testen van de da

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by ProudMom28, Sep 3, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

Hallo,

Ik vroeg mij af of testen van de da een indrooglijntje hebben??? er zit duidelijk een streep maar hij is wit heel mischien ietsjes ietsjes ietsjes rose maar het gaat echt meer naar wit. hebben jullie hier ervaringen mee? ik probeer hem op foto te krijgen.

Groetjes Wilma

2. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    heb je al een foto?
    ben wel erg benieuwd

3. ProudMom28

nee joh ik krijg hem er niet duidelijk op helaas. ik probeer het deze week gewoon nog een keer weer en dan kijken of hij duidelijker is, mijn predictor test gaf wel een vaag rose lijntje aan ook te onduidelijk voor op de foto denk ik. maar die zat niet helemaal in het midden zal dat wat uitmaken wel in het test venster alleen niet exact in het midden.

4. berbel

berbel Fanatiek lid

Nov 25, 2005
    2,800
    96
    48
    probeer een kruidvat of trekpleister 2 voor 5 euro.
    witte streepjes zijn meestal niet positief.
    predictor lees ik de laatste tijd zulke verschillende verhalen over
    duim voor je!

5. nedjla

nedjla Fanatiek lid

Jun 16, 2008
    1,773
    40
    48
    ik zou ook een kruitvat doen die kan je ookal vroeg doen en ik vindt ze betrouwbaar bij mij bleven ze wit toen ik niet zwanger was moet je wel de goedkopen hebben 2 voor 5 euro de plus test wil wel vals positief aan geven sucees

p.s waneer is je nod?

6. ProudMom28

hmmmm okey bedankt alvast voor de reakties pfffff ik hoop het zo, predictor is geloof ik wel een van de meest betrouwbare testen. althans zo staat het in de bs en bij de apotheek. ik kan niks meer dan afwachten.

Share This Page