Bloedverlies voor NOD

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Yen, 10 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yen

Yen Lid

7 aug 2013
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 Yen, 10 sep 2013
    Laatst bewerkt: 10 sep 2013
    Hoi allemaal,

de laatste paar maanden heb ik last van licht bloedverlies/bruine afscheiding een paar dagen na mijn eisprong. Dit duurt totdat ik 'echt' ongesteld word.
    Dit betekent dat ik een week of meer afscheiding heb, dan nog eens ongesteld word en dat duurt ook een week.:(
    Ik ben afgelopen maand bij de gyn geweest voor inwendige echo's, voor follikelmeting en bloedprikken voor progesteron na de eisprong. Ik heb dus een eisprong, mijn maandstonden zijn regelmatig, met af en toe een uitschieter.
    Op de echo's is niets geks te zien.
    Ik word nog gebeld door de fertiliteitsverpleegkundige voor eventueel verder onderzoek.
    Verder zijn wij een jaar bezig om zwanger te worden.

Wie herkent dit probleem? Ik word er helemaal niet goed van.
    Ik hoor graag:)

2. Pearll

Pearll Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    Ik heb dit ook! Het is zoo irritant en wordt er onzeker van! Ik ben overigens wel een keer zwanger geraakt en had toen ook last van bruinverlies, het kan dus wel! Het werd alleen een miskraam :(
    Ben benieuwd wat jou gyn zegt, ik moet volgende week weer heen en ga het dan weer even voorleggen, ik laat het je weten!

3. Yen

Yen Lid

7 aug 2013
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Pearll, gelukkig ben ik dan niet de enige. Wanneer ik iets weet laat ik even horen.

En bedankt alvast:) hopelijk is het een hormoontekort ofzo, dan kan er makkelijk iets aan gedaan worden.

4. rose16

rose16 Actief lid

10 feb 2013
    147
    12
    18
    NULL
    NULL
    Hoi Yen en Pearll!

Ik heb precies hetzelfde...wij zijn ondertussen ook al meer dan een jaar verder en helaas nog geen resultaat:(
    We hebben besloten om binnenkort naar de ha te gaan als het dan nog steeds niet is gelukt. Ook best een stap hoor..bah..jammer dat het wrs nodig is.
    Nu heb ik wel voor het eerst een andere cyclus dan normaal. Ik krijg altijd hooguit 2 dagen na mijn eisprong last van bloed/bruine afscheiding wat dan aanhoud tot mijn menstruatie. Deze cyclus heel veel wit gehad na mijn eisprong en sinds gister (7 dpo) is het bruine weer begonnen. Ik had lichte hoop dat het nu een keer raak zou zijn, maar toen het gister weer begon durf ik niet meer te hopen:(
    Zo dat was even mijn verhaal...toch fijn om anderen tegen te komen die hetzelfde hebben.
    Ben benieuwd wat eruit komt bij je gyn. Hopelijk allemaal snel resultaat! !

5. Yen

Yen Lid

7 aug 2013
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi rose16,

Ik ben er even tussenuit geweest wegens vakantie.
    De eerste paar keren dat het bruinverlies begon hoopte ik op een innestelingsbloeding. Nu denk ik 'weer mis'. Toch als mijn menstratie wat later begint heb ik hoop.
    Ik vond het erg frustrerend.
    Zelf denk ik dat in de luteale fase iets mis is met hormonen oid.
    Ik ben na eisprong geprikt op progesteron, en er was daadwerkelijk een eisprong geweest.
    Ik heb een paar keer ovulatietesten gebruikt maar was daar mee gestopt omdat ik dan te gefocust was. Dat wil ik juist niet.

Verder heeft manlief te veel antistoffen in zijn sperma, maar in zijn geval was het zaad verder gelukkig heel levendig en goed.

Afijn maandag word ik gebeld door de fertiliteitsverpleegkundige en laat ik even weten als er iets is.

6. Yen

Yen Lid

7 aug 2013
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Pearll weet je al iets?

7. Positief1984

Positief1984 Niet meer actief

Ja hierzo!!
    Ik wordt ook al 2maanden na een bloeding meteen erachteraan ongesteld.
    Behalve deze maand;) dus ben ook nu aan het testen als een malle;)
    Geen idee waar ik zit in m'n cyclus.

8. Yen

Yen Lid

7 aug 2013
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik krijg volgende week weer gesprek met gyn, wordt baarmoederfoto of kijkoperatie.

9. rose16

rose16 Actief lid

10 feb 2013
    147
    12
    18
    NULL
    NULL
    Hoi Yen,

Ik was ook al even niet meer hier geweest, dus zag je berichtje net pas:)
    Spannende tijd dus weer voor jullie. Afwachten wat het vervolg gaat worden.
    Gelukkig dat je in ieder geval een eisprong hebt en dat bij manlief het ook goed was!
    Hier was het helaas ook weer niet raak... vd week eerst bloedonderzoek en dan daarna doorverwijzing naar gyn.

Jij veel succes volgende week bij de gyn, ben benieuwd hoe het vervolg is bij je!

10. Liva82

Liva82 Lid

27 aug 2013
    21
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hoi Yen,

Je verhaal is zo herkenbaar!
    Ik heb precies hetzelfde, ruim 1.5 jaar geleden gestopt met de pil, alle onderzoeken waren goed. Ook een kijkoperatie gehad 2 maanden terug waar niks bijzonders te zien was.
    Elke maand is het weer hetzelfde liedje, zo 7 tot 5 dagen voor nod begint de bruine afscheiding. Zo ongelooflijk frustrerend. Nu ook alweer 3 dagen en toch heb ik stiekem nog hoop maar eigenlijk weet ik al dat de echte menstruatie er weer aan komt.

11. Pearll

Pearll Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    Hoi yen!
    Sorry had je berichtje niet meer gezien, ben inderdaad niet zwanger geworden deze maand. Ik heb voor deze maand na mijn eisprong progesteron bolletjes gekregen, moet deze 2 weken inbrengen, 2x per dag. Hopelijk houdt dit het bruinverlies tegen. Ik zie dat jij ook misschien een kijkoperatie krijgt, daar had mijn gyn het ook over...

Deel Deze Pagina