Mijn vorige cyclussen waren niet zo lang (zie m'n onderschrift) In het begin rond de 30 dagen, vorige cyclus ineens 45 dagen en nu zit ik alweer op dag 57! Al 3 weken lang krampjes in m'n buik, raar gevoel. Sinds gisteren ook wat duizelig. Gisteren getest, was negatief.
57 is ook al heel lang... hopelijk krijgen we beide snel zekerheid. Ik begin echt zo emo te worden van dit gedoe.. als er iets misloopt op werk of thuis ben ik direct depri Soms begin ik ook al te twijfelen aan de testen, ik gebruik matcare (van de webwinkel) maar ja er zijn blijkbaar wel goede ervaringen met deze testen. Welke gebruik jij?
ja? ben al zenuwachtig.. de gedachte alleen al om daar met je doos bloot te liggen.. maar ja waarschijnlijk omdat het mijn eerste keer is en weet niet wat ik moet verwachten. Zal denk ik straks eens bellen Liefs Kel
ach meid als je moet bevallen lig je ook met je benenwijd op bed hoor.. Het is ook niet fijn, maar ja even erover heen zetten.. ga er maar vanuit dat de dokter dit al duizend keer heeft gedaan
Ik heb ook testen gebruikt via deze site. Ik ben ook behoorlijk prikkelbaar. Soms schrik ik gewoon van mezelf. Haha..... die gedachte om in je eentje daar met je doos bloot te liggen, bevalt mij ook niet zo. Zou voor mij ook voor het eerst wezen. Maar beetje duidelijkheid zou ook wel lekker zijn, toch? Zie het deze week nog ff aan en dan ga ik stappen ondernemen.
Ik ga vanavond eens naar de huisarts.. zal morgen of vanavond nog laten weten hoe het verlopen is. Liefs Kel
Valt wel mee hoor.. inwendig koekeloeren... Heb het ook gehad.. vriendje-lief was ook mee... ben helemaal niet van het open-huis houden. maarre voelde er weinig van.. zat meer gebiologeerd mee te kijken, is dat van mij? haha
@mj24: Spannend hoor! aan de ene kant prettig dat je bent doorgestuurd. Aan de andere kant jammer dat het zo niet gewoon lukt. (tenminste dat gevoel heb ik er bij!). Ik moet 8 nov. voor het eerst naar de gyn. Ik zal je laten weten hoe het is gegaan. Weet je al of je primoluut mee krijgt of niet? @wendyp: Wat duurt w88 toch lang he? Als je nu de ha opbelt om te zeggen dat het weer zo lang duurt. Wat kunnen ze dan nu doen. (omdat je vertelde dat de pillen maar 1 malig zijn)? @corina: Ik hoop voor je dat je snel wat duidelijkheid hebt. @kel: Hoe is't afgelopen bij d'n huisarts?
Hai Jody, van Primolut weet ik nog niet. Ik geloof er eerlijk gezegd ook niet zo in.. het maakt je baarmoeder schoon, maar dan.. ik vermoed dat ik gewoon geen ei heb. Ik ben blij dat ik ben doorgestuurd, maar natuurlijk baal ik dat het zo lang duurt. Maar volgens de dokter kan het zelfs een jaar duren voordat je hormonen weer normaal zijn na de pil
eerlijk gezegd hoop ik nog steeds heel stiekem dat ik gewoon nu zwanger ben.. erg he.. maar ik weet dat het niet zo is hoor.. maar ik voel me zo zwanger.. Ik ben echt dom en stom. ach ja , wat doe je eraan.
Meiden, tot op heden nog steeds niets hier! Ben dinsdagavond naar bed gegaan met best veel krampjes, buikpijn en behoorlijk misselijk. Dus dacht, dan zullen woensdag de wel komen. Maar gisteren nog een hele dag zo geweest. Nu vanochtend ook weer, maar nog niets geen druppeltje bloed te zien. Dus we wachten maar weer gewoon af.
Ik kan me nu definitief ook bij jullie voegen. M'n dag 40 vandaag, dit heb ik nog nooit meegemaakt, loop al weken met zeurende pijn en misselijkheid. Heb vorige week maandag een negatieve bloedtest gehad, die zal wel juist zijn zeker, ik verwacht niet dat ik zwanger ben, hele hormoonhuishouding ligt overhoop.......
Hey meisjes, Ben pas deze morgen naar de huisarts kunnen gaan.. beetje te druk gehad. (nog steeds geen ) Hij gaat mijn bloed laten onderzoeken op hormonen en zwangerschap. Waarschijnlijk maak ik zelf niet genoeg vrouwlijk hormoon aan daardoor zijn mijn cyclussen zo lang. Dus zal enkele weken mijn bloed moeten laten onderzoeken om te kijken of er evolutie zit in mijn hormonen. Ook vanavond een echo laten maken van daar beneden om te kijken of er geen cysten zijn. Dus vanavond ga ik al iets weten (als er iets te zien is) uitslag bloedonderzoek zal pas maandag zijn Maar waarschijnlijk zal hij mij na het hormonen onderzoek doorsturen naar de gyn.. ook voor bijkomende hormonenbehandeling. Ben wel blij dat hij mij goed geholpen heeft en ziet dat ik op deze manier moeilijk zwanger zal worden. Ik denk niet dat ik ooit nog eens aan de pil ga want daardoor lig ik zo overhoop. Het legt namelijk de eierstokken stil dus nu zijn ze wat lui geworden. Liefs Kel
he Kel wat lekker dat er zo snel actie wordt ondernomen.. goed hoor. spannend allemaal.. en wat een fijne dokter heb jij
@ Corina en MJ24: Best weer even spannend meiden.... @Kel: Fijn dat je huisarts je serieus neemt en hij je zo goed helpt. Ik denk dat je na deze testen wel een duidelijker beeld zal krijgen. Succes !