Eisprong vraagje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lindanna, 20 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Hallo dames,

Even een vreemde vraag, en ik denk zelf dat het eigenlijk niet kan maar wil het even zeker weten.

Ik heb rond dag 14 last van vruchtbaar slijm, maar geen eisprong.

Ruim een week later ongeveer krijg ik weer vruchtbaar slijm en dan heb ik wel mijn eisprong.

Dus mijn vraag is nu, kan het zijn dat ik rond de 14e een bijna springend ei heb die toch besluit het niet te doen en dan later een ander ei wel springt?

Thanx

2. wendy1977

wendy1977 Bekend lid

30 dec 2010
    590
    0
    0
    verpleegkundige
    brabant
    ja ik snap dat met dat slijmverlies ook nooit, want ik heb altijd slijmverlies. dus ik denk dat dat dat slijm niet veel zegt als je het mij vraagt..

ik denk dat dat niet kan met het ei wat jij zegt???

3. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Volgens de gyn kan je echt alleen eggwhite hebben als je eisprong eraan komt dus ik snap het ook niet meer.

En ik denk ook niet dat het kan, maar ja wil het wel graag zeker weten. :D

4. wendy1977

wendy1977 Bekend lid

30 dec 2010
    590
    0
    0
    verpleegkundige
    brabant
    ja ik kan bij mezelf nooit echt vruchtbaar slijm ontdekken en dat is best vervelend als je wil weten wanneer je vruchtbaar bent.

kan het zijn dat jij idd een latere eisprong hebt?
    bv op dag 21 of 22?

5. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Ik heb sowieso mijn eisprong pas na dag 21 volgens mij. Heb ik de laatste 3 rondes iig zo gehad.

Ja dat is wel irritant, ik kan het gelukkig buiten het slijm ook nog aan mezelf merken, veel meer zin en ook aan man want die heeft dan ook ineens veel meer zin. Hahahah. Lijkt wel alsof hij het ruikt of zo.

6. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Je kunt ook een paar ovulatietestjes kopen en dan op t moment dat die 2 keren slijm testen, dan weet je het misschien wel?

7. wendy1977

wendy1977 Bekend lid

30 dec 2010
    590
    0
    0
    verpleegkundige
    brabant
    Ja dat kan best hoor, ik hoop dat je snel zwanger bent dan hoor!
    ik werk met ovulatie testen..

8. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Ik heb vaak met ovutesten gedaan, maar aangezien ik er nogal verslaafd aan raak 8) ben ik er mee gestopt. Vorige maand de eerste positieve ovutest ooit gehad. Want ik was er steeds doorheen als ik eindelijk mijn ei had.

En de eerste keer slijm geven ze geen positieve uitslag, wel wat donkerder, maar geen piek.

9. wendy1977

wendy1977 Bekend lid

30 dec 2010
    590
    0
    0
    verpleegkundige
    brabant
    Ik heb mijn ei ook nog niet kunnen opsporen maar ik blijf er ff mee doorgaan want ik was deze maand weer een week over tijd dus zou echt niet weten wanneer ik eens ovulatie heb! maakt t wel moeilijker vind ik zelf..

10. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Niet alle testen worden knal, soms zijn ze licht.
    Dat is wel jammer idd, dat je er zoveel van nodig hebt.

11. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Ik denk dat jij ook je cyclus iets langer hebt dan dat je denkt. Had je nog positieve testen in die week? Of dat niet?

12. Minke03

Minke03 Actief lid

16 jan 2011
    152
    0
    0
    Hoi ik heb net zoiets...

op dag 11 en 12 "vruchtbaar slijm" en zeurderig gevoel in mijn onderbuik dus ik dacht dit is mijn eisprong... genoeg geklust natuurlijk... maar na 5 dagen had ik weer t zelfde... weer een dot doorzichtig slijm en een zeurderig gevoel... toch maar weer even geklust die avond... weet t nu ook niet meer... afwachten dan maar...

Suc6!

Deel Deze Pagina