Mijn banner is ingesteld op het uiterste wat mogelijk is, 38 dagen. Dus zit nu op dag 53! Ik heb ook de ene dag last van wat gassen en de andere dag weer keihard en dan floept het er weer ineens uit. Maar zou dat er nu echt zo mee te maken hebben? Dat is het nu het lastige. Ik ben nog nooit zwanger geweest, dus weet niet hoe het voelt. En wat ik moet voelen. Vandaar ook die stomme onzekerheid.
zoooo....voel me al een stuk beter....! Vandaag therapeutisch geshopt.... Nieuwe plantenbakjes gekocht.. nieuwe lampen voor in de woonkamer...ikea ikea Enne wat dingetjes voor mezelluf...heerlijk!
O wat heerlijk meid! Had ook wel mee gewillen FF alle zorgen en kwaaltjes vergeten en ff lekker shoppen. Ook iets limegroens?
whaha jah idd... die plantenbakken zijn lime.. heb veel dingen lime in mn huis (kawagroen ) Mn gang is 1 muur lime... en mn slaapkamer zijn 2 muren lime en de andere 2 zwart... Enne de woonkamer is meer rood eigenlijk..rode muur, rode kussentjes, enz enz enz..
hoi hoi, ook allemaal te wachten! Na mijn bruin verlies vorig weekend niets meer te zien, voel natuurlijk van alles in mijn buik maar wat het is of darmen of toch wat positiefs ja weet ik niet.... Als het afgelopen weekend geen ongie was zit ik nu op dag 54! succes allemaal en hoop dat het wachten positief is! liefs
Heej lot... Hoeveelste ronde is dit voor jou? Hoop dat niet alleen het wachten positief is...maarre ook de test!
hoi wendy, dit is mijn tweede ronde en hoop zeker dat de test ook positief is! ik zit met mijn hoofd in de volgende ronde maar mijn gevoel zegt nog steeds een klein beetje dat het misschien een innestelingsbloeding was dus er is iets hoop erg he....
Hmmm... kan nog steeds ontpillen zijn.. maarre het kan ook idd een innesteling zijn... hoop het laatste voor je... In dat geval zou ik als ik jou was 14 dagen na het bruin verlies weer testen... of was het 7 dagen? hmm gewoon lekker binnenkort weer een testje ertegen aan gooien
ik word er wel een beetje onzeker van zo maar ja had ook ff de ha gebeld die zei dat het een innesteling kon zijn maar ook een soort ongie door het ontpillen we zien wel blijf een klein beetje hoop houden maar ga ook door naar de volgende ronde kijken of ik een eisprong voel en mijn 'slijm'in de gaten houden. jouw cyclus vorige maand was ook erg lang mijn ha zei dat je cyclus na 3 cyclussen een beetje normaal moet zijn als dat bij mij niet zo is moet ik langs komen en wil ze kijken waar dat door komt... succes en hopen dat je of positief test of de ongie snel komen dan kan de verder! liefs
jep...104 dagen...maar geen eisprong gehad hoor.. dit is gekomen door primolut, hormonenkuur... kijken of het uit zichzelf 'hersteld'
Wendy, Wauw.... te gek die plantenbakken! ik heb heel de huiskamer met lime en wit. Lime kleurige lamellen, gordijnen lime en alle accesoires. Zoals kussens, vazen, kaarsjes e.d. Te gek dat één muur lime is. Wij durfden dat niet zo aan, leek ons erg heftig Maar lijkt me wel geweldig! In de slaapkamer hebben we alles donkerblauw.
Gewoon lekker doen! Wij dachten ook.. heavy... en de buurvrouw vindt dat nog steeds hihi... maarre ik had zoiets.. als het niet mooi is, dan kan ik het altijd nog overschilderen..toch?
pfffiieieeuuww... weet ik niet.... Afgelopen zondag heeft mn broertje een motor-ongeluk gehad... en daar ben ik zo van geschrokken, dat ik die zelfde avond zo'n snijdende buikpijn had aan mijn linkerkantje beneden zeg maar... Weet niet of het kan dat ie daardoor gesprongen is.. of dat het iets anders is geweest...
ik hoop dat het niet ernstig is met je broertje dat is wel ff schrikken mijn broertje heeft ook een paar jaar geleden een motorongeluk gehad....