Op de iPad zie ik wel iets waar het streepje moet staan, maar ik vind dat niet goed nieuws. Dat heeft ook met eigen ervaring te maken. Ik heb een innestelingsprobleem. En wat jij nu hebt heb ik ook wel eens gehad. Een soort niet effectief zwanger zijn.. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat dat bij jou ook zo is. Ik hoop op hcg schommeling oid.
Meid, dit ziet er niet goed uit... Het lijk alsof de testen aflopen ik duim voor je dat je hcg wat schommelt!!!! Ps. De testen drogen tegenwoordig langzaam en de streepjes komen heel langzaam naar voren.. maak de foto nog eens als je test een beetje droog is... Wie weet heb je dan een duidelijker streepje, want ik zie je streepje wel hoor... Ik duim voor je...
Ja het is raar, n'a uur zag ik wel streepje maar dat is dan natuurlijk ingedroogd. Buik rommelt maar kan ook betekenen dat menstruatie komt...
De andere testen zijn daar natuurlijk ook.al ingedroogd. Was die ingedroogd duidelijker dan de andere twee? Ik zie wel wat, weet nie na hoelang de foto is gemaakt? Kruidvat testjes nemen de tijd wel om duidelijk aflees resultaat te geven. Hoop dat t goed zit meid!
Ik denk dat deze kv's hebben gereageerd op je eisprong. Dat zou betekenen over 2 weken je nod en dus een hele lange cyclus deze keer.
Ik vind je test van vanmorgen ook minder duidelijk (zie eigenlijk niets), maar dit kan ook komen doordat je ochtendurine minder HCG bevat dan je avondurine. Mijn avondtesten zijn eigenlijk altijd veel duidelijker dan mn ochtendtesten. Ik zou vanavond of morgenavond nog even testen. Ik ga voor je duimen!
Toch goed gevoeld. Menstruatie is net gestart. Toch wel opgelucht dat het nu duidelijk is. Ga vanaf nu ovulatietesten doen om nog meer inzicht in mijn cyclus te krijgen. Iemand tips voor merk?
Balen meid deze testen waren niet vals positief hoor, het zat gewoon niet goed Je kan via mp 100 ovulatie/zwangerschapstesten halen voor 25 euro. Hoeveel van wat mag je zelf weten... Ik vind de ovulatietesten prettig.. de zwangerschap testen wat minder maar prima te doen voor die prijs! Succes meid, hopelijk snel raak en deze keer goed raak!!!
Ik denk dat ik mij toch een beetje heb gek gemaakt. Zie hier de testen waarbij de onderste die van vanmorgen is. Nu zie je wel een streepje maar vanmorgen na 6-7 min. Was hij wit. Menstruatie is vanmorgen begonnen. Denk ook niet dat het een innesteling is want het voelt net als altijd als ik menstrueer. Stiekem hoop je natuurlijk op zwangerschap maar ik baalde m.n. Van onzekerheid. Ga nu ook ovulatie testen doen, dan weet ik tenminste zeker wanneer de ovulatie is geweest. Dank voor jullie steun.
Pfff pittig is dit. Ik was ervan overtuigd dat je zwanger was. Ik lees al een paar weken dit forum en heb toch wel geleerd dat vroeg testen niet altijd slim is... Makkelijk gezegd, want we hebben geen geduld en we willen het zo graag.... Je ovulatie meten is heel slim,tempen trouwens ook