hoi hoi, ik ben nou 10 maanden gestopt met de pil en de 1ste x werd ik na 100 dagen ongi de 2de x na 44 dagen 3de x na 43 dagen 4de x na 43 dagen en nu zit ik op dag 57 en nog niet ongesteld test geeft ook niks aan :s dit is toch niet gezond zulke langen cyclussen? bij mn dochtertje werd ik na 28 dagen ongi en erna zwanger en nu ist zo rare cyclus zoiezo dak nu op 57 dage al zit en nog steeds ni ongi snap er niks van??????
hoi misschien een tip, laat anders je bloed testen bij de huisarts... en spreek je onzekerheid uit over je rare cyclussen... gewoon doen hoor... die onzekerheid is niks... sterkte!!
Hi, Omdat ik nu al 2x achter elkaar een cyclus heb van 38 dagen kan ik er niet echt over meepraten maar ik denk dat het inderdaad verstandig is om even langs de huisarts te gaan. Succes!
ja het is echt vervelend, mn borsten doen ook al 2 weken zeer ofzo gevoelig,misselijk elke keer,vol gevoel in mn buik,en heel erg moe :S dus zou ook niet wete waardoor dat komt als ik dus niet zwangr ben heel vaag
Bloed even laten controleren! Ik had ook enorme uitschieters tot 3 maanden, en kreeg toen we 18 maanden bezig waren te horen dat m'n schildklier te langzaam is. Weet niet zeker of de uitschieters daardoor kwamen, nog geen maand later was ik zwanger (toen 2,5 week aan de medicatie). Morgen gaat de mirena er uit, en ben dus heel benieuwd wat mijn lichaam nu gaat doen. Veel succes, weet hoe irritant het is als je lichaam zo gek doet!
Ik kom hier ff binnenvallen, las jullie berichtjes. Ik ben zelf in febr '11 gestopt met de pil om zwanger te raken. Ben na mijn ontrekkingsbloed ongesteld geworden dit was na 46 dagen. Zit nu op dag 135 van mijn cyclus (4mnd) en nog steeds niet ongesteld. Ik heb 2 weken geleden via doorverwijzing van mijn h.a bij de gynaecoloog een inwendige echo gekregen. Daar bleek dat ik PCO heb. Vandaar dat mijn menstruatie zolang uitblijft of dat ik niet zwanger raak.. Ik wil je niet ongerust maken, maar misschien is het fijn om met je h.a eens erover te praten voor evt doorverwijzing naar gyn? xx
Misschien maar langs de huisarts gaan en je laten doorverwijzen. Zou eventueel op PCO kunnen duiden. Klinkt wel bekend het misselijke, volle gevoel en de moeheid. Of anders is er misschien een andere verklaring voor en kunnen ze je helpen.
hoi hoi vandaag dokter geweest heb bloed laten prikken of ik niet zwanger ben vrijdag de uitslag dus ben benieuwd en ik moet een afspraak maken bij de gynacoloog spannend allemaal zeg
Wat goed zeg dat je bloedtest mocht doen bij de huisarts. En hopen dat je natuurlijk zwanger bent dat zal veel verklaren. Ik weet ondertussen dat ik niet afga op het gevoel wat i heb in mijn lichaam Deze maand was ik er echt hels van overtuigd dat ik zwanger was zo er mijn salaris op durven zetten. 2e ronde...1e cyclus was 36 dagen nu werd ik na 44 dagen ongesteld maar die dagen van 36 tm 44 waren erge lange dagen en heb ook testen er door heen gejaagd wil jij niet weten allemaal negatief. Ik voelde van alles: pijnlijke borsten, vreselijk moe, brandende tepel, vocht uit tepel, misselijk tot overgeven toe, pijn in liezen en schaambot. Kortom van alles...gisterennacht verloor ik wat bloed het is allemaal heel weinig hoor nog steeds maar wel helderrood... Een geluk is dat mijn menstruatie korter is van duur en minder pijnlijk als vroeger. Maar ik weet dat je lichaam je goed voor de gek kan houden. Ik ben vandaag ook maar begonnne met de etos zwanger worden pillen kijken of het mijn cyclus wat korter maakt of liever nog dat ik snel zwanger raak haha Heel veel succesen duim voor je dat je zwanger bent! Ik volg je nog even
ja vervelend is dat he , ik had t nou ook ik dacht echt dat ik zwanger was en dan doe je test en dan zie je niks tenminste ja ik zie elke x wel iets maar miss indrooglijntjes of ik wil het te graag zien want je moet wel eg heeeel goed kijken,mja tot op heden nog niet ongesteld ben blij dat ze nu me serieus namen bij de huisarts want toenk pas na 100 dagen ongi werd moest ik t maar afwachte en deed ze btje ofk n zeikerd was.als ik de uitslag van de bloedtest weet bericht ik hier wel ff
Owwww wat is dit allemaal spannend he. Zelf ben ik vorige maand bij de gyn geweest voor inwedige echo,uitstrijkje en bloedonderzoek. Vorige week kreeg ik alle uitslagen. Alles was oke maar ik was toen overtijd. Dus hij zeij oke we prikken je hormonen en dan zie ik je volgende week terug. Morgen hoor ik dus of ik zwanger ben ja of nee. Inmiddels 12 dagen overtijd. Ik heb trouwens ook een te traag werkende schildklier, maar daar slik ik al jaren euthyrox voor. Voor die tijd had ik ook een belachelijke onregelmatige cyclus. Nou meid succes vrijdag ik ga duimen voor je dat alles oke is en dat je miss zelfs zwanger bent xxx
Hey Stephanieej, Jeetje meid, nog steeds aan het rommelen met je cyclus? Dat je het zo lang hebt volgehouden! Ik ben benieuwd wat er uit je bloedtest is gekomen. Het zou toch wat zijn als je nu wel zwanger bent? En groot gelijk dat je doorverwezen bent. Wanneer kun je terecht?
hoi hoi bloedtest was negatief ben niet zwanger maar ook nog steeds niet ongesteld:s 22 agustus moet ik naar de gynacoloog ik ben benieuwd.