dag 60 en nog niet ongesteld:( pfoee

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door stephanieej, 27 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stephanieej

stephanieej Actief lid

26 jul 2010
    199
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo iedereen,

Ik ben vandaag op dag 60 beland en nog niet ongesteld:( aanta testen al erdoorheen gegooid maar negatief natuurlijk, word er nu wel een beetje moe van bij de 1ste was mn cyclus gewoon 28 dagen na de pil nu zit ik op dag 60 en nog steeds niks.nog meer mensen in hetzelfde schuitje? vanaf wanneer moet je eigenlijk de dokter gaan bellen dat je nog niet ongesteld geworden ben?ben 27 oktober gestopt met de pil en 29 oktober ongesteld gworde verder nog niet

groetjes stephanie

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hoi!

Je hebt dus alleen nog maar een pilbloeding gehad?

Ik kan je verder helaas alleen maar vertellen dat ik toen ik in oktober 2007 was gestopt met de pil, maar liefst 126 dagen na pilbloeding moest wachten op mijn 1e echte menstruatie!

Het kan helaas heel lang duren voordat je cyclus weer op de rit zit....

Ik ben trouwens toen ik na 110 dagen nog niet ongi was, naar de huisarts geweest. De beste man zei dat ik binnenkort wel ongesteld zou worden. Blijkbaar was hij helderziend want inderdaad....ik werd ein-de-lijk ongesteld.

Je wilt trouwens niet weten hoeveel zwangerschapstesten ik had versleten in de tussentijd. Je wilt niet weten hoe blij ik was toen ik eindelijk ongesteld was!

Ik weet dus hoe je je voelt. Je kunt altijd contact opnemen met je huisarts, maar de mijne zei destijds dat het wel 3 tot 6 maanden kon duren. Hij wou mij pas helpen als ik na 6 maanden nog niet ongesteld zou zijn.

O ja, toen ik eenmaal weer echt ongesteld was, had ik daarna gelukkig wel weer meteen een keurige cyclus van 27/28 dagen.

3. stephanieej

stephanieej Actief lid

26 jul 2010
    199
    0
    0
    NULL
    NULL
    ooh dus ik kan nog wel even doorgaan met de dagen haha hoop dak snel ongesteld wordt,was wel vorige week naar de dokter geweest omdak last had met plassen toen zei de dokter moet jij ongesteld worden , maar tot nu toe nog niet ongesteld ofzo.bij mn 1ste dochtertje was ik na stoppen met de pil gewoon na 28 dagen ongesteld dan is het helemeaal vervelend als het nu zo lang duurt voordak ongesteld wor mja hopelijk nu snel:p ,en klopt heb alleen n ontrekkingsbloeding gehad

4. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ik zit inmiddels ook op dag 55 en moet woensdag naar de huisarts. nu ben ik wel al bijna 1 jaar bezig en gaat mijn cyclus opeens raar doen! als je twijfeld zou ik gewoon de ha bellen meid!!

5. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    Roze wolk :-)
    hoi stephanieej,

ik heb precies hetzelfde als jij! ik ben alleen al in juni met de nuva ring gestopt.... bij de eerste had ik ( na 14 jaar de pil gebruikt te hebben) gelijk een regelmatige menstruatie en vrijwel gelijk zwanger, en nu... na een jaartje nuva ring gewoon totaal niet ongesteld, ben in september al naar de huisarts geweest, toen werd ik totaal niet serieus genomen ( ik zou wel ongesteld worden nu ik het er met hem over had gehad.... etc) maar nu was mijn man het echt zat, hij zei, je gaat nog een keer naar de dokter en als hij je weer niet serieus neemt zal ik wel even bellen! dus ik vorige week naar de andere dokter in onze praktijk ( om maar van het gezeur af te zijn) en die nam me wel degelijk serieus, ook omdat ik toen ik 2 jaar geleden met de nuva ring stopte wel gelijk regelmatig ongesteld was.... ik mocht gelijk bloed laten prikken want dit kan ook met een traag werkende schildklier te maken hebben en ik krijg morgen de uitslag, als het niet mijn schildklier is word ik gelijk doorverwezen naar de gyn!
    ik hoop dat je hier iets aan hebt?? succes in ieder geval meid, we zitten in hetzelfde schuitje!

liefs riniti

6. stephanieej

stephanieej Actief lid

26 jul 2010
    199
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt voor jullie reacties:) , ik wacht het nog even af en duurt het toch te lang bel ik de dokter eens wat die ervan zegt, heb vandaag wel steken in mn zij wat het kan zijn weet ik nie voelt niet als ongesteldheidspijn , maar ben benieuwdwanneer ikongesteld gaat worden haha

7. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi, hier ook een misselijkmakend verhaal. Ben in juli gestopt met de pil, heb meteen temp en ovutesten gedaan. Op dag 53 van mijn eerste cyclus had ik een positieve ovulatietest en op dag 54 de eisprong. Mijn totale cyclus duurde 67 dagen. Heb van alles gedaan om een kortere cyclus te krijgen, maansteen gedragen, voetreflexbehandeling, tarwekiemolie en Etos zwanger worden geslikt. Niks heeft geholpen en zit intussen in mijn tweede cyclus op dag 85. Nog steeds geen positieve ovulatietest en het wordt me ook echt te duur, dus als ze op zijn dan ga ik ermee stoppen.

Frustrerend he!

8. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, ik herken dit! Erg frustrerend om zolang te moeten wachten. Ik had ook niet verwacht dat het zooooolang zou gaan duren, voordat mijn cyclus op gang zou komen. Ben je samen (eindelijk ;)) klaar voor een kindje, word je maar niet ongesteld. Mijn cyclus duurt al iets langer, nl 64 dagen en het is ook mijn eerste ongi na het stoppen met de pil.
    Hoe lastig het ook is, veel meer dan afwachten, af en toe een testje kun je niet doen. Misschien gaan tempen, maar dat vind ik zelf iets te veel van het goede. En ja, als dit zo door blijft gaan, dan ga ik de huisarts bellen. Maar wanneer......va 3 mnd? of al eerder? Lastig.
    Succes meid, en ik hoop dat je snel ongesteld wordt.

9. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    ik heb pcos en heb altijd wel een cylus gehad van 34 dagen vorige maand 28 en ik mocht als mijn nieuwe cyclus begon beginnen met de clomid. nou ik zit vandaag op dag 44 en ben nog niet ongi oo negatieve testen. dus dit is best balen ik daht eindelijk weer voor een echte ronde te gaan laat die ongi weer opzich wachten. ik denk dat ik maar met de gyn bel en dan pillen wil om mijn ongi op te wekken zodat ik dan weer met clomid kan beginnen.
    maar meid echt balen maar ik geloof dat het wel 6 maanden kan duren voor je echt de eerste keer ongi word

10. stephanieej

stephanieej Actief lid

26 jul 2010
    199
    0
    0
    NULL
    NULL
    het wachten is idd vervelend , nu dag 61 en nog nix bij dag 35 was ik het wachten al zat vooral nu , maar toch helaas afwachen misschien ga ik idd maar eens temperaturen.ou hopelijk worden diegene die zitten wachten op der ongi snel ongi of gewoon zwanger;) en ik ook snel ongi of zwanger":p

11. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Hey meid,

Ik ken jou/jullie situatie helaas ook hoor!Ik ben eindelijk na 64 dagen ongi geworden en ook al zat ik er met smart op te wachten het overviel me totaal!Stond in de Jumbo boodschappen te doen en ineens was ik het dan eindelijk!Voelde niets vooraf,geen hoofdpijn/rugpijn/buikpijn verwachte het dus ook totaal niet!Had met pil genoeg signalen dat het eraan kwam namelijk..
    Dus ook al is het super balen dat je moet wachten,houd moed je ziet aan mij dat je ongi zomaar ineens kan komen!
    Ik nu dus vol in spanning hoe mijn volgende cyclus zal zijn..
    Hoop dat alle meiden hier snel ongi mogen worden (of natuurlijk posi tetsen!!)

12. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    En hoe is het nu met jou? Al ongesteld geworden? Ik zit vandaag op dag 70 van mijn cyclus. Ow, wanneer komt mijn ongie?????

13. stephanieej

stephanieej Actief lid

26 jul 2010
    199
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier dag 66 en nog nix :( heb woensdag weer een testje gedaan en negatief wanneer komt mijn ongesteldheid eens word er moe van:S

14. Rani

Rani Lid

9 dec 2010
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik dacht dat ik de enige was! Ik ben 20 nov. gestopt, vandaag dag 44 maar nog niks. Na het lezen van de vorige reacties ben ik wel wat gerustgesteld. Ik wacht af tot 3 mnd maar ik hoop toch wel voor die tijd ongi te worden. Pfff afwachten dan maar...

15. Marijkeuh

Marijkeuh Actief lid

3 jan 2011
    212
    0
    0
    Gastouder
    Fryslan
    Dag meiden,

Hier net zo'n geval, ben gestopt met de pil in oktober (na 3 a 4 jaar). Daarna 2 x ongesteld geworden. (eerste x was nog pilongesteld en 2e x gewone bloeding). Voor ik met de pil begon was ik ook onregelmatig.

2e x duurde 6 weken voor ik ongesteld was. Nu zit ik op 9e week, 3 weken terug een test gedaan (week na datum, lol) die was zo als jullie al raden negatief..

Heb internet al wat afgespeurd maar wordt niet veel wijzer, bij de 1 is het echt raak en bij de ander echt niet!! Verwarrend hoor..

Ik maak me niet heeel erg druk, heb gewoon heerlijk van de feestdagen genoten. Magoed eerst nog maar even afwachten nog en hopen...

16. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hier wel eindelijk ongi geworden op dag 61...

17. stephanieej

stephanieej Actief lid

26 jul 2010
    199
    0
    0
    NULL
    NULL
    pff hier weer dag 67 en nog nix :S wel elke x last van steken in mn zij wat kan dit zijn? zou ik de dokter al moeten bellen of gewoon maar wachten want bij onze eerste werd ik na 27 dagen ongesteld en ik snap dat het wat langer kan duren maar dit vind ik wel erg lang haha. deed net een testje zag een ienie mienie streep maar denk dat het een indrooglijntje was want je moest wel heeeel goed kijken kan hem ook niet op de foto krijgen kv5 test was t nja over paar dagen maar nog een proberen zie ik dan nix dan was het ook nix haha

18. newlywed2010

newlywed2010 Actief lid

26 jul 2010
    483
    81
    28
    NULL
    NULL
    spannend ik moet 6 jan naar de fertiliteitsarts!

19. Marijkeuh

Marijkeuh Actief lid

3 jan 2011
    212
    0
    0
    Gastouder
    Fryslan
    Maar waarom gaan jullie dan al naar de gyn??? Toch nog maar net bezig??

Moet ik mij al druk gaan maken?? Nee toch?

20. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Marijkeuh,

Ik zit in mijn 11e week en ik heb een afspraak bij de huisarts gemaakt. Ik wacht nl op mijn 1e ongi na het stoppen met de pil en ik ben het nu wel zat. Ik verwacht niet direct een doorverwijzing naar de gynaecoloog, maar wel dat er iets wordt gedaan, bijv medicatie om je ongesteldheid op te wekken?
    Ik ga er donderdag heen, dus ik ben benieuwd.

Deel Deze Pagina