Hello! Op dag 7 heb ik als het goed is mijn eisprong gehad (cyclus 28 dagen). Is dat nou gewoon niet veeeeels te vroeg en kan dat in zo een korte tijd. Ik was zelfs nog in mijn laatste dag van mn menstruatie.
Steken in mn buik en hoge slijmpiek. Dag erna was alles verdwenen. Daarna niets meer gevoeld en ook geen slijm, terwijl ik dat nu normaal moet hebben..
meid ik heb dit ook gehad deze maand dankzei tempen weet ik zeker dat het mn ei niet was Zou gewoon braaf doorgaan met klussen als je ei op dag 7 is geweest heb je geen cyclus deze maand van 28 dagen
is idd wel erg vroeg ik zou gewoon ook doorklussen misschien is je ei nog niet geweest en anders heb je idd wel een hele korte cyclus deze maand..
Hi Sousa, Het lijkt mij wel erg vroeg om op dag 7 al je eisprong te hebben. Maar goed, de wonderen zijn de wereld nog niet uit! Succes!
Dank voor jullie reacties dames! Jah idd vindt het zelf ook al veels te vroeg.. Vrouwenlichaam Gewoon afwachten, kan niet anders. Maar Danjo jij had dus precies hetzelfde?
collega van mij heeft dat altijd, dag 7 eisprong en toch een 28 dagen cyclus. Vriendin van me ook, maar dan 21 dagen cyclus, dus het kan wel!
Mijn schoonzusje heeft ook gewoon 28 dagen cyclus en ei al in de eerste week vlak na haar menstruatie dus het kan wel. En ik las laatst ergens iemand die haar eisprong altijd tijdens haar menstruatie had. (Lijkt me niet handiget kan dus wel degelijk) Maar h.
Pooh & Zora jammer dat het dus wel mogelijk is! K hoop maar niet dat het gaat verschuiven naar tijdens mijn menstruatie, want dan is er gewoon geen geklus. Ik heb het een halfjaar lang op dag 14/15 gehad tot deze maand.. Pff
Als je denkt dat je zo vroeg je eisprong hebt, zou ik dat verder onderzoeken dmv temperaturen en/of ovulatietests. Dan weet je het tenminste zeker.
Aquilegia, ik wacht het deze maand even af en ga volgende maand dan zeker aan de slag met ovulatietesten!