Meiden. ik zit in een vette dip vandaag. Voel me kl*te. Ga zo de dokter bellen, hoop dat ze snel kan en mij eindelijk wil doorverwijzen.. ik hoop het zoooooooo
He mj 24, Zal voor je duimen , hier ook nog tseeds geen en nader ook stilaan dag 40, dit is me nog nooit overkomen. Hoe kan ik nu volgende keer gaan berekenen voor m'n cyclus. Snap er teutebolle van
jeetje, ze kan vandaag 14.10. ik hoop zo dat ze mij naar de gyn stuurt.. nu nog even een smoes voor mijn werk... weten jullie wat?
Nou meiden, ik heb vanochtend maar weer eens getest, was vandaag een week geleden. Maar helaas.... pindakaas weer negatief! Snap er echt niets meer van.
he meiden, ik ben bij de ha geweest, en ze was super lief.. mag naar de gyn toe voor echo. hier kan ik alleen pas 14 nov terecht.. dus ik moet even geduld hebben.. nou ja spannend.. ik ben beniuewd wat ze kunnen vinden daar.. Wendy, wat doet primolut eigenlijk?
Heej mj! Super dat ze je doorstuurt! Kan er eindelijk ff gekeken worden... primolut... provera is allemaal hetzelfde. het roept zeg maar je menstruatie op. doet het een keertje voor zo legde de ha het uit.. en dan hopen dat je lichaam het zelf overneemt.. je slikt het 10 dagen 3 pilletjes per dag en dan 4 dagen daarna werd ik ongesteld... maarre geloof niet dat het bij mij helpt tis trouwens wel 1 malig... en daarna hopen dat het zelf doorgaat..
wel deprimerend hoor.. als je zo rond kijkt... 15 dagen overtijd 7 dagen overtijd 18 dagen overtijd 8 dagen overtijd...
Hey, goed dat je naar de gyn mag, mj24! @Wendyp: Ik zou als ik jou was gewoon weer naar de ha gaan want jouw cyclus is nog niet goed.
@sterrekind... zat net met n vriendin te kletsen en heb afgesproken...dat ik zondag nog een keer ga testen... na die pijntjes van vorige week zondag... en als dat nix uithaalt of ik heb geen menstr. ga ik maandag de h.a. bellen.. hoestie met jou?slaat de chlomid aan?
Vanafa vandaag kan ik me ook bij juliie voegen. Cyclusdag 40 Mijn eerste cyclus was 32 dagen ... en nu maar w88 w88 w88 en een negatieve test ... sterkte allemaal -X-
vraag me dan af of dat primilut echt helpt.. nou ik ben erg benieuwd.. nog 3 weken wachten.. lang he.. tot dan zien we wel weer.. ben bang dat ik gewoon geen ei heb
@mj24: Je wordt ongi van primolut maar of je daarna een normale cyclus hebt? Dat hoeft volgens mijn niet. Ik kreeg er gelijk chlomid bij, gelukkig. @Wendyp: Ja, het ziet er voor mij tot nu toe goed uit, ik zit op dag 30 en nog steeds een hoge temp., ik ga vrijdag testen als hij dan nog hoog is want dan zit ik op 14 dagen na eisprong. En ik moet zoiezo maandag naar de gyn.
Hallo meiden, Ik ben een beetje ten einde raad. Zit namelijk vandaag op dag 61 en heb de afgelopen weken al wat negatieve testen gehad. Laatste neg. test was gisteren. Heb wel zo een beetje een zeurend gevoel in onderbuik en voel mij ook echt opgezwollen en moe. Ben sinds eind januari 2006 gestopt met de pil, dus denk toch wel dat ik al ontpilt ben. Maar zoals jullie zien waren mijn vorige cyclussen ook niet echt normaal, maar deze slaat toch wel alles! Zou ik naar de huisarts gaan?..en zou het volgens jullie meiden nog kunnen dat ik zwanger ben? Ik weet het echt niet meer Liefs Kel 35-43-34-42-56-?
He Kel, jij ook al zo'n vreemde cyclus? Vind het echt vervelend! Van de week is het alweer 2 maanden geleden dat ik ongesteld ben geweest. Zou er nu niet om geven als ik ongesteld word! Beter iets dan niets! Die onzekerheid is ook lang niet alles.
hai kel, Je kan idd even naar je ha gaan.. vorige ronde was ook lang zie ik.. Ik hoop natuurlijk dat je gewoon zwanger bent. sommige meiden testen echt pas 2 weken na hun nod positief
Hey Corina, blijkbaar zijn er veel meiden met zo een rare cyclus. Ik wil ook snel zekerheid.. menstruatie (zodat we opnieuw kunnen beginnen) of zwanger. Tuurlijk liefst het laatste. Hoe voel jij u Corina? nergens last van? en waren jouw vorige cyclussen ook zo lang? Hallo mj24, zou ik eerst naar de huisarts gaan of direct naar gyneacoloog? (Woon in België) want ik veronderstel dat de geneacoloog geen bloedtest zal doen, waarschijnlijk inwendig? Ben er namelijk nog nooit naar toe geweest dus geen idee van. Groetjes, Kel