jul 2006
    353
    0
    0
    He meiden,

Ik kwam weer eens kijken, maar voorlopig voor de laatste keer. Het geeft me echt rust om er niet zo mee bezig te zijn. Heb dat wel vaker gelezen hier en het si echt zo. Ik was er elke dag mee bezig en kreeg er echt stress van, is natuurlijk ook niet goed voor je lijf.

Hier gebeurd er weinig, zit nu op dag 88 Maar ik heb er even vrede mee. Ga me richten op mijn bruiloft en daarna zien we weer verder. Kom pas weer terug als er nieuws is.

Meiden heel veel succes!!!

Gr Droom

14. Babe

Babe Actief lid

20 aug 2006
    191
    0
    0
    Ik kan me voorstellen dat het beter is om af en toe even afstand te nemen, dat zou voor mij eigenlijk ook niet zo'n slecht idee zijn.

Mijn cyclus is nog niet zo lang hoor, dag 47 nu. Maar voor mijn doen is het wel een poos. Alles boven de 30 is voor mij te lang dus ik baal er wel stevig van eigenlijk. Misschien dat dat het ook een beetje tegenhoudt. Dat kan volgens mij, dat je doordat je zo graag ongi wilt worden het onbewust door de stress tegenhoud. Ach ja....als ze gearriveerd zijn zijn jullie de eerste die het weten hahahahaa.

15. Sterrekind

Sterrekind Bekend lid

15 aug 2006
    738
    0
    0
    Ik had donderdag mijn laatste dag primolut dus nu is het wachten op de duiveltjes.

16. Babe

Babe Actief lid

20 aug 2006
    191
    0
    0
    Spannend, er is al iets in aantocht ondertussen ?

Hier nog steeds helemaal niets. :(

17. Babe

Babe Actief lid

20 aug 2006
    191
    0
    0
    Ik heb zojuist een test gedaan en ik weet weer niet waar ik aan toe ben. Wat vervelend zeg die onzekerheid. Ik zie namelijk een heel licht streepje verschijnen op de plaats waar het "ik ben zwanger" streepje zou moeten staan. Het test goed gelukt streepje is veel donkerder roze.

Het is dezelfde test als die ik vorige week heb gedaan en toen zag ik niet waar het teststreepje zou moeten verschijnen, het stuk na de test goed gelukt streep bleef spierwit. Nu dus niet.ik zeg altijd tegen anderen een streep is een streep maar ik geloof er dus zelf niet in. Morgen maar een Clearblue er tegenaan gooien. Ik vind het nu wel spannend worden hoor.

18. Sterrekind

Sterrekind Bekend lid

15 aug 2006
    738
    0
    0
    @ Babe: Je maakt het wel spannend! Hopelijke geeft de clearblue test ook 2 streepjes.

Nou ik ben vanmorgen ongi geworden dus vrijdag kan ik met clomid beginnen.
    De termomether ligt weer op mijn nachtkastje dus hopelijk kan ik daardoor mijn eisprong zien want we gaan deze ronde voor RAAK!

En vanmiddag de uitslag van het ziekenhuis, die horen jullie dan nog wel.

19. Babe

Babe Actief lid

20 aug 2006
    191
    0
    0
    Fijn dat je nu met de Clomid kunt starten, ik zal duimen en duimen en duimen voor RAAK !

Dat spannend houden is trouwens echt vreselijk hoor, geef mijn maar negatief of vet positief want dit is vreselijk !

Als het nu inderdaad blijkt dat ik zwanger ben voel ik me om een of andere reden schuldig tegenover jullie. Het gaat hier over lange cyclussen en daar val ik naar mijn idee ook wel onder met mijn 45 dagen ook al kan het langer natuurlijk. Maar goed, ik voel me dan wel een beetje raar eigenlijk. :oops:

20. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

31 okt 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    ik ben net zondag voor het eerst met clomid begonnen en zaterdag met temperaturen. lopen we redelijk gelijk op.

chrizzzy

Deel Deze Pagina