dag 60 en nog niet ongesteld:( pfoee

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door stephanieej, 27 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stephanieej

stephanieej Actief lid

26 jul 2010
    199
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoiii iedereeen,

hier dag 74 en nog nix pfoee nog nooit gehad zo lang mjaa kmot t maar afwachten tot ik ongi ga worden alsk volg week nog niet ongi ben doek wel weer test en ist negatief dan maar weer afw8e, kitty hoe is t met jou al ongi en de rest?

groetjes stephanie

2. MaNo

MaNo Actief lid

2 jan 2009
    193
    0
    0
    Eindhoven
    Hoi allemaal,

Ik wil jullie even een hard onder de riem steken. Voordat ik zwanger werd van mijn dochter had ik ook de meest hopeloze cyclussen. 35-38-43 dagen en daarna zwanger van mijn dochter. Lastig was dat er geen peil op te trekken was.

Ik ben nu sinds 3 dec gestopt met de pil en 5 dec 'pil'bloeding gehad. Daarna..... wachten wachten wachten. Inmiddels ook 1x neg getest en denk verder dat testen ook niet veel zin heeft omdat ik me totaal niet zwanger voel. Geen pijnlijke borsten, niet misselijk... kortom niks aan de hand behalve wat last in mijn rug en het idee dat ik ongesteld moet worden.
    Geduld dus... (heb wel met mezelf afgesproken als ik op mijn verjaardag 25 jan nog niet ongesteld ben, ik nog maar eens test...)

3. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai,
    Hier is het ook nog steeds rustig. Alweer dag 78....Ik doe nu maar om de twee weken een test, dus dat doe ik maar volgende week woensdag :).

4. stephanieej

stephanieej Actief lid

26 jul 2010
    199
    0
    0
    NULL
    NULL
    haiii haha fijn he dat wachten , kitty jij gaat voor je 1ste kindje toch? hier dag 75 en nog steeds nix denk dak morgen weer even een testje doe , heb een week geleden een test gedaan pfoee

5. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, ik ga voor mijn eerste, dus het is wel extra spannend. En ik ben nu wel wat ziekjes, dus ik kan mijn hoofdpijn en misselijkheid verklaren. Voor de rest voel ik helemaal niets. Denk dus niet dat ik zwanger ben...ik weet het eigenlijk zeker van niet. Ik heb een week geleden voor het laatst getest en zoals alle vorige tests, helemaal spierwit. Doe jij wel eens ovulatietesten? Ik heb er al een paar gedaan, maar bij bijna allemaal zie ik maar een streepje. Alsof er helemaal geen LH in mijn urine zit....en er dus geen eisprong aankomt, laat staan een zwangerschap. Nog 8 dagen wachten en dan mag ik naar de gynaecoloog....ik hoop zo dat het een en ander duidelijk gaat worden!

6. stephanieej

stephanieej Actief lid

26 jul 2010
    199
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja idd spannnd hoor, ik heb wel eens ovulatietesten gdaan heb dagen gehad stond er maar 1 streepje maar ook dagen stonden er 2 maar wel wat lichter dan de controle streep, maar die testen had ik 2 weken na het stoppen met de pil gedaan nu heb ik verder niet met ovulatietesten getetst. ik hoop ook echt dat ik nu gewoon snel ongesteld word, vandaag voel ik elke x steekjes onderin mn buik en in mn zij niet een ongesteldheidsgvoel ofzo mja zal wel nix zijn mss volg week n teste doen ofzo .ik heb n dochtertje van 18 maanden.hoop dat alles gewoon goed bij je is als je bij de gynacaloo bent gweest ik had vandaag de uitslag van bloedtest vr mn schildklier of die wel goed wertk enzo alles was gwoon in orde, moest daarop testen omdat je dan vaak ook moeilijker zwanger wordt maar t was gwoon in orde.

7. monchichi

monchichi Lid

9 dec 2010
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

ik zit inmiddels ook op dag 46....:(
    Ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn, maar toch. Ik heb al een paar dagen hele gevoelige tepels en last van een zeurderige druk in mijn onderbuik....iemand anders ook last van deze symptomen?

8. Mamabeer83

16 dec 2010
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi ladies,

Hier dag 60 en ook nog niet ongi! Grrr
    Op 13/11 pilregels gehad en sindsdien.... niks. Af en toe draderig slijm (sorry meiden) dus gedacht dat ik ovuleerde. Maar als dat zo is dan heb ik bij wijze van spreken als 100 eitjes gespaard -zucht-
    Ik doe (nog) niet ovulatietesten, laatste (en enigste) zw test dateert van 31/12. Sindsdien niet meer getest.

Om de hoeveel tijd doen jullie een zw test?
    En vanaf hoeveel dagen 'retard' contacteren jullie jullie gyn of HA?

