Schimmelinfectie?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Within, 19 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Within

Within Niet meer actief

Ik heb last van klachten daar beneden, sinds 2 dagen.

Het doet pijn, brand heel erg. Geen pijn tijdens het plassen, wel bij het afvegen en het is helemaal gezwollen..
    Heb net een kuur van een week achter de rug vanwege blaasontsteking

Ik ga morgen de HA bellen maar misschien weet iemand hier het?

2. Chocola

Chocola Actief lid

2 apr 2012
    323
    0
    0
    Ja klinkt helaas herkenbaar... is idd schimmelinfectie ben ik bang. Je kan bij kruitvat een vuurtje kopen van canesten crème en vaginale zetpil dan zou je snel verschil moeten merken! Sterkte ermee!

3. Within

Within Niet meer actief

Dankjewel :) Heb er echt nog nooit 1 gehad dus dit is nieuw voor me

4. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Sorry hoor, het brand heel erg en je kan bij het kv een vuurtje halen :D:D:D

Nee hoor meis, hoop dat dat kuurtje helpt en je er snel vanaf bent, kan uiterst irritant zijn! Hier ook een keer gehad :(

5. xSchaapjex

xSchaapjex Bekend lid

7 nov 2011
    615
    0
    16
    Zuid-Holland
    :D ik dacht precies hetzelfde, hahaha

Maar lijkt me inderdaad heel vervelend :(
    Ik heb er gelukkig (nog) geen last van gehad.. *klopt het af*

Sterkte!

6. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.313
    2.595
    113
    juist bij gebruik van antibiotica kun je juist een schimmelinfectie krijgen.
    doodt ook de goede bacterieen waardoor de schimmels de overhand kunnen nemen. Als je dan ook nog zwanger bent is dat de ideale mix voor een schimmelinfectie.

Gewoon even de huisarts bellen, krijg je vast meteen een kuurtje ( zeker nu je ab hebt gehad)

7. Within

Within Niet meer actief

Ik kan woensdag pas terecht.. Ze wil niet direct een kuurtje uitschrijven omdat dit de eerste keer is..

Enne zwanger? Dat zou gaaf zijn ^^ heb ik die schimmelinfectie wel voor over hoor..

8. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    pfff herkenbaar hoor, heb het 2 jaar achter elkaar af en aan gehad... eerst blaasontsteking, had ik dat onder controle, volgde er een schimmelinfectie, had ik dat weer onder controle duurde het een weekje en kreeg ik weer blaasontsteking... heb via de uroloog en de gyneacoloog toen een kuur van 6 weken elke dag 4 tabletten voor de blaasontsteking gehad, heb in die 6 weken nog twee keer een schimmelinfectie gehad, maar beiden zijn nu al zo'n 4 jaar weg!!

9. Within

Within Niet meer actief

Nou, die blaasontsteking is ook in z'n volle hevigheid terug! En ik moet nog tot woensdag... Auw Auw

10. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Rot joh!!! dat doet zoooooon pijn! :( knuf

Flink veel water drinken, gaat het niet van over uiteraard maar verzacht bij het plassen (bij mij toentertijd)

11. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Ik zou gewoon nog ff bellen hoor morgenochtend omdat je denkt dat de blaasontsteking weer terug is en ook nog eens een schimmelinfectie hebt en misschien ook nog eens zwanger kan zijn ;)

12. Within

Within Niet meer actief

Mja had het net getypt toen ik zoiets van "jaa daaahaag ik ga niet tot woensdag met die pijn zitten" dus ik ben gewoon naar mijn huisarts gegaan.

Heb inderdaad een blaasontsteking, maar geen medicatie omdat ik vorige week nog AB heb geslikt voor diezelfde blaasontsteking, en hij is maar 2 dagen echt weggeweest of in ieder geval pijnloos. Vrijdag krijg ik de uitslag. Heb wel een pil gekregen voor de schimmelinfectie.

13. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Heel herkenbaar, na AB krijg ik ook altijd een schimmelinfectie. Helaas duurt hij hier nu al een week of zes en zit er nu pas verbetering in. Je wordt er op den duur gek van.

14. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    wat is AB? :)

15. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Antibiotica.

16. Dorientje101

Dorientje101 Actief lid

29 dec 2011
    470
    0
    0
    NULL
    NULL
    De AB die ik van de huisarts heb gekregen mocht ik niet gebruiken , als ik eventueel zwanger zou wezen. alleen nu weet ik niet meer hoe die kuur heette. want omdat veel meer mensen hier proberen zwanger te worden en die misschien wel de zelfde kuur gebruiken. je mag die wel aan brengen maar niet inwendig...

17. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Duhhhh :)

18. Dorientje101

Dorientje101 Actief lid

29 dec 2011
    470
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die ik bedoel heet. GYNO MICONAZOLNITRAAT 20 pch

19. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36

Waarom vraag je er naar dan, als je dan toch aan het duhhen bent?

20. Within

Within Niet meer actief

De AB die ik geslikt heb waren nog voor mijn eisprong en de pil die ik nu gehad heb, mag tijdens zwangerschap.

Deel Deze Pagina