ik ben nu al de hele week aan het testen met de ovulatie testen van zwanger en kids. nu dacht ik dat ik gister een positieve test had maar tot mijn verbazing was vanmorgen de linker streep nog donkerder dan de rechter streep. nu hebben we gisteravond nog wel gezellig gemaakt, maar moeten we dan vanavond ook nog een keer? famke
Die laatste is iig pas positief. Ik zou dan eerder morgen het nog eens gezellig maken. Je Ei springt binnen 48 uur bij een knaller... Dus dan moet je niet te vroeg stoppen met sexen Aangezien je gister nog sex had staat er nu iig iets klaar.... Dus als je dan morgen weer sex hebt wee je tenminste zeker da je geen ei mist
Ik gebruik dezelfde testen en heb veel op internet gelezen dat het vooral belangrijk is om na je positieve ovu test nog een aantal dagen door moet seksen
thanxs dames voor jullie reactie, we hebben het zonet ook nog maar even gezellig gemaakt, nu hopen we dat het goed gaat komen afwachten afwachten, afwachten, dat is het enige wat we kunnen doen. x
Ik testte altijd door totdat m'n test lichter werd (had 2 knaldagen en dan een lichtere) en omdat je ei Max 48 springt na knaller maakten we t op de dag vd lichte test ook nog leuk! En zie m'n banner voor resultaat!