Eerste symptoon, uitblijven menstruatie.....

Discussion in 'Eerste symptomen' started by MamaMirella, Nov 26, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

Jul 6, 2006
    2,564
    0
    0
    Den haag
    Nou als dat écht klopt... ik ben nu 3 dagen over tijd.. Als ik het vandaag niet word, ga ik morgen ochtend een test doen !
    Spannendddddd... :-S

PS: het echt een cyclus van 26 dagen, kan de dag erop gelijk zetten, dus vind 't wel vreemd dat ik het nog niet ben, ik word zelfs eerder te vroeg ongesteld, dan te laat dus..? Hmm... Heb wel een soort van spierpijn gevoel in mijn onderbuik...... ?!

2. taschke

taschke Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    1,356
    13
    38
    verkoopster ruitersportartikelen
    landen/ belgie
    Spannend!
    Ik duim voor je :thumup:

Die spierpijn kan een goed teken zijn want dat had ik ook heel in het begin van mijn zwangerschap :)

3. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

Jul 6, 2006
    2,564
    0
    0
    Den haag
    Dat méén je niet.. Ik ga elke keer naar het toilet om te kijken of ik niet ongestel word, maar toen had ik een soort doorzichtig plakkerig slijm (denk cervix slijm) vreemdd...?!
    En ook nog geen duidelijke menstruatiepijn ?

Groetjes, Lellebel

4. taschke

taschke Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    1,356
    13
    38
    landen/ belgie
    Waarom heb je al geen test gedaan?
    Als je nu niet positief test weet je het toch al dan...

Ik kon zolang niet wachten :)

5. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

Jul 6, 2006
    2,564
    0
    0
    Den haag
    Heb geen test en het is zondag... Oh ja KOOPZONDAG! Hmm.. Maar ben ook weer bang voor teleurstelling... Heb zo vaak gedacht (maar nog nooit overtijd geweest) dat ik zwanger was.. en NEGA testen gehad.. Ik geloof gewoon niet voor mezelf dat het nu wél zo is ! Vind het een beetje eng... bang voor 't antwoord.. :-|

Groetjes...

6. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

Apr 2, 2006
    3,727
    0
    0
    spannend,ga voor je duimen.

7. taschke

taschke Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    1,356
    13
    38
    landen/ belgie
    ahzo...
    Het is mogelijk dat je zwanger bent hé ;)
    Veel geluk met het testen morgen! :D

8. aisca

aisca Actief lid

Nov 26, 2006
    377
    0
    0
    leerkracht
    Kudelstaart
    Hallo allemaal,
    ik zit met een vraag waar ik niet helemaal uitkom. Mijn man en ik proberen sinds een aantal weken zwanger te worden. Nu is het zo dat ik begin november alleen maar bruine agscheiding heb gehad. Ik weet niet of ik dit bij de menstruatie kan rekenen. Het heeft namelijk wel een week aangehouden. Ook is het nu zo dat ik 2 weken geleden dagen met kramp onder in mijn buik heb gelopen, mijn borsten kan niemand aanraken want dan spring ik een gat in de lucht. Ze ziijn super gevoelig! Heb last van haaruitval, krijgt overal pukkels en heb soms zin in de gekste dingen en van koekjes krijg in de neiging om over te geven. Ben vooral later op de dag een beetje misselijk.

We hebben vorige week vrijdag een test gedaan maar deze was negatief. Moet morgen wel naar de dokter om mijn urine te laten teste op rode cellen, deze zitten er te veel in. Wat moet ik doen? Wie heeft een idee?

Alvast bedankt! Aisca.

9. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    als je morgen toch naar je huisarts moet, zou ik het hem/haar ook even voorleggen want je bent er dan toch.

Suc 6

Liefs Ikke

10. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

Jul 6, 2006
    2,564
    0
    0
    Den haag
    Hallo allemaal , hier ben ik weer!
    Ik heb net een test gedaan maar die is negatief..? En nog steeds niet ongesteld...? Heeft iemand hier ervaring mee? Kan het zijn dat ik nog niet genoeg HcG hormonen heb? Of komt dat maar zelden voor? Ik heb ook gehoord dat ze het in je bloed kunnen zien? Morgen naar de huisarts of niet..?

