boos,verdrietig,balen als een stekker

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door beauty2012, 29 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Hoi dames,

Dit was onze 7e ronde...
    Deze maand weer veel 'geklust', ook op de vruchtbare dagen.
    Gisteravond begon ik bruin bloed te verliezen, maar aanstaande donderdag is pas mijn nod, dus ik dacht misschien deze keer toch innestelingsbloed?
    Vanochtend verloor ik ineens rood bloed en nu ben ik dus ongesteld:x
    4 dagen te vroeg!:(
    Heb normaal een redelijk regelmatige cyclus dus had dit niet verwacht.
    Heb wel een paar dagen vrouwenmantel thee gedronken, maar of dat er mee te maken heeft weet ik niet.
    Ik voel me zo boos en verdrietig weer:( lees net op facebook dat weer iemand zwanger is van een 2e kindje en kan wel janken.
    Ik zit nu alweer te denken wat ik nog meer zou kunnen proberen om zwanger te raken.
    Ik lees dat granaatappelsap zou kunnen helpen?
    Zucht.... wat een rotdag

2. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Balen :(
    Ik weet hoe je je voelt.
    Misschien zou je ovulatietesten kunnen proberen?

3. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Wees lekker boos en teleurgesteld en maak er een flinke baaldag van.
    maar geef de moed niet op. Ik vind het helpen om te denken dat zwanger worden is als rollen met een dobbelsteen. Soms heb je om de haverklap 6 en dan duurt het eeuwen. Maar de 6 valt echt!
    Ik denk dat je verder niet zo veel kunt doen. Je hebt al een kindje, dus als het goed is, ben je vruchtbaar. Deze komt ook echt!
    Maar baal lekker vandaag!

4. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Dat is idd een goede vergelijking, maar ook frustrerend;)
    Ja als het goed is ben ik gewoon vruchtbaar want we hebben al een kindje... alleen is mijn ongesteldheid zoveel anders geworden dan toen ik zwanger raakte van onze dochter.
    Dat bruine bloedverlies maakt me zo onzeker en het lijkt wel of mijn lichaam zo anders reageert nu. Voor onze dochter had ik nergens last van en dat maakt dat ik toch ga denken of het er nog een 2e keer van gaat komen:(

jullie berichtjes doen me wel goed iig. thanks

5. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Heb ik geprobeerd, maar we klussen nu weer gewoon om de dag zodat we de vruchtbare dagen sowieso niet missen.

6. meme29

meme29 Actief lid

21 okt 2013
    132
    0
    0
    NULL
    NULL
    zooo herkenbaar, wij gaan nu naar ronde 12 voor onze eerste. Toen ik vorige week weer ongesteld werd ben ik echt heel verdrietig boos en teleurgesteld geweest.
    Ik weet dat er vrouwen zijn die nog veel langer bezig zijn, en in de medische molen zitten, en dat je zeker niet zomaar eventjes zwanger word maar het is elke keer weer zo'n teleurstelling maar weer ongesteld te worden. Maar ik raap mezelf weer bij elkaar en we gaan er weer voor komende ronde, probeer er niet te veel mee bezig te zijn en positief vooruit te kijken.
    Ik heb geen idee wat DE truc is, ik denk dat die er ook niet echt is. Maar ik wilde je even laten weten dat je niet de enige bent, maar dat wist je vast al.

Deel Deze Pagina