Dag 40

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jody, 2 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnthoniaH

AnthoniaH Actief lid

29 jul 2006
    361
    0
    0
    Getsie, is niet echt iets om vrolijk van te worden! Wat een onzekerheid. Ik zou gewoon morgen testen, dan ben je van die onzekerheid af.

Ik ga gewoon heel hard voor je duimen, misschien is t' ie toch wel positief!!

Veel suc6!!

Dikke knuffel!

2. Dip

Dip Bekend lid

28 mrt 2006
    859
    0
    0
    kwaliteitsmedewerker
    zeg nooit nooit...dag 100, wat een misere!!

en een bloedtest eventueel? Je kunt de HA zowiezo eens vragen je bloed op 't een ander te laten testen ivm je vermoeidheid en steken.. en als ie dan toch bezig is ook maar meteen op zwangerschap ;)

3. AnthoniaH

AnthoniaH Actief lid

29 jul 2006
    361
    0
    0
    Ja Dip goed idee!! Ben je al bij de ha geweest Mj24? Kunnen ze niks voor je na kijken?? Idd. je bloed ofzo?? :(

Dikke knuffel!

4. Dip

Dip Bekend lid

28 mrt 2006
    859
    0
    0
    kwaliteitsmedewerker
    en jij An? Jij zit midden in je cyclus zie ik.... wat wij teveel hebben, heb jij "te weinig"...
    een cyclus van 21 dagen, daar kan ik alleen maar van dromen :)

5. AnthoniaH

AnthoniaH Actief lid

29 jul 2006
    361
    0
    0
    Ja, ik heb alleen de laatste maanden opgeschreven hoor! Ik heb vorig jaar maart het spiraaltje laten verwijderen en in het begin was mijn cyclus aardig regelmatig, een jaar later werd het net een jojo dan 21 en dan weer 40 dus niet echt een pijl op te trekken. Dat was toen niet zo heel erg, want toen waren we er nog niet serieus mee bezig. Nu gaan we er eindelijk voor, dus is het wel prettig als het een beetje regelmatig was! :)

En bij jou is het volgens mij ook pet of niet? :( Geen banner zie ik! Ik ben nu goed een maand serieus bezig, moet er niet aan denken dat het zo lang gaat duren! :(

Dikke knuf!

6. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    Wat een onzekerheid allemaal. Ik ben bij de huisarts geweest een maand geleden. en bloedtest gedaan, maar negatief.. maar mijn huisarts wil pas na 6 maanden wat doen

7. AnthoniaH

AnthoniaH Actief lid

29 jul 2006
    361
    0
    0
    Hè k*t! Dan moet je nog steeds in onzekerheid blijven zitten! Ben je nou helemaal niet meer ongesteld geweest na de pil??

Dat is dan al ruim 3 maanden!

Dikke knuf, nogmaals!

8. wendyp

wendyp Niet meer actief

Shit hé das echt erg mj24!!!

Zit zelf ook inmiddels al op dag 81. Dit weekend moet ik eigenlijk weer voor de 3e keer ongesteld worden.
    Maar kan je H.A. je ook niet helpen met zo'n hormonenkuurtje? (heb ik hier weleens gelezen)

Ik moet vrijdag naar de gyno en daar hoor ik meer, maar als er uitwijst dat er nix is, moet ik zoiets slikken. Om het weer op gang te helpen.

Ben je eigenlijk überhaupt wel ongesteld geworden sinds dat je met de pil gestopt bent?

KuZzzz

9. wendyp

wendyp Niet meer actief

Toch eigenlijk ook best wel triest, dat iedere h.a. weer anders reageert in zulke situaties...

10. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    Ja en mijn huisarts is een vrouw, zou je denken dat ze zich wel kan inleven. Ik ga morgen ochtend gewoon testen. en idd. Ik ben in mei gestopt en niet meer ongesteld geworden

11. wendyp

wendyp Niet meer actief

Misschien een second opinion aanvragen ofzo... Ze moeten toch wel íets met je doen, als je niet zwanger zou zijn?? (uiteraard hoop ik dat natuurlijk wel voor je)

12. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    ja kan 6 maanden duren, maar ga volgende week toch nog een keer langs. maar jij duurt ook wel erg lang wendyp. om de hoeveel tijd test jij?

13. droom

droom Actief lid

25 jul 2006
    353
    0
    0
    Wat reageerd elke huisarts toch weer anders he. Zoals jullie misschien hebben kunnen lezen ben ik dus echt niet zwanger en ook niet ongesteld. Ze heeft een inwendig onderzoek gedaan en kan geen oorzaak vinden. Nu heeft ze me gelijk doorgestuurd naar de gyn voor een echo. Ik ben benieuwd wat daar uit gaat komen.

