Spannend hoor😀Vaak als je he testen van om de dag onder elkaar legt zie je wel goed verschil. Dit was mijn lijstje pregnyl 5000 afloop en daarna weer oploop... Ik zal duimen☺️
Omdat ik eigenlijk hetzelfde heb als jij denk ik haast dat die testen gewoon bijna niet meer kunnen knallen. Lijkt wel of de max bereikt is want t stijgt maar niet als n malle door, dat ie van je stick knalt zeg maar haha. Maar ik zie wel dat ie ietsje donkerder is, het minimale net als hier. Ik doe straks pas 1, iets later in de middag. Volgens mij werkt dat voor mij beter.. Ik heb hoop voor je! Ik ben zeker een trage hcg-er en jij denk ik ook.
Goedemorgen 😁 Ik heb zo de zzenuwen. Testje gedaan en hij blijft volgens mij een beetje hetzelfde. Ik krijg meteen zo'n gevoel van teleurstelling. En denk dat ik nu even wacht tot donderdag. Pff dat lukt me nooit haha. Maar ik heb gisteren om 6 uur in de avond ook een testje gedaan en ook daar kwam gelijk een streepje te staan. Na drinken en zo. Hij blijft alleen een beetje hetzelfde. Zit nu 8 dagen na terugplaatsing en 15 dagen na pregnyl. Morgen 14 dagen de punctie. We kijken wel hoe het afloopt. Jullie mening?
Op de foto lijkt hij zelfs lichter te worden.Ik hoop dat ik het niets goed zie,en hij alsnog mooi op gaat lopen.Maar voor nu ben ik niet zo hoopvol,en snap ik je gevoel van teleurstelling.
Dan is er best een kans dat hij nog donkerder wordt.KV2v5 heeft iets meer tijd nodig om op kleur te komen,als er maar een streepje binnen afleestijd stond.Maak straks nog eens een foto met deze 3 testen.
Nee lichter niet echt. Hij blijft echt hetzelfde. Het streepje is ook wel iets breder. Ja ik weet niet wat ik denk. Mijn manneke zegt als we zo'n streepje donderdag hebben zullen we blij zijn. Komt omdat je weer te vroeg bent begonnen met testen hahaha. Hij heeft ook wel gelijk.
Ik zie dat er nog wat geel in het urinerondje zit. Dat betekent dat hij nog niet goed is doorgelopen. Maak eens een foto van de test een half uur oud
Niks aan de hand meiden. Met 2de plasje en dit was na 2 minuutjes. Zo heb nu geen testjes meer in huis dus wachten tot woensdag of donderdag.