dag 23 eisprong met een cyclus van 30/31 dagen...

Discussion in 'Zwanger worden' started by sung, Jan 6, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sung

sung Actief lid

Oct 19, 2007
    169
    0
    0
    rotterdam
    hoi meiden,

ik ben mbv ovulatietesten erachter gekomen dat ik pas rond de 23e of de 24e dag mijn eisprong heb, terwijl ik elke maand eigenlijk dezelfde dag ongesteld wordt. en dus een cyclus van 30 a 31 dagen heb.
    zou dit kwaad kunnen bij het zwanger worden?
    iedereen succes gewenst!

2. Miepie80

Miepie80 VIP lid

May 6, 2007
    8,101
    4
    0
    Als je LF (periode van eisprong tot ongi) heel kort is (korter dan 9 dagen) heeft een evt bevrucht eitje niet lang genoeg om in te nestelen... als je nu dus weer op dag 30/31 ongesteld wordt, zou ik er zeker even mee naar de huisarts gaan...

3. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

Opzich moet de tijd tussen je eisprong en de dag dat je ongesteld wordt minimaal 10 dagen zijn zodat het bevruchtje eitje zich kan innestelen. Dus hou in de gaten hoeveel dagen er bij jou tussen zitten.

4. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Het kan ook dat je cyclus deze keer gewoon langer is. Als dat niet het geval is zou ik er even mee naar de huisarts, anders kan het idd problemen geven met zwanger raken.

5. sung

sung Actief lid

Oct 19, 2007
    169
    0
    0
    rotterdam
    bedankt,
    ik wist namelijk niet zeker of het eitje perse ingenesteld moet zijn om niet ongi te worden. ik dacht dat een bevrucht eitje misschien ook voldoende zou zijn.
    bedankt voor je advies!
    groetjes sung

6. Kitty

Kitty Actief lid

Nov 10, 2005
    442
    0
    0
    Opvoeder-begeleidster
    Willebroek
    Euhm zowel bij mijn mk als bij de zwangerschap van onze dochter klopte het niet dat ik zwanger zou zijn geworden op die bewuste vruchtbare dagen maar telkens een vijftal dagen later. ( tijdens vruchtbare dagen aan zee maar een leuke thuiskomst én bij tweede zwangerschap vruchtbaar bij een bejeneverde kertsmarkt-man) Dus het is wel mogelijk denk ik dan toch...

Alvast succes, ik hou zo weinig mogelijk rekeing met die klusdagen al is dat neit altijd even gemakkelijk.

Kitty

7. tanja8

tanja8 Niet meer actief

Ik heb ook behoorlijk regelmatige cyclus.. 28 dagen. En soms heb ik er een maand tussen zitten dat ik mn eisprong veel later hebt.. deze maand om precies te zijn 1 week later..en ik ben nu dus nog niet ongesteld.. door middel van de ovulatietest wel goed mn eissprong gevonden:D
    misschien is inderdaad je cyclus deze maand langer.. spannend..

Share This Page