Dag 40

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jody, 2 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    he Kel wat lekker dat er zo snel actie wordt ondernomen.. goed hoor. spannend allemaal.. en wat een fijne dokter heb jij

2. Kel

Kel Lid

4 aug 2006
    50
    0
    0
    Ja het is een goede huisarts. Was de eerste keer dat ik daar ging want mijn vorige ha is deze zomer overleden.

3. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    He Kel,

Fijn dat je zo snel geholpen ben! Hopelijk weet je snel meer.
    Ben wel benieuwd hoor.

Als er na het weekend nog niets is, dan bel ik ook de HA op.
    Ben het nu echt meer dan zat! :cry:
    Ook heel de dag door beetje duizelig, beetje zweverig!
    Als ik niet zwanger ben, dan is er toch iets niet goed lijkt me.

4. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    ken dat gevoel en toch dan zegt men dokter, uw hormonen zullen niet goed op z'n plaats zijn....grrrrrrrr

5. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    wij zijn nu naar de derde ronde en mijn dokter zegt dat als ik deze ronde weer een lange cyclus heb ik toch langs moet komen want na drie maanden moet je cyclus enigszins op orde zijn dus dat moet ik waarschijnlijk even naar de gyn maar hoop natuurlijk dat ik 9 maanden niet meer ongie word!

6. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    nou de mijne zegt dat het best een half jaar tot zelfs een jaar kan duren hoor

7. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Denk ook wel dat het langer dan een half jaar kan duren dat ontpillen.

Want in het begin had ik netjes een cyclus van rond de 30 dagen.
    Dat was ongeveer het 1e half jaar.
    En ineens veranderde het helemaal.

Maar voordat ik aan de pil ging was ik ook al erg onregelmatig.
    Dus was heel erg blij met die cyclus van 30 dagen.
    Maar das was dus helaas maar van korte duur!

8. wendyp

wendyp Niet meer actief

Heej sterrenkind... wat zag mijn oog? Zwanger?

GEFELICITEERD!

dat er nog meer mogen volgen van dit topic

9. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    ja de clomid doet goed werk

10. wendyp

wendyp Niet meer actief

Nou...ik denk dat ik ook maar ns de h.a. ga bellen... hier nog steeds nix in aantocht... temp is nog wel boven de 37. Test is toch echt hartstikke neg! (wilde ff testen of ik vandaag de dokter ging bellen of niet, how desperate can you be :S)

11. Kel

Kel Lid

4 aug 2006
    50
    0
    0
    Gisterenavond echo laten doen en alles was normaal. Geen cysten op eierstokken en baarmoeder was ook oké. Ik stelde dan ook de vraag of hij kon zien of ik binnenkort ging menstrueren en zei dat die nog niet direct in aantocht zullen zijn :( (Normaal als je ongi gaat worden dan is je baarmoederslijm dikker en witter op de echo)
    En volgens hem was ik ook niet zwanger, maar dat kunnen ze pas vanaf 3weken zien op de echo... dus er is nog een kans :)
    Nu nog wachten op de bloeduitslag.

Corina: ik was ook vroeger onregelmatig voor de pil, maar deze zijn toch wel echt niet normaal. Blijkbaar hebben wij veel gemeen want de eerste maanden na de pil vielen mijn cyclussen ook nog mee. Hopelijk komt er binnenkort goed nieuws.

Lot23: ik denk dat het bij sommige mensen langer duurt eer ze ontpilt zijn. Maar als je echt heel lange cyclussen hebt zou ik toch naar de HA gaan.

wendyp: raar dat jouw temp. ook nog zo hoog is.. voel je u kiplekker of niet? Kan ook wat ziekjes aan het worden zijn? Maar goed ga langs bij de HA en hopelijk wil hij je verder helpen.

Liefs,
    Kel

12. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    wendyp. Ik zou een paar dagen wachten en dan testen.. wat is je temp kaartje

13. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Ik ben na m'n mk van de eerste ook gaan klagendat ik niet zwanger geraakte, er is toen een echo geweest en ze zagen nog niets, een kleine 6 weken later verteldde ik dat ik nog niet ongi was geworden en deden ze opnieuw een echo. Toen was er al een kleintje te zien. ik maar klagen toen, ik was al zwanger en zelfs de gynocoloog stond versteld, want had bij de eerste bezoek een negatief bloedtest.
    Dus ben nog niet ongi, nog steeds maar heb een lage temp. 34.8, net gemeten. Ga het eens een paar dagen volgen, heb nog nooit getempt.

14. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    wat raar Zico. het is echt een wonder hoor zwanger worden.. het hangt van zoveel onverklaarbare zaken af

15. wendyp

wendyp Niet meer actief

@Kel, nee ziek ben ik al geweest. nog geen 5 weken geleden....had ik behoorlijke griep!
    Vanochtend geprobeerd de h.a.te bellen.. is ze op vakantie...

@mj..uhhm nouhet zit zo... heb bij topic tempratuurkaartjes die site gevonden en snap er nix van! Zoo goed is mn engels niet :oops: (niet zo erg als sanne van nl next topmodel;) ) hebben ze nietzo'n site in het nederlands?

16. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    Ik geloof dat Natasja wel alles bij de topic tempen had vertaald naar het nederlands, maar tot hoever ben je gekomen?
    Heb je al een login en een chart kunnen vinden.. ik vul meestal alleen mijn temp in en de tijd.. niet al het slijm gebeuren enzo

17. wendyp

wendyp Niet meer actief

Jah heb mezelf al ingelogd... maar heb in het begin dat ik ging tempen hoge temps gehad.. echt boven de 38.5 en dat voor 5 dagen lang.. lijkt me toch niet dat ik dat daar ook in moet zetten?

wat is een chart?

18. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    chart is je grafiek.. en ik zou gewoon al je temps erin zetten..

19. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    of was je ziek

20. wendyp

wendyp Niet meer actief

nee...ik was niet ziek.. ik ben een week of 5 geleden ziek geweest.. echt best wel griep... en die is van 2 weken geleden.. of kan het zo zijn dat je 2 keer griep achter elkaar kan krijgen? voelde me namelijk kiplekker... enne ben best wel een zeikerd! (maarre dat hadden jullie vast nog niet gemerkt;) )

Deel Deze Pagina