Toch vind ik het gek hoor, sommige ha laten je gewoon verder tobben. 100 dagen om gek van te worden. Ik zit nu op 53 en vind dat al te gek!

Ik hoop dat er voor iedereen snel duidleijkheid of een doorverwijzing komt.
    Succes mj24 met testen morgen, ben wel benieuwd, zeker omdat je ook klachten hebt! Wie weet??

Gr Droom

14. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ik heb al een tijdje niet meer getest.. Iets van 3 weken geleden, toen ik terug kwam van vakantie had ik voor het laatst getest. Toen daarna ben ik naar de H.A. geweest en die heeft me 2 doorverwijzingen gegeven. 1 om urine te brengen naar het lab in het ZH. Was negatief. En 1 voor de gyno. En daar moet ik morgen heen. Ik heb bij mezelf gedacht, laat ik dat dan maar afwachten.
    En ik zal je heel eerlijk zeggen

IK WORD GEK!!!

ben eg zenuwachtig voor morgen.. aaaahhhh!!! maar wel beter.. want nu ga ik misschien te weten komen, wat er aan de hand is. Ben eigenlijk wel bang dat er niets is. Dat het allemaal tussen mn oren zit (dat zei een leerling van me) Maar sinds dat ik aan het werk ben, heb ik er helemaal niet meer aan gedacht!

15. Dip

Dip Bekend lid

28 mrt 2006
    859
    0
    0
    kwaliteitsmedewerker
    Hé wendyp, spannend morgen, maar zoals je zegt: wel lekker als er een beetje zekerheid komt over hoe en wat....
    laat je ons even weten wat hij/zij ervan zegt?

Vandaag dag..... 53 (vanaf 25 juni).. Het plan is om zondag nog een keer te testen en als er dan nog niks is, bel ik volgende week de huisarts... Ondertussen zijn we 10 maanden bezig en dit schiet niet op zo (met zulke cycli heb ik 6 kansen per jaar ipv 12 :) )!

Soms heb ik een zeurderig, onbestendig gevoel in m'n buik... Voor 't zelfde geld zit er iets dat snel verholpen kan worden!!

16. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

31 okt 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    @dip, mj24 en wendyp (en alle andere dames met heeeeeel lange "cyci")... ik begrijp hoe je je voelt.... zelf in juli 2005 gestopt en werd toen pas in januari 2006 voor het eerst ongesteld... nu ookal weer op dag 81 of zo... heb zelf heel weinig getest tussendoor. de eerste keer na 6 weken en toen pas weer na 3 maanden (omdat ik een uitstrijkje moest halen) en daarna niet meer. de 2e alleen na 6 weken en nu pas 2 weken geleden omdat ik het na een jaar tijd vond voor de ha....

Sterkte en hopelijk dat de duivels snel uitblijven vanwege BB-tje

Chrizzzy

17. Dip

Dip Bekend lid

28 mrt 2006
    859
    0
    0
    kwaliteitsmedewerker
    jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeemig, en dan mekker ik al op dag 53...

Zie dat je misschien aan de Clomid gaat...wat doet dat precies?

18. Floor

Floor Actief lid

21 apr 2006
    355
    0
    0
    Jeetje dames, wat een onzekerheid. Dan heb ik niets te klagen.

Sterkte!

19. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

31 okt 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam

clomid zijn hormoonpillen die (als ze aanslaan) zorgen dat je een (regelmatige) eisprong krijgt. Bij mij ontwikkelen er wel follikels, maar komt het niet tot een eisprong, waarschijnlijk omdat hormonen niet in balans zijn. Met hormoonpillen (clomid dus) gaan ze proberen om te zorgen dat die eisprong er wel komt... best spannend dus... 4 september een afspraak bij de gyn en als het semenonderzoek van manlief normaal is, dan gaan ze eerst menstruatie opwekken (omdat ik al zo lang in deze ronde zit ...ik hoop dus eigenlijk dat ik tot 4 sept geen duivels zie) en daarna met clomid beginnen...

Trouwens, ik snap heel ged dat je op dag 53 het ookal zat bent hoor... ;)
    Chrizzzy

20. wendyp

wendyp Niet meer actief

Jemig chrizzzy, das ook niet nix!!

Dan vallen 82 (??) dagen ook nog wel mee!

Maar hoe lang ben je aan de pil geweest? En had je daarvoor ook al een onregelmatige cyclus? Zou het door de pil kunnen komen dat je zo onregelmatig ongesteld bent? Sorry voor de vragen, maar dat zijn dingen die door mn hoofd heen gaan.

KuZzzz

Deel Deze Pagina