Dag 40

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jody, 2 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendyp

wendyp Niet meer actief

uhu dat ken ik... er werd hier wel eens gezegd op het topic.. eigenlijk moet er een heel duidelijk teken zijn dat je zwanger bent.. bv groene voeten ofzo..moest er toen wel om lachen.....was het maar zo...

ben al aan het rondzoeken of ik ergens een abbonement kan nemen op zwangerschapstesten ;)

Nee ff zonder grappen...tjah.. testen..is het enigste wat je kan doen, zeg ik met my big mouth.
    zegguh... heb je misschien msn?kunnen we gezellig ff kletsen...

2. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    zou wel willen, maar zit stiekem op mijn werk te internetten. Dus dat doen we andere keer ok.. ;)

3. wendyp

wendyp Niet meer actief

is goed joh...wel makkelijk! werk met internet ;)

4. wendyp

wendyp Niet meer actief

heej mj..
    slik je trouwens nog monnikspeper?

5. Alies

Alies Actief lid

10 sep 2006
    377
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    Alkmaar
    Ja ik zit ook wel te wachten op wat bloed ;)
    Niets gezien meer sinds ik gestopt ben met de pil in MAART. :(
    En ook al heel wat testjes, maar daar ben ik nu mee gestopt. Je kan jezelf ook gek maken. :(
    Nu maar rustig afwachten en eind november naar de gyno.

Maar ik heb nu wel goede hoop. Mijn temp is al 1,5 week stukken hoger als normaal. Ben moe, iets misselijk, start 's ochtends sloom op.
    Er is iets gaande in mijn lijf ik voel het. Dus wie weet.....ga ik bloed zien de komende dagen of nog iets beter....

gr Alies

6. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    ja ben het deze ronde gaan gebruiken, maar sinds enkele dagen geleden gestopt omdat ik die rare bloeding had.
    dus ik wachta f en dan ga ik het anders wel weer gebruiken
    oooh wendyp ik wil zooooo graag, maak mij zelf weer helemaal gek, want ik ben overtuigd dat het raak is, terwijl het waarschiijnlijk niet zo is

7. Alies

Alies Actief lid

10 sep 2006
    377
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    Alkmaar
    mj24: ik herken je gevoel hoor
    En iedereen om je heen maar zeggen dat je het los moet laten en er niet zo mee bezig moet zijn

gr Alies

8. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    ja, ik kreeg vanmiddag ook zo'n opmerking.. Ik heb echt zoiets nu van laat maar, zeg wel niks meer, werd bijna pissig.. heb echt een hekel aan die opmerking.. tuurlijk moet ik het loslaten. weet ik ook wel.. Daarvoor is dit forum zo heeeeeeeeerlijk

9. wendyp

wendyp Niet meer actief

die opmerkingen zijn echt dodend!

Me too, graag willen... niet lachen hoor... maarre heb zelfs al een maxi cosi gekocht.. was 25 euro op marktplaats. Kon hem niet laten staan..echt errug he?

10. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    Hahhahahah fantastisch.. ja dat is iets wat voorbarig.. Ik heb afgelopen voorjaar toen mijn vriend en ik in thailand waren trouwens ook allemaal spulletjes gekocht voor de kinderkamer.. erg he.. kon het ook niet laten.. en afgelopen weekend zag ik zo lieve knuffel, mar durfde hem niet te kopen. 'ik wil de goden niet verzoeken'
    Maar nu heb ik spijt dat ik hem niet heb gekocht ;)

11. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Nou als m'n ongi er aan komt (Wanneer?) zal ik toch maar beginnen met tempen.
    HEb ik in elk geval wel wat voor de HA.

Iedere keer 's ochtends krampjes en buikpijn. (vanochtend ook weer)
    Dus iedere keer het vermoeden dat ik ongi ga worden.
    Maar 's middags heb ik nergens meer last van.
    Echt slopend is dat!

Zal van 't weekend nog een keer testen. En dan hou ik er voorlopig maar mee op, wnat dat heeft weinig zin.
    Is alleen slecht voor de portemonnee ;)

12. wendyp

wendyp Niet meer actief

hehe ben dus niet de enigste..

zag van de week ook in het foldertje van de leenbakker een leuke kinderwagen staan... haha had het aan mn vriend laten zien... die vond het een goed idee.. maarre wacht toch maar ff.. zijn idee: als je geen kids kunt krijgen,kunnen we het altijd nog doorverkopen..

13. wendyp

wendyp Niet meer actief

Heej corina..
    wanneer heb je voor het laatst getest dan?

Succes..denk dat ik misschien ook zondag ga testen...

14. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Ik heb afgelopen maandag getest.
    Maar heb niet echt het idee dat ik zwanger bent.
    Maar ja, je weet het nooit.

Zie ook ontzettend veel leuke baby spullen. Maar koop nog geen grote dingen. HEb wel van de zomer bij de Kruidvat wat rompertjes en slabbetjes gekocht, allemaal met limegroen! Ben ik helemaal weg van.

15. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    we zijn ook allemaal even gek.. wat zou het leuk zijn als we allemaal dit weekend pos test.. hebben jullie ook zo last van je darmen? ;)

16. wendyp

wendyp Niet meer actief

uhu...limegroen vind ik ook helemaal geweldig!

Mn vriend ook..rijden allebei kawa... noemen het ook kawa-groen..hihi

17. wendyp

wendyp Niet meer actief

Heb een beetje een verstopping hierzo... :oops: sorry..en tis ook hard..heel erg hard... :S

@corina... op hoeveel dagen is je banner gebasseerd?

18. Babe

Babe Actief lid

20 aug 2006
    191
    0
    0
    Uhmmm Wendyp....die had ik ook toen ik net zwanger was. Ik begin hier vast heel hard te duimen. Succes als je besluit toch te testen zondag !

19. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    he Babe, Ik heb de ene dag verstopping, maar de dag erna weer tegenovergesteld. continue gas, mag dat ook ;)

20. Babe

Babe Actief lid

20 aug 2006
    191
    0
    0
    Van mij mag het hoor ! Ik zie jullie het liefst allemaal tegelijkertijd zwanger ! Morgen ofzo ?

Je darmen worden in het begin opgeschud omdat er ruimte gemaakt moet worden. Dat kan leiden tot gas en verstoppingen. Maar het kan ook zijn dat je teveel uitjes gegeten hebt hihi....

Deel Deze Pagina