Hallo Dames Mischien een helerare vraag maar goed ik stel hem toch maar. Ik moet 3nov als het goed is me eisprong krijgen maar ik heb eigelijk sinds vandaag last van Steken in me liezen en een beetje een menstruatie pijn in me buik en soms steken in me borsten Ik ben nu al een Langertijd van de pil en dit niet vaak gehad zal dit nu de eisprong pijn wezen? en kan het wezen dat ik mischien mijn eisprong eerder zal kunnen krijgen ik moet de 17nov me nod hebben me vorge cyclus was 29dagen? Groetjes Maria
hoi Maria, je kunt een paar dagen voor je eisprong al symptomen hebben die jij omschrijft als eisprong klachten. Dat betekent niet dat je nu je eisprong hebt, hoewel het natuurlijk wel kan. Ik zou zeggen klus er gezellig op los. En.......het is niet altijd zo dat iedereen 14 dagen voor de volgende menstruatie zijn eisprong heeft, soms eerder soms later. Nou meid, succes ermee ik hoop dat het snel roze voor je wordt -x- Silver
Hallo, Ik voel me eisprong duidelijk aankomen. Voor mij is het net menstruatie pijn (buikpijn) maar dan meer aan de zijkant. Het zou goed kunnen dat dit bij jou ook de voorteken van de eisprong zijn. groetjes
Hey Maria, Ik voel soms een beetje een zeurende pijn aan de zijkant van m'n buik, richting mijn lies. En soms voel ik helemaal niets En de eisprong kan natuurlijk eerder of later gebeuren dan de maand ervoor / erna.
Hoi, Ook ik voel m'n eisprong. Het begint bij mij met onschuldige kleine en fijne steken. Dan krijg ik ineens een enorme steek ij m'n onderbuik en kan ik niks moet me in die houding laten staan/zitten/liggen. Vindt dit wel erg vervelend. Xxx Mir
Hoi Maria, Ik krijg een vreselijke steek in mijn zij soms wel meerdere. En als je het zeker wil weten zijn ovulatietesten misschien een idee? Zo kom je erachter wanneer je ei is en kun je je klachten er misschien vanaf leiden. Succes met klussen! Liefs
ik heb 4 dagen zeurderige pijn in mijn onderbuik en ik denk dat dit wel de eisprong is, het is namelijk ongeveer 14 dagen voor de menstruatie
Een gyneacoloog heeft tegen mijn vriending gezegd dat ze moet klussen vlak voordat ze pijn krijgt. Maar ja dat weet je natuurlijk niet altijd van tevoren. Zij zegt dat ze altijd rond dag 10 al beginnen met klussen.
Hallo dames Bedankt voor jullie antwoorden nu weet ik een beetje hoe en wat ik heb vorgemaand ovulatietesten gebruikt van digi cb gaf een aan maar geen rusultaat we willen het nu eens zonder ovulatietesten proberen kijken of dat helpt zodat ik er dan minder mee bezig ben hihi.. wij zijn nu eens 8dagen na de mensturatie begonnen om de kans tevergroten want ik had ook al gehoort dat je beter eerder kunt beginnen en er niet altijd van uit moet gaan dat je ei op dag 14 echt plaats vindt zal mij benieuwen we wachten in spanning af Lief's Maria