he bij mij is ook ook vaag.. dacht woensdag dat mijn ong zou beginnen.. iets roze verlies, twee dagem temp daling. maar het zet niet door en vanochten was mijn temp weer hoog
@ Wendyp: Vervelend dat je nog aan het wachten bent. Aan de ene kant is het vervelend dat je misschien nu aan het ontpillen bent aan de andere kant geeft het wel aan dat je lijf bezig is. Wel balen dat je er klachten van hebt. @ Sterrekind: Lastig dat je niet weet waar je aan toe bent. Het progesteron gehalte wat is daar precies aan af te meten ? Fijn dat je een hobby hebt waar je je op kunt gooien, anders ben je zo onwijs met dit bezig, daar wordt je gek van ! @ MJ24: Wat vaag zeg....een echte ongesteldheid kun je het niet noemen lijkt me...
Ik voel eigenlijk helemaal niets en dat is gek....Het is dat ik het weet dat ik zwanger ben maar als je zou vertellen dat het een grapje was zou ik het geloven. Nog geen kwaaltjes of iets dergelijks. Ik ben alleen moe maar dat ben ik altijd wel na een dagje dreumes. Ik heb een beetje buik, ik heb een fotootje in mijn album staan en als ik die zie denk ik...zie je wel....
Heej babe.... nou je hebt al een aardig buikje voor 6 weken! mooi hoor...! Heb voor de gein net een test gedaan..was wel midden op de dag.. was nega uiteraard Eigenlijk best wel errug...
Nou voor mij zit het er na 52 dagen eindelijk weer op. @sterrekind: ff een vraagje: Hoe lang heb jij gewacht al voor je naar de ha ging? en kreeg je toen al gelijk chlomid mee? Of hoe is het gelopen. Wil deze ronde ook naar de ha gaan.... maar heb een beetje vrees.
@ Wendyp: Ik ken dat, ineens de drang krijgen om midden op de dag te gaan testen. Ik deed dat maandagmiddag en de test was negatief. Dinsdag morgen met ochtend urine verscheen dat hele lichte streepje. En pas 3 dagen later kon ik het duidelijk zien. Dus ik weiger om de hoop op te geven ! @ Jody: Betekend het dat je duivels nu gekomen zijn ?
hoi dames, ik zit nu op dag 49 vind het lang duren vorige maand 42 dagen, dus laat maar komen nu 2 dagen wat bruin verlies maar verder niets. succes allemaal.
@babe: idd de zijn er weer. Niet in rode vorm maar alleen bruin. Maar temp is zo ver gezakt dat ff ook zelf aan een nieuw staatje begonnen is. Helaas. Heb ook veel last van mijn buik. Vorige keer ook de hele week bruin en een dag rood gehad. , ik zit gewoon niet goed in mekaar denk ik...
mooi buikje hoor. dat gaat de goede kant op. hier nog steeds geen veranderingen, vanochtend weer 36.7 getempt en nog zijn de duivels niet doorgebroken.. ik wacht deze week rustig af
@ Lot23: Vervelend dat je alleen maar 2 dagen bruinverlies hebt gehad. Nu weet je niet of je dat nu als ongesteldheid moet rekenen of niet. @Jody: Balen meis dat ze er weer zijn. Lastig dat het bij jou veel bruin is. Je wilt toch het liefst gewoon rood als het komt. Aan de andere kant kan het ook bij jou horen. Vol goede moed naar de volgende ronde. Ik duim. @ MJ24: Hoe is die temperatuur. Hoog of normaal voor jouw doen ?
he babe. Ik had toen ik roze afveegde twee dagen 36.5 en 36.4. daarvoor was het steeds rond de 36.7 a 36.8, maar ik ben midden in mijn cyclus gaan tempen.
Ik ben niet zo op de hoogte van temperaturen maar ik geloof dat het zo is als je temp weer naar benenden gaat je het als ongesteldheid moet kenmerken ? Je kunt het waarschijnlijk ook niet zo goed zien omdat je halverwege bent begonnen. Ga je de volgende ronde ook temperaturen ? Ik had het trouwens ook hé...roze verlies heel lichtjes voor 1 dag. Waarschijnlijk is dat bij mij de eisprong geweest. Ergens dag 30. Ik wil je geen valse hoop geven natuurlijk maar ik vind het toch ook niet echt een ongestelheid als je 2 dagen licht roze afscheiding hebt....lastig hoor ik hoop dat je snel meer zekerheid hebt.
Nou lady's, ik ga de mmm in. 8 November moet ik voor het eerst op gesprek. Wel spannend. Veel succes allemaal, en ik hoop dat de lange cyclussen jullie wel wat opleveren.
lieve jody, heel veel succes. Ik hoop dat het snel wat opleverd. gelukkig kan je nu wat doen tenminste, inplaats van dat afwachten
thanks mj24 Ik hoop dat jij ook snel duidelijkheid krijgt, want ik weet wat het is om zo lang te moeten w88 iedere keer. Levert het tempen je al iets op?
nou dat tempen is wel fijn, maar wordt er ook onzeker van.. heb sinds woensdag bij afvegen licht bloedverlies, echt licht en met vlagen, dus ik dacht nu wordt ik ong. Sprong een gat in de lucht, maar het gekke was dat mijn temp twee dagen laag was en daarna weer omhoog schoot, dus nu maak ik me helemaal gek dat het misschien een innestelling is.. al heb ik daarvoor te lang bloedverlies. maar het is zo weinig, alleen met afvegen van binnen zeg maar
ff een heel onsmakelijk antwoord hoor: Bij het voelen van je baarmoedermond krijg je meer zekerheid. Als deze zacht en open aan voelt ben je ongi. Anders is er nog hoop. Ik las bij ff dat er vrouwen zijn met een driefase cyclus. Een beetje het verhaal met je temp zoals jij het omschrijft. Alleen weet ik niet of er dan ook bloed bij hoort. ik hoop voor je dat het goed uitpakt natuurlijk. [-o<