Groetjes

9. monchichi

monchichi Lid

9 dec 2010
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb gister gebeld met de assistente van mijn internist (i.v.m. schildklierafwijking) om te vragen of hij de situatie kan beoordelen en me eventueel aan de hand daarvan kan doorverwijzen naar een gyneacoloog. Ik wil wel weten waar ik aan toe ben en of alles wel in orde is. Ben benieuwd. Als het goed is belt mijn internist me maandag hierover terug. Ik laat het wel even weten dan.

10. stephanieej

stephanieej Actief lid

26 jul 2010
    199
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haii allemaal,

hier dag 77 en nog nix vandaag test gedaan negatief pff wanneer word ik nou eens ongesteld zeg. spannend meiden hopelijk worden jullie of snel ongi of snel zwanger ;) haha of komen jullie er snel achter waarom t zo lang duurt. ik moet helaas maar afwachten hoop dak nu snel ongi ga worden mag wel eens een x zeg

11. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou het schiet niet op he :(. Wat een gedoe zeg! Hoop dat iedereen ook snel ongesteld wordt, want het wachten duurt lang.
    @ Stephanieej, hoe lang ga je nog wachten voordat je weer naar de huisarts gaat? Je doet nog wel tests las ik. Ik ga woensdag nog maar testen. Dan is het alweer 2 weken geleden.

12. monchichi

monchichi Lid

9 dec 2010
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou, mijn internist heeft net gebeld en zei dat ik moest wachten tot april (dan is mijn volgende afspraak bij hem). Als ik dan nog geen menstruatie gehad heb (!!!) stuurt hij me door naar de gyneacoloog. Nou, das dan fijn. Hopelijk wordt ik vandaag of morgen ongesteld. Ik weet dat zwanger worden niet altijd makkelijk gaat, maar nu alles zo lang duurt vind ik het maar niks. Die onzekerheid. Ik wil gewoon lekker aan de klus, wetende dat ik een eisprong heb. Maar tot nu toe is die er waarschijnlijk niet...

13. monchichi

monchichi Lid

9 dec 2010
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    is er trouwens iemand inmiddels wel al ongesteld geworden...?

14. stephanieej

stephanieej Actief lid

26 jul 2010
    199
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik helaas nog ni:( zit op dag 81 nou

15. stephanieej

stephanieej Actief lid

26 jul 2010
    199
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kitty ben je al voor een echo enzo geweest? of al ongi geworden?

16. monchichi

monchichi Lid

9 dec 2010
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou, ik zit nu op 53, ook op naar dag 60....

17. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai,
    Nou hier ook niets hoor! Ik zit al op dag 90! Ik heb wel al een paar dagen soms een pijnscheut in mijn onderrug gehad, maar loos alarm...Nog steeds niet ongi. Maar morgen is de dag! Dan ga ik voor de echo. Ik moet laat in de middag, dus daarna uitgebreid verslag hier :).

18. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou dames, het viel mee. De echo zag er goed uit. Enige was dat mijn baarmoederslijmvlies erg dun is. Met andere woorden, ik zal niet snel natuurlijk ongesteld worden. Dat is balen natuurlijk. Maar ik heb tabletjes voor geschreven gekregen en er is bloed afgenomen. Over 2 weken zou ik dus ongesteld moeten zijn. Hoewel, het is geen echte ongesteldheid, maar een ontrekkingsbloed. Over 3 weken weer terug en afhankelijk of ik ongesteld ben en hoe mijn bloedwaardes zijn, word ik verder geholpen om zwanger te worden. Spannende tijd dus!

19. PinkPearl

PinkPearl Actief lid

16 jan 2011
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee meiden,
    Wat frustrerend he....dat wachten.
    Ik zit inmiddels op dag 147!!!
    Bloed was goed en mag vrijdag voor een echo.
    En nu had ik vandaag opeens heel licht roze/oranje 'spul'.
    Zou ik nou toch ongsteld worden??? (2 dagen voor de echo!)
    Normaal (met de pil) werd ik in de stopweek altijd gelijk ongesteld met helder rood bloed.
    Hebben jullie ervaring met de eerste ongesteldheid na zo'n lange tijd.
    Komt dat langzaam op gang of is het wat anders?

20. monchichi

monchichi Lid

9 dec 2010
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kitty17 wat goed! Wel fijn dat ze je gaan helpen dan he.
    Ik blijf je hier wel even volgen. Kijken hoe het gaat allemaal. Hoop voor je dat het snel vorderd! Succes!
    (hier nog steeds niets...was wel in een mega huil-mood vandaag maar dat zal wel wat anders zijn geweest)

Deel Deze Pagina