jeetje wendy dat is zeker schrikken gelukkig is die auto schuldig en is je broertje er zo vanaf gekomen maar het is even goed schrikken!
Jeetje das zeker even schrikken! Lijkt me sterk dat het je eitje was. Was nogal een stress situatie, denk dat het eerder daardoor komt en van de schrik. Maar je weet het nooit, ons lijf houdt ons toch al voor de gek
stress heb ik genoeg... nogal errug stressie baan, dat voel ik altijd in mn maag... standaard. dit was meer in mn buik. Maarre wie weet... mn lichaam houdt me wel vaker voor de gek...
Ik heb ook best veel stress. Ben ook wel eens bang dat het daarom niet zo lukt. Want je hoort iedereen zeggen dat dat niet goed is. (duhhhh...) Lijkt me voor niemand goed. Wat voor werk doe jij trouwens?
stress hoort er nu eenmaal bij....heb dat ook al zo vaak gehoord, iedere vrouw die zwanger wilt raken heeft toch wel een vorm van stress? moet je kijken hoeveel kids er ondanks geboren worden! Ben rij instructeur
Ja er lopen toch genoeg kinderen rond op de wereld. Lijkt me sterk dat die nooit stress hebben gehad. Ach ja, we moeten het toch ergens op steken he. Lijkt me wel vermoeiend hele dagen autogeven? Of valt dat wel mee. Ik rij graag auto, maar het kost best wat concentratie. Zeker als je dan nog een leerling naast je hebt. Wij hebben een eigen zaak, dus dat brengt ook behoorlijk wat stress met zich mee.
Nee hoor valt wel mee... maak soms dagen van 8 uur sochtends tot 9 uur savonds en dan pauze van 5 tot 7... Toen ik net begonnen was, was ik echt kapot na een dagje lesgeven... maarre heb ermee leren leven en het gaat prima! Alleen sommige leerlingen..pfff die leren het nooit.. en das wel vermoeiend!
Ach ja alles went he? (zelfs een vent ) Snap dat het vermoeiend is, sommige leerlingen. Heb er zelf ook best wel lang over gedaan Maar..... heb het wel in 1 keer gehaadl!
Nou jullie raden het noooit! Nee ben niet zwanger.. althans..weet het niet... Maarre wilde dus vanochtend een test doen..net voor mn werk... verrassing voor mn vent, als hij thuis komt van zn werk... althans dat was het plan... Belt hij me vanochtend op, Heej hoe laat is het? 8 uur? chips...ik moet weg... moet nu bij een leerling zijn... heb ik me gewoon voor het eerst in mn hele werkcarriere verslapen! gewoon verslapen!
weet iemand wanneer je met ovu test moet beginnen als je twee rondes een lange cyclus heb gehad? liefs
sorry meid..ken je dr nie mee hellupuh... geen ervaring mee.. Heb net getest...nega...had ik ook wel verwacht...meer een bevestiging eigenlijk..*snik* Al heb ik wel sinds gister dat mn ( . )( . ) heet aanvoelen en vol...misschien dan toch vorige week mn ei gehad ofzoiets? Tis in ieder geval een gevoel dat ik nog niet eerder gehad heb... dusse dr is hier wel wat gaande.... of ik l*l het mezelf weer ns aan...
Hey, balen meiden! Maak je beslissing of je medisch wil en ga dan naar de HA en eis dat je doorverwezen wilt worden, overdrijf je verhaal gewoon een beetje. Ik heb hoog waarschijnlijk eindelijk een normale cyclus, ik ben aan het tempen en heb een daling gehad en nu zit hij goed hoog, vind het erg spannend! Ik heb alleen geen flauw idee wanneer ik kan testen.
als die daling je innestelling is zou ik 9 dagen erna gaan testen. ik hoop het meid.. ik temp ook. en mijn temp is nu al een paar dagen 36.8 dat is toch best hoog?
Dan kan ik nu gaan testen, zal ik gaan testen of nog een paar dagen wachten? Mj24: Vul je je temp in bij FF dan kan je mooi zien wat je temp. doet. 36.8 is wel hoog maar wat is laag bij jou? Bij mijn was het laagste 36.3 en het hoogste 37.1
Nou NOu NOu zeg, jullie hebben het hier wel druk gehad vrijdag hahahaha Ik heb me net helemaal suf gelezen. @wendyp: Ik zou tot 14 dagen na de gevoelde steken eens een keertje testen, is het niks, dan had je ook geen ei. (of in iedergeval niet bevrucht). @sterrekind: wacht voor de zekerheid nog eventjes, je hebt er niks aan om te vroeg te testen. Je zit safe op een dag of 14 na je ei. @mj24: pffff het schiet niet op he.....36.8 zou voor mijn doen idd hooog zijn. Maar hoe zit het met je gemiddelde lichaamstemp? Zonder dipjes of stijgingen. Als je het bij fertilityfriend invoert krijg je misschien duidelijker te zien waar je nu zit. Veel succes dames met w88. Ik hoop voor jullie dat je snel weer zekerheid krijgt.
ja wacht nog even, dan weet je het zeker. en ik heb mijn temp bij ff ingevuld, kan er alleen geen wijs uit.. ben ook te laat begonnen
@sterrekind..hoe lang was jij bezig toen je werd doorgestuurd? Want heb gehoord dat je ongeveer een jaar bezig moet zijn voordat je 'geholpen' wordt. maar vraag me af of dat ook zo is, als je helemaal geen eisprong heb... Weet dat er bij mij wel eitjes groeien.(ben vorige cyclus met +/- 90 dgn naar de gyn geweest) maarre ze springen maar niet. @jody..jah dat was ik nu wel van plan.. eigenlijk ook stom gewoon.. zou wel mooi zijn, dan viert mn schoonmoeder dr verjaardag