ronde 6 voor een brusje voor S en wil deze ronde beginnen met ovulatie testen. Beetje op het forum gezocht hoe het precies werkt etc. Ik ben er deze ronde dus mee begonnen. Ik ben vanaf vanochtend niet meer ongesteld en dacht gooi er maar meteen net een testje tegenaan. En..... Bijna net zo donker als de controle streep!! Lijkt wel mijn positieve zwangerschapstest van S in 2013 zo donker op mijn nod. Ben ik nu alweer in mijn vruchtbare dagen?! Is mijn eisprong al weer bijna?! Huh?? Dit is dag 6 van mijn cyclus. Maar aan de klus gaan? Ik krijg de foto niet op de iPad, maar hij is echt bijna net zo donker. Herkennen mensen dit?
het zou kunnen dat je cyclus toch een beetje in de war is.. ik had 2x een eisprong.. alsof het eerst een aanloopje nam toen weer iets mindere werd en een paar dagen later werden ze weer duidelijker! ik zou zeggen niet geschoten is altijd mis toch! succes met klussen!
Hoe was je menstruatie? T kan in sommige gevallen dat een ovulatie test op hcg reageerd... Weet natuurlijk niet of dat ik jouw geval mogelijk is, maar dat zou ook optie kunnen zijn En anders misschien inderdaad je cyclus in de war of meerdere lh pieken, want niet altijd zegt dat je ook echt een eisprong hebt Succes en hou je ons op de hoogte? Liefs,
Ik heb een wisselende menstruatie, dus het zou kunnen als ik nu een korte cyclus heb van 21 dagen. We gaan gewoon klussen en door met ovulatie testen. Zwanger ben ik niet, heb een normale menstruatie gehad dus dat lijkt mij sterk. Ik ga mijn testjes even in de gaten houden.
Zou zeker kunnen. Inderdaad door testen, desnoods even 2x per dag. Dan kan je de piek niet missen. Heb je trouwens getest met de eerste urine van de dag? Dat mag namelijk niet, dan is de test niet betrouwbaar.