Dag 40

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jody, 2 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

31 okt 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    voor ik aan de pil ging was ik zelf er niet zo meebezig en kon me dus moeilijk herinneren hoe dat toen was. mijn moeder vertelde dat ik toen ook wel 3 maanden niet ongesteld werd...ben 12 jaar aan de pil geweest (marvelon), maar daar komt het dus niet door... overigens blijkt mijn moeder hetzelfde gehad te hebben. heeft ook meer dan 5 jaar geduurd voordat ik kwam (toen hadden ze nog geen clomid ed.)... ik vind het dus allemaal wel meevallen omdat ze nu zoveel kunnen bijsturen wat vroeger niet kon... heb er nog steeds alle vertrouwen in dat het uiteindelijk allemaal op zijn pootjes terecht komt (al had ik natuurlijk liever gewoon een regelmatige cyclus gehad)...

Chrizzzy

2. wendyp

wendyp Niet meer actief

Jah gelukkig kennen ze nu clomid, heb er al wat over gelezen op deze site.

Hebben (en weten jullie dat nog) nog meer meiden dat? Dat ze vroeger voordat ze aan de pil begonnen ook een onregelmatige menstruatie hadden? Degene die zo'n rommelige cylcus hebben nu? Vraag me namelijk af of dat een beetje samenhangt?

3. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

31 okt 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    ik weet dat nog meer vrouwen dat hier hadden en geloof dat er inderdaad wel een samenhang is. zo wordt van vrouwen met regelmatige cyclus voor de pil gezegd dat ze die (in principe) na het ontpillen weer terug krijgen....

4. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    hoi wendyP,
    ik heb voor ik aan de pil ging 12 jaar geleden, nog nooit een regelmatige cyclus gehad! dat was voor mij ook een reden om destijds aan de pil te gaan! toen ik met de pil stopte in sept 2004, was dit niet anders..... eerst dacht ik gewoon aan ontpillen, later bleek dat ik idd weinig tot geen eisprongen had...
    succes met zwanger worden!
    liefs elfje

5. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ik weet het dus echt niet meer van mezelf, volgens mij heb ik nooit wat raars gehad toendertijd. Gewoon elke maand ongesteld..

Wil het ook niet aan mijn moeder vragen, die zal het vast wel weten, want dan is de hele verrassing weg. Ze denkt nog steeds dat we niet aan kids toe zijn, haha

6. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

31 okt 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    Ha wendyp dat snap ik hoor... ik heb het ook pas aan mijn moeder gevraagd, omdat we het in eerste instantie ook niet wilden vertellen,maar nu na een jaar en nu we toch het medische circuit in gaan vond ik het wel tijd om het te vertellen ook om even na te vragen wat zij er nog van wist

Chrizzzy

7. droom

droom Actief lid

25 jul 2006
    353
    0
    0
    Hoe was het bij de gyn Wendyp?

He dip, kom er nu pas achter dat we gelijk lopen, ik zit ook op dag 53. Niets leuks aan he!

Spannend hoor Chrizzzy, ik ben wel benieuwd hoe dat verder gaat!

Ik heb voordat ik aan de pil ging altijd een regelmatige cyclus gehad, netjes 4 weken. Baal dus nu ook echt van die lange onregelmatige! Ik ging echt aan de pil om niet zwanger te worden.. Ja dat is nu wel anders.

Ik heb ook weer wat raars, heb al 4 dagen een piep klein beetje bruin bloed, maar 1 of 2 keer nadat ik naar het toilet ben geweest. Dat zal toch niet mijn menstruatie zijn?? Dan moet je toch helder bloed hebben? IK wacht net als jullie rustig af!

Gr Droom

8. wendyp

wendyp Niet meer actief

@droom. ja je menstruatie begint pas om het moment dat je helderrood bloed hebt. Althans heb ik van horen zeggen. Mocht er namelijk zelf nog geen getuigen van zijn.

En ik moet vanmiddag om half 2. ben echt zooooooo zenuwachtig!! Dr zal toch niets raars aan de hand zijn. Krijg echt de raarste ideeen zeg!! Van hele leuke dingen tot hele erge dingen. (vleesboom of nog erger...) Want ik begin namelijk wel een hard buikje te krijgen, en das toch niet iets wat je je zelf indenkt? ahhhhhahaaaahhhh

SORRY DAT JULLIE SLACHTOFFER ZIJN VAN MIJN OVERWELDIGEND GEZEIK!!!! :rolleyes:

9. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

31 okt 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    Idd Droom dat is nog niet je menstruatie... ik heb dat ook sinds ik met de pil gestopt ben... een goede week voordat ik ongesteld werd een paar dagen, daarna een paar dagen niet en daarna ongessteld...heb het ook van veel anderen gehoord,waarbij er veel variatie is in hoeveel dagen en hoeveel tijd tussen bruin en echte duivels (soms wel 2 of 3 weken)... ik heb ergens gelezen dat het wat oud slijm is (niet zo smakelijk zo tijdens lunch tijd)

maar het lijkt er dus op dat ze nu echt in aantocht zijn bij je...

*duimduimduim* (meteen ook voor wendyp natuurlijk)

Chrizzzy

10. droom

droom Actief lid

25 jul 2006
    353
    0
    0
    Spannend hoor!! Ik voelde me woensdag ook zo.. Als ze maar niets ergs vinden en als ze maar wel iets vinden. Als er niets uit komt wat dan??

Heel veel succes straks Wendyp!!

Gr Droom

11. droom

droom Actief lid

25 jul 2006
    353
    0
    0
    Nou Chrizzzy, dat zou fijn zijn! Dan kan ik weer op nieuw beginnen, dat zou echt super fijn zijn!

Gr Droom

12. wendyp

wendyp Niet meer actief

Mn H.A. had het over een hormonenkuurtje of iets dergelijks. Ik denk dat ik dan maar weer een afspraak met haar ga maken hoe verder. Gelukkig is ze wel een beetje medelevend!

13. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

31 okt 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    @wendyp; waarschijnlijk krijg je kuurtje om menstruatie op te wekken... succes in elk geval

14. jody

jody Bekend lid

13 mei 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    Oh dames ik word GEK!!!!

Nu heb ik toch echt wel een gevoel gekregen dat ik zwanger ben.
    Ik had opeens ontzettend veel zin in Cola!! En mijn tepels zijn puntiger :oops: :oops: dan normaal. Ik heb wel heel bruin bloedverlies :oops: en bij inwendig onderzoek, is alles gedaald, hard en gesloten????? :oops: Zou het dan toch??? :(
    Ik had mezelf beloofd om pas volgende week te testen, maar dat ga ik niet volhouden. :cry: Misschien vanmiddag nog ff checken en anders zondag.

Pffffffff.......

Nou sterkte alle langwachtende dames!!
    Kit

15. Dip

Dip Bekend lid

28 mrt 2006
    859
    0
    0
    kwaliteitsmedewerker
    He Kit, dat zou geweldig nieuws zijn..

Uiteraard moet je helemaal zelf weten wanneer je test, maar ik ben ENORM benieuwd, dus wat mij betreft ;) vanmiddag!!

16. AnthoniaH

AnthoniaH Actief lid

29 jul 2006
    361
    0
    0
    Jody, dat zou fantastisch zijn, meid!! TESTEN!! Ik ben heel nieuwsgierig!!

Dikke knuf!

17. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

31 okt 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    Ik geloof dat ik in jouw geval Jody het testen toch niet veel langer dan tot morgen ochtend zou kunnen uithouden.,....

SPANNEND!!!!

18. wendyp

wendyp Niet meer actief

ik hoop het voor je jody, my fingers are crossed ;)

Bij mij gaat het waarschijnlijk nog wat langer duren..

Ben net naar de gyno geweest, zit nog te janken

*zucht*

Inwendige echo (viel me helemaal mee) gewoon HELEMAAL niets aan de hand. alles ziet er normaal uit, baarmoeder, eierstokken. ze kon me ook vertellen dat er geen eisprong was geweest. Ik zei ok. en mijn vriend en ik zijn daarna weggegaan. Nog voor we het ziekenhuis uit waren, begon ik me toch te janken. jezus schaamde me dood!!

maandag de h.a. bellen voor een nieuwe afspraak.. kijken of ik dan aan zo'n hormonenkuurtje kan.

wij willen bloed zien!!! ;)

19. Dip

Dip Bekend lid

28 mrt 2006
    859
    0
    0
    kwaliteitsmedewerker
    ach meid, da's balen... we willen zo graag tastbare aanwijzingen en/of redenen hebben he?!

Sterkte!

20. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

31 okt 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    he wendy,

fijn dat in elk geval alles in orde was... dat je tijdens het ontpillen niet altijd een eisprong hebt is niet zo raar... alles komtgoed...

schaam je vooral niet dat je moest huilen... toen ik 2 weken geleden bij de HA zat, kreeg ik 3 zinnen normaal uit mijn mond en barste vervolgens in tranen uit... echt niet normaal meer, terwijl ik er verder heel rustig onder ben geweest het hele jaar en ook als ik er met mijn man of zus over sprak geen enkel probleem... moest er kennelijk allemaal even uit... een week later bij de gyn ook weer nergens last van... rare dingen toch; hormonen en vrouwelijke emoties.... hihihi

hopelijk kan je snel aan een nieuwe ronde beginnen

Chrizzzy

Deel Deze Pagina