Groetjes...

11. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

Jul 6, 2006
    2,564
    0
    0
    Den haag
  12. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,868
    0
    0
    Wellicht is je urine niet geconcentreerd genoeg geweest meis.

Je was al even op he voor je de test deed en heb vast al de nodige keren geplast.

Daarbij ligt het ook maar net aan met welke test je hebt getest, als je bijv een predictor hebt gedaan, die hebben veel meer hcg nodig.

In je bloed kunnen ze met zekerheid zien of je zwanger bent maar in sommige ziekenhuizen duurt het wel tot een week eer je de uitslag krijgt.

We duimen door!

13. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

Jul 6, 2006
    2,564
    0
    0
    Den haag
    Thanks voor je berichtje, ik heb er een van het kruitvat gedaan..

Ik moet wel zeggen dat ik me gelijk heel erg klote voel, want weet in principe nu nog niets! Ik kan het ook niet geloven dar ik het wél zal zijn.. ik hoor alleen verhalen om me heen dat de meeste gewoon gelijk een posi test hebben! Dat is frustrerend... Maar miss. komt m'n menstruatie nog anders over een paar dagen weer testen met een ander merk?

groetjes !

14. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,868
    0
    0
    Ik zou het nog even aanzien maar die kruitvat testen zijn wel goed.

Maar toch met ochtendurine blijft het in het begin van de zwangerschap het beste testen.

Misschien dinsdag met ochtendurine testen?

15. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

Jul 6, 2006
    2,564
    0
    0
    Den haag
    Misschien kan ik het beste 2 dagen wachten en dan 's morgens testen !
    We wachten maar af hè... Pff :(

16. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,868
    0
    0
    Ik duim voor je meis!

Hopend op goed nieuws!

Succes met wachten

17. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

Jul 6, 2006
    2,564
    0
    0
    Den haag
    Echt heel erg bedankt, probeer nu maar rustig te blijven en niet te verdrietig te zijn, de wonderen zijn de wereld nog niet uit!

Groetjes...

18. Jessy25

Jessy25 Actief lid

Nov 1, 2006
    310
    2
    0
    Receptioniste
    Katwijk
    Ja het kan inderdaad van alles nog zijn.. ik was vorige maand opeens ook 5 dagen overtijd :cry: en ben ik nooit maar toch :evil: :evil:

zou inderdaad even wachten met testen en dan in de morgen wanneer je de meeste kans op hormonen hebt :thumup:

succes en laat t even weten

19. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Wat voelden jullie na je eisprong, dus vanaf 3 dagen na je eisprong? Of nog niks anders? weet wel dat dat meestal later komt maar vroeg het me af..
    En kan innesteling niet eerder zijn dan 6 dagen?
    Ik zit nu volgens FF op dpo 5 dpo maar zelf denk ik afglopen donderdag pas ei gehad te hebben, dus dan zit ik nu op dpo 3....
    spannend dus voor mij

Heb sinds vrijdag ongi krampen. ook heb ik een heel vol gevoel in mn buik. Sinds vandaag ook een soort van trekkerig buikspierachtig gevoel in mn buik. Ook 1a 2keer soort van plopperig steekje gevoeld...(raar om uit te leggen...)

Nouja, het is afwachten voor mij

Liefs

Sylvia

20. taschke

taschke Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    1,356
    13
    38
    landen/ belgie
    Lellebel:Ik wil je geen valse moed geven maar een vriendin van mij die 2 weekjes langer zwanger is dan ik testte pas op 4 maand positief.Zelfs haar bloedtest was negatief!

Test morgenvroeg ofzo opnieuw.
    En verwacht je aan het ergste,dan is de teleurstelling als je niet zwanger bent minder groot
    ;)

Share